Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

  • 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 84988 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
Hey Apple-fan! :D

Welkom in het FAQ-topic over de iPhone 7 en iPhone 7 Plus! Kunnen jullie ook niet wachten om hem in handen te hebben? In dit topic vind je antwoord op de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen stel hem dan in dit topic.

Op zoek naar de levertijden? Een indicatie van de levertijden vind je in het levertijden topic.

De iPhone 7 is erg populair! Helaas kan Apple niet volledig aan de enorme vraag voldoen. Hierdoor kan het nog even duren voordat jouw iPhone leverbaar is. Zodra je toestel op voorraad is word je meteen geïnformeerd. Je kunt dan direct een bezorgafspraak maken.


Let op: Net als al onze toestellen is ook de iPhone 7 zeer uitgebreid en nauwkeurig getest. Bij het testen van de iPhone 7 Jet Black en iPhone 7 Plus Jet Black is aan het licht gekomen dat dit toestel extreem krasgevoelig is. Wij raden, net als Apple zelf, aan om een goede screen protector en bumper case te gebruiken. Op deze manier voorkom je dat jouw iPhone beschadigd raakt. Bekijk ook onze webshop voor accessoires.
icon

Beste antwoord door Amy 7 september 2016, 19:48

Er zijn in de afgelopen dagen een aantal berichten verschenen over een betere deal, die er sinds maandag is, met de iPhone 7 en iPhone 7 Plus. Dit is natuurlijk onacceptabel en uiteraard willen we iedereen die nu nog op de levering van het toestel wacht ook de kans geven om hier gebruik van te maken. Wanneer je op onderstaande pagina je gegevens achterlaat gaan we er voor zorgen dat je alsnog gebruik kunt maken van de nieuwe deal! 🙂

Laat op deze pagina je gegevens achter om gebruik te maken van de scherpere deal.


Vanaf wanneer zijn de iPhone 7 en iPhone 7 Plus bij T-Mobile te koop?
Je kunt de iPhone 7 en iPhone 7 Plus ondertussen bij ons bestellen. Je kunt daarvoor terecht in onze Online Shop, in de T-Mobile Shops en telefonisch bij T-Mobile Telesales (0800-7123 voor nieuwe klanten, 0800-8104 voor bestaande klanten). De prijzen en levertijden zijn hetzelfde voor alle verkoopkanalen.
Wanneer wordt mijn iPhone 7 (plus) geleverd?
Vanaf 16 september kunnen de toestellen worden uitgeleverd. Je ontvangt van ons een SMS met een ordernummer en meer informatie. Zodra je toestel klaar ligt in de T-Shop ontvang je daar een e-mail over.

Check het levertijden topic voor meer informatie over de levertijden en de status van je bestelling, die kun je namelijk zelf bekijken!

Hoe snel ontvang ik het toestel als ik een bestelling plaats?
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling. Wil je het toestel in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Op deze pagina vind je de levertijden.
Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?
We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft het toestel eerder ontvangt.
Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na bestellen ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Wanneer krijg ik een e-mail van AMP om een bezorg afspraak te maken?
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/ weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone 7 (Plus). Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken.
Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 12 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 12 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.
Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?
Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone 7 (Plus) in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast zodat jouw verlenging ingaat aan het eind van jouw huidige abonnement.
Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone 7 of iPhone 7 Plus?
Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.
Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone 7 of iPhone 7 Plus met een vervroegde verlenging bestellen?
Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een early renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.
Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?
Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil deze annuleren.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt de Wet Koop op Afstand natuurlijk. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel.
Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.
Bekijk origineel

406 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Jammer om te zien dat je dit als een slap antwoord ziet, TR73. Het is toch echt zo. Daarnaast kan elke provider zelf kiezen welke prijzen ze hanteren voor toestellen, daar hebben wij verder natuurlijk geen invloed op.

Daarnaast bieden wij ook nog verschillende extraatjes voor onze klanten, waar je ook flink je voordeel mee kunt doen!
@Pandabeertje

Zo te zien is de e-mail van AMP binnen en heb je een afspraak gepland! 🙂 Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!

@TR73

De prijzen in de webshop veranderen continu, dat is ook nu weer gebeurd. Soms pakt dit positief uit en andere keren minder goed. Deze prijsveranderingen vinden heel het jaar plaats, maar niet op vaste momenten. Het is dus niet te zeggen wanneer dit gebeurt.


Wat een slap antwoord. De toestelprijzen verschillen significant met andere providers (tot wel 6euro per maand icm 2jaar abbonement), maar er is geen redelijke verklaring voor?
Ondertussen zijn we nu 3 weken verder en hebben we gister ochtend het smsje gehad dat mn iphone 7 plus jet black 128gb onderweg is naar de t mobile shop! Ik hoop zo dat ik hem deze week nog op kan halen
Reputatie 7
Badge +20
@Pandabeertje

Zo te zien is de e-mail van AMP binnen en heb je een afspraak gepland! 🙂 Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!

@TR73

De prijzen in de webshop veranderen continu, dat is ook nu weer gebeurd. Soms pakt dit positief uit en andere keren minder goed. Deze prijsveranderingen vinden heel het jaar plaats, maar niet op vaste momenten. Het is dus niet te zeggen wanneer dit gebeurt.
Kan iemand verklaren waarom de iphone 7 32gb vanaf vandaag 48 EU duurder is geworden?
Ik bedoel 32 gb
Hoi ik heb een vraagje. Heb de iphone 7 28 gb matzwart besteld en die is beschikbaar sinds 28 dec. Wanneer komt de email dan ong van AMP?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Revers,

Ik verwacht dat je zo snel mogelijk bericht krijgt van de T-Mobile Shop en dan kun je jouw toestel ophalen. Ik wens je alvast fijne feestdagen toe! 🙂
Ik heb vandaag van T-Mobile een sms gehad dat mijn IPhone 7+ wordt verstuurt naar de T-Mobile shop. Houd dit in dat mijn IPhone in deze dagen klaar ligt of is hij onderweg vanuit China?:D
Reputatie 7
Badge +15
Hi Leonie99,

Ah ik had hetzelfde! De 8 GB was voor mij ook veel te weinig. Maar de mijne is ook nog puntgaaf en is nu mijn back-up toestel. :D

Veel plezier alvast met je nieuwe pareltje!
@amy

Ik heb deze voor de volle 2 jaar gehad, nooit geen problemen mee gehad zelf geen beschadiging te zien, alleen die 8gb begint me een beetje te irriteren haha
Reputatie 7
Badge +15
Hey Leonie99,

Vet leuk! Ik heb zelf ook eerst een iPhone 5C gehad, toen tussendoor een Huawei p8 en nu heb ik een iPhone 7! Ben er super blij mee! 😉
@Amy

We hebben gekozen om hem op te halen bij de t-mobile shop. Ik kan echt niet meer wachten hihi
Heb nu al 2 jaar de iPhone 5c dus gaat wel een grote verandering zijn:D
Reputatie 7
Badge +15
Hi Leoni99,

Zodra het toestel binnen is sturen we hem direct jouw kant op! 🙂
Vrijdag avond de iPhone 7 plus jet black 128gb besteld. Ben heel benieuwd wanneer ik hem op kan halen! Er staat bij medio december dus ben super benieuwd
Reputatie 7
Badge +20
Hi Quincy en pspanter;

Ik verwacht dat jullie dan beide zo snel mogelijk een bericht ontvangen van AMP! Ik wens jullie in ieder geval al veel plezier met jullie nieuwe iPhones! 🙂
Reputatie 1
@David
Staat bij levertijd tussen de 4 & 6 weken, en as woensd is het al 6 weken. Ben benieuwd of dat gaat lukken.
Hey. Ik wacht ook al sinds 15-11 op de iphone 7 plus 16gb. Kan iemand misschien zien hoever deze al is want tegen mij werd 2-4 weken gezegd en zit bijna teen de 4 weken aan.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pspanter,

Blijf moed houden, hij komt vanzelf! :)

Je kunt de meest recente levertijden in dit topic vinden. Als je nog vragen over jouw bestelling en de levertijd hebt, dan kun je die ook daar stellen!

Fijn weekend nog!
Reputatie 1
Heb op 2 november bevestiging ontvangen dat mijn abbo met iPhone 7 plus black 32gb is geaccepteerd, maar zit helaas nog steeds te wachten. Iedere dag hoop ik een e-mail te ontvangen van AMP, na 5 1/2 week wil ik het toestel wel graag ontvangen.....

Geef de moed niet op, maar hij is wel erg welkom 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Thanks voor alle positieve woorden! Ik moet dan wel vandaag werken, maar geeft niks. 😉 Fijn weekend!
ik sluit mijn hierbij aan bij het bericht van @Silvia, alleen dat fris en fruitig pfff hahaha
Dank je wel! Jullie ook een heel fijn weekend!!! Rust lekker uit van al dat gezeur van ons ( T-mobile klanten) hahahaahhaaha maandag weer fris en fruitig
Reputatie 7
Badge +20
Nice Harrie! Ben blij dat ons dansje heeft geholpen! 😛 Ik wens jullie beide nog een heel fijn weekend! 🙂
@Hajar bedankt en ja dat dansje heeft zeker geholpen, was gelukkig geen regendans, word morgen instel dag, gelukkig weet ik alles van Apple dus zal snel gebeurd zijn, en daarna mijn iPhone 6 plus 64GB te koop zettten, en @Hajar en @Silvia i.v.m. dat dansje ik woon in Den Haag dus en zijn echt leuke tenten hier hoor ha ha ha @Silvia succes met je iPhone

Reageer