Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

• 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 85023 Bekeken

Toon eerste reactie

406 reacties

Ben uiteindelijk goed geholpen via PB. Mag ook gezegd worden. Desalniettemin toch slordig dat ze vooraf dit niet beter op orde hebben.
09:06 belde ik, en ben nu klaar! 128GB GitZwart besteld en afgetikt.... Duurt even maar dan heb je ook wat....
Goed geholpen via pb. Bedankt T-Mobile! Hopelijk over 2 jaar weer de oude vertrouwde pre-order.
Ik hang nu al 1uur en 15 minuten in de wacht 😠
Oke ik geef het op. Terugbelverzoek ingediend om 9.02u, meer dan een uur zelf in de wacht gezeten, honderd keer geprobeerd te klikken en via een prive bericht hier. Ik heb nog meer te doen. Jammer wel.
Gaat nergens over Kimberly je ziet het op het nieuws op het internet en jij zeg dat je niet wist dat die binnen kort uit kwam. Je kan beter zeggen wat ben ik dom geweest om niet te wachten .
Oke ik geef het op. Terugbelverzoek ingediend om 9.02u, meer dan een uur zelf in de wacht gezeten, honderd keer geprobeerd te klikken en via een prive bericht hier. Ik heb nog meer te doen. Jammer wel.
Hi, ik zou zelf ook flink balen. Mijn collega's hebben net dit formulier online geplaatst: https://www.t-mobile.nl/iphone/iphone-7. Je wordt dan gesmst als het weer vlekkeloos werkt!
Ik kan wel een nieuw abbo afsluiten maar verlengen ho maar, bijna 2 uur later..
Reputatie 2
Prijzen voor iphone 7 en iphone 7 plus 128 gb gitzwart
Met abbo 6gb inet + onbeperkt bellen
Prijzen voor iphone 7 en iphone 7 plus 128 gb gitzwart
Met abbo 6gb inet + onbeperkt bellen

Hoi, zie deze afbeelding!
Nieuw abbo idd wel, maar de bestaande klant........ daar heeft TMobile weer schijt aan.
Jammer Tmobile, je zou de bestaande klant dankbaar moeten zijn en in de watten moeten leggen.
Reputatie 2
Dat zijn de 32gb modellen ik zou graag de prijzen van de 128gb willen weten
Mail kwam net binnen gelukkig, nu maar hopen dat ik 'm 16 sept kan afhalen.
Dat zijn de 32gb modellen ik zou graag de prijzen van de 128gb willen weten
Ik heb in de gauwigheid de verkeerde toestellen gepost, sorry. Hierbij de juiste! Zie ook https://shop.t-mobile.nl/?filterBrands=apple
Raympje, ik wacht nog op mijn beurt om een medewerker te spreken. Ben bestaande klant! Bedoel je dat nieuwe klanten een beter aanbod krijgen??
Ik heb om 10 over 9 verlengt (ik dacht dat ik verlengde) maar ik had geselecteerd direct vernieuwen (of direct ingaan abbonement) Dat is prima want mijn huidige loopt toch af deze maand. Echter nu merk ik dat je dan als nieuwe klant gezien wordt.
Ik heb nu een tweede t-mobile account en moet ook nummerbehoud regelen in de mail. Heb hier verder geen problemen mee. Maar je kunt gewoon nummerbehoud naar een nieuw t-mobile abbonement vanaf een t-mobile abbonement regelen toch? Kan ik de ingangsdatum leeglaten zodat deze op de datum van aflopen huidige abbonement wordt overgezet of moet ik de datum van levering aanhouden?
Renee, ik heb om 10:00 een 32gb gouden iPhone 7 gereserveerd. Omdat het systeem niet werkte kon de medewerker niet zien hoeveel ik zou moeten bijbetalen volgende week als ik hem ophaal en m'n abonnement verleng. Ze zei dat er geen andere prijzen waren voor bestaande klanten en dat ik €219 (- de €50 aanbetaling voor het reserveren) zou moeten bijbetalen voor de iPhone - maar volgens jouw afbeelding klopt dat volgens mij niet. Ik heb een abonnement met 20gb internet en nu 300min bellen/sms'en en betaal nu geloof ik iets van €65 per maand, maar onbeperkt bellen is ook prima als dat alleen kan. Weet jij misschien hoeveel ik volgende week moet bijbetalen voor de iPhone?
Raympje, ik wacht nog op mijn beurt om een medewerker te spreken. Ben bestaande klant! Bedoel je dat nieuwe klanten een beter aanbod krijgen??

nee, bedoelde dat je als nieuwe klant wel de onlineshop in komt en voor verlenging niet!!
Ik heb om 10 over 9 verlengt (ik dacht dat ik verlengde) maar ik had geselecteerd direct vernieuwen (of direct ingaan abbonement) Dat is prima want mijn huidige loopt toch af deze maand. Echter nu merk ik dat je dan als nieuwe klant gezien wordt.
Ik heb nu een tweede t-mobile account en moet ook nummerbehoud regelen in de mail. Heb hier verder geen problemen mee. Maar je kunt gewoon nummerbehoud naar een nieuw t-mobile abbonement vanaf een t-mobile abbonement regelen toch? Kan ik de ingangsdatum leeglaten zodat deze op de datum van aflopen huidige abbonement wordt overgezet of moet ik de datum van levering aanhouden?

Haha ik heb hetzelfde probleem.. heb 'per ongeluk' een nieuw abonnement aangevraagd terwijl de mijne 11 november afloopt. Medewerker vertelde alleen dat ik mijn T-Mobile punten verlies omdat je een nieuw klantnummer krijgt. Nou boeit dat me niet veel, maar ik heb geen zin om 3 maanden dubbele kosten te betalen.

Echter vond ik dit: https://forum.t-mobile.nl/verlengen-nieuw-contract-433/nieuw-abonnement-later-laten-starten-186378
Renee, ik heb om 10:00 een 32gb gouden iPhone 7 gereserveerd. Omdat het systeem niet werkte kon de medewerker niet zien hoeveel ik zou moeten bijbetalen volgende week als ik hem ophaal en m'n abonnement verleng. Ze zei dat er geen andere prijzen waren voor bestaande klanten en dat ik €219 (- de €50 aanbetaling voor het reserveren) zou moeten bijbetalen voor de iPhone - maar volgens jouw afbeelding klopt dat volgens mij niet. Ik heb een abonnement met 20gb internet en nu 300min bellen/sms'en en betaal nu geloof ik iets van €65 per maand, maar onbeperkt bellen is ook prima als dat alleen kan. Weet jij misschien hoeveel ik volgende week moet bijbetalen voor de iPhone?

Dat weet ik niet precies, Amber. Ik ga het even vragen aan een collega!
Badge +13

Haha ik heb hetzelfde probleem.. heb 'per ongeluk' een nieuw abonnement aangevraagd terwijl de mijne 11 november afloopt. Medewerker vertelde alleen dat ik mijn T-Mobile punten verlies omdat je een nieuw klantnummer krijgt. Nou boeit dat me niet veel, maar ik heb geen zin om 3 maanden dubbele kosten te betalen.

Echter vond ik dit: https://forum.t-mobile.nl/verlengen-nieuw-contract-433/nieuw-abonnement-later-laten-starten-186378

Een nieuw abonnement is een nieuw abonnement dus met een nieuw nummer ed.
Let op dan heb je dus dubbele kosten en moet je zelf het oude abonnement op zeggen.
Wil je dat soort ellende voorkomen zal je dus of een moderator aan zijn jasje moeten gaan trekken als deze jouw bericht leest of moeten bellen met de klanten service om te zorgen dat het dus word recht gebreid :8
Zeker als je dus nu enkele maanden voor verloop van je abonnement zit.
Ik kan me nog heugen dat het in het verleden ook zo'n drama was.. maar toen was er nog een lijstje waar je je naam achter kon laten.. en gewoon een plek in de rij had.. Nu probeer ik al sinds 9 uur online te verlengen.. Na wat frustratie de telefoon gepakt en sta al bijna 2 uur in de wacht...

Dit is toch een jaarlijks terugkerend fenomeen, ik begrijp niet dat hierop ingespeeld wordt.
Hierop niet ingespeeld wordt bedoel je! Sta hier ook al ruim 1uur en 30 minuten in de wacht.

Een nieuw abonnement is een nieuw abonnement dus met een nieuw nummer ed.
Let op dan heb je dus dubbele kosten en moet je zelf het oude abonnement op zeggen.
Wil je dat soort ellende voorkomen zal je dus of een moderator aan zijn jasje moeten gaan trekken als deze jouw bericht leest of moeten bellen met de klanten service om te zorgen dat het dus word recht gebreid :8
Zeker als je dus nu enkele maanden voor verloop van je abonnement zit.

Ze gaan me hier zondag over terugbellen... belachelijk maar goed, laat ze het maar oplossen. Vaste klant sinds de iPhone 3G.
Oke helder, ik heb dan half maandje dubbele kosten. @Jordy: je wil inderdaad geen 2 maand dubbel betalen.

Reageer