Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

• 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 84983 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
Hey Apple-fan! :D

Welkom in het FAQ-topic over de iPhone 7 en iPhone 7 Plus! Kunnen jullie ook niet wachten om hem in handen te hebben? In dit topic vind je antwoord op de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen stel hem dan in dit topic.

Op zoek naar de levertijden? Een indicatie van de levertijden vind je in het levertijden topic.

De iPhone 7 is erg populair! Helaas kan Apple niet volledig aan de enorme vraag voldoen. Hierdoor kan het nog even duren voordat jouw iPhone leverbaar is. Zodra je toestel op voorraad is word je meteen geïnformeerd. Je kunt dan direct een bezorgafspraak maken.

Let op: Net als al onze toestellen is ook de iPhone 7 zeer uitgebreid en nauwkeurig getest. Bij het testen van de iPhone 7 Jet Black en iPhone 7 Plus Jet Black is aan het licht gekomen dat dit toestel extreem krasgevoelig is. Wij raden, net als Apple zelf, aan om een goede screen protector en bumper case te gebruiken. Op deze manier voorkom je dat jouw iPhone beschadigd raakt. Bekijk ook onze webshop voor accessoires.
icon

Beste antwoord door Amy 7 september 2016, 19:48

Er zijn in de afgelopen dagen een aantal berichten verschenen over een betere deal, die er sinds maandag is, met de iPhone 7 en iPhone 7 Plus. Dit is natuurlijk onacceptabel en uiteraard willen we iedereen die nu nog op de levering van het toestel wacht ook de kans geven om hier gebruik van te maken. Wanneer je op onderstaande pagina je gegevens achterlaat gaan we er voor zorgen dat je alsnog gebruik kunt maken van de nieuwe deal! 🙂

Laat op deze pagina je gegevens achter om gebruik te maken van de scherpere deal.

Vanaf wanneer zijn de iPhone 7 en iPhone 7 Plus bij T-Mobile te koop?
Je kunt de iPhone 7 en iPhone 7 Plus ondertussen bij ons bestellen. Je kunt daarvoor terecht in onze Online Shop, in de T-Mobile Shops en telefonisch bij T-Mobile Telesales (0800-7123 voor nieuwe klanten, 0800-8104 voor bestaande klanten). De prijzen en levertijden zijn hetzelfde voor alle verkoopkanalen.
Wanneer wordt mijn iPhone 7 (plus) geleverd?
Vanaf 16 september kunnen de toestellen worden uitgeleverd. Je ontvangt van ons een SMS met een ordernummer en meer informatie. Zodra je toestel klaar ligt in de T-Shop ontvang je daar een e-mail over.

Check het levertijden topic voor meer informatie over de levertijden en de status van je bestelling, die kun je namelijk zelf bekijken!

Hoe snel ontvang ik het toestel als ik een bestelling plaats?
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling. Wil je het toestel in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Op deze pagina vind je de levertijden.
Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?
We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft het toestel eerder ontvangt.
Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na bestellen ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Wanneer krijg ik een e-mail van AMP om een bezorg afspraak te maken?
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/ weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone 7 (Plus). Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken.
Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 12 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 12 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.
Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?
Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone 7 (Plus) in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast zodat jouw verlenging ingaat aan het eind van jouw huidige abonnement.
Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone 7 of iPhone 7 Plus?
Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.
Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone 7 of iPhone 7 Plus met een vervroegde verlenging bestellen?
Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een early renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.
Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?
Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil deze annuleren.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt de Wet Koop op Afstand natuurlijk. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel.
Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.
Bekijk origineel

406 reacties

Reputatie 1
Vind het ook een gemiste kans. Al 4 jaar krijg ik als vaste klant (10+ jaar en complete gezin) kans om te pre orderen met een passend aanbod en garantie om als eerste de nieuwe iPhone te krijgen. Nu hoor ik alleen maar: check vrijdag de prijzen etc. op onze site. Dit bind je dus niet als vaste klant. Vrijdag dus voor het eerst alle providers checken wie de beste aanbieding heeft en daar afsluiten.
hoi

ik kan verlengen zag ik maar als ik bijv. geen klant ben bij jullie zijn de de prijzen het zelfde als je wel klant bent (verlengen) je zou zeggen als je als klant kan verlengen dat de kosten van een toestel minder is, toch?

ben benieuwd naar de prijzen van iPhone 7!! en als ik mijn iPhone 6 inruil hoe gaat dat dan met het nieuwe abbo?

gr
Reputatie 3
Sorry, ik vind dit vormen aannemen van misleiding. Toen ik de iPhone 7 128GB Gitzwart bestelde, werd mij verteld dat het wordt geleverd op 16 september 2016. Een dag later of en halve week later, maakt mij niet veel uit. Maar als er dan wordt gemeld dat het 3 tot 4 weken vanaf de besteldatum gaat worden, snap ik het nut niet van een pre-order. Een pre-order doe je, zodat je het toestel ontvangt op de dag van de "afgesproken" releasedatum. Toen ik naar de klantenservice belde, werd mij min of meer verweten dat ik er vanuit ging dat ik mijn telefoon op de 16e verwachtte.

Verder vind ik het bijzonder klantonvriendelijk (en uiteraard triest), dat ik op het forum moet gaan kijken voor de levertijden. En deze informatie niet krijg van de medewerkers van de klantenservice. Ik snap überhaupt niet, wat t-mobile denkende is door mensen in te lichten vanuit een forum. Als je naar het ziekenhuis gaat voor een afspraak, wordt je toch ook niet in de wachtkamer neergezet, om vervolgens 3 tot 4 weken later geholpen te worden? Nee, je wordt op de hoogte gehouden. Ze zetten geen informatie op een forum, maar lichten je persoonlijk in.

@ t-mobile, als je echt klantvriendelijk wilt zijn, doe je het volgende:
1) een sms/ mail sturen naar klanten waarbij er niet uitgeleverd is dat de levering langer duurt en de verwachting (liever ruim nemen, dan te vroeg)
2) de pre-order stoppen voor toestellen die niet op tijd geleverd kunnen worden. Als je niet kan leveren, moet je ook geen pre-order aannemen. Je krijgt dan klanten, die zich misleid voelen zoals ik.
3) Op basis van de punt 1 en punt 2 kan de consument dan een keuze of de bestelling kan worden geannuleerd en de consument dan de mogelijkheid geeft om op een andere manier aan de telefoon te komen.

Ik schets even een situatie van de huidige situatie:
- Belofte wordt niet nagekomen (en ik kijk niet op één week)
- Klantenservice medewerkers zijn niet op de hoogte;
- Consumenten zijn slecht op de hoogte;
- Informatie wordt neergezet op een forum;
- Consumenten wordt geen kans geboden om een andere keuze te maken.

De betaling is al binnen, maar ik wordt niet op de hoogte gehouden. Als t-mobile niet weet, wanneer de toestellen precies komen, dan is dat ook een antwoord. Maar nu wordt je gewoon in het ongewisse gelaten. En dat vind ik per definitie een slechte service. En een reactie van een moderater, welke gaat zeggen dat hij/zij de situatie vervelend vind of afschuift op de klantenservice medewerker, slaat nergens op en zorgt er niet voor dat mijn telefoon sneller geleverd wordt. Evenals als mijn reactie, waar toch niets mee zal worden gedaan.
Reputatie 1
Badge
Sorry maar ik moet toch nog even reageren hier, omdat Issam mijn topic gesloten heeft. Dat ging over de vraag waarom een vast klant die normaal een pre-order mail kreeg met een persoonlijke aanbieding, zoals ik, deze keer geen mail krijgt. Dit terwijl mij tot twee keer toe bevestigd is geworden (de eerste keer een maand geleden ongeveer door een medewerker van de klantenservice, en de tweede keer vandaag op de chat door een medewerkster) dat er altijd mails uitgaan naar goede vaste klanten geselecteerd door T-mobile. Issam zegt in zijn bericht op dit forum dat er: "geen onderscheid gemaak wordt tussen klanten met verschillende statussen", maar ik heb vanmorgen in de chatsessie toch écht weer bevestigd gekregen dat er wél mails zijn verzonden, maar dat ik er deze keer niet bij zat. Op mijn vraag waarom niet kreeg ik geen antwoord. Alleen dat ze niets voor me kon doen. Ik ben normaal niet zo'n pietlut hoor, maar ik vind dit écht een verkeerde aanpak van jullie. Weer wordt er dus in het openbaar ontkend dat er mensen zijn die wél mails gehad hebben met de gelegenheid om vóór morgen al een iPhone te reserveren. Willen jullie écht zó met jullie klanten (die meerdere abonnementen hebben en al meer dan 10 jaar klant zijn) omgaan? Bijgaand het bericht van Issam waarin hij schrijft dat er geen onderscheid wordt gemaakt én het onderdeel van de chatsessie waarin duidelijk staat dat er klanten zijn die wel al een mail gehad hebben. De medewerkster schreef ook nog dat zij konden zien voor wie er een mail was aangemaakt maar dat dat voor mij niet het geval was.
Het blijft inderdaad erg stil, zijn er hier trouwens mensen die ook een pre-order hebben geplaatst maar geen enkel bericht van t-mobile hebben ontvangen, of ben ik de enige? Vind dit wel erg raar, als ik de klantenservice bel dan word er gezegd dat er niks bekend staat van mijn pre-order en in de winkel zeggen ze dat het er wel in staat, beetje vaag maar goed. Ik heb in ieder geval bewijs dat ik de pre-order heb geplaatst en ik heb de afrekenbon van €50. Dan zou je toch zeggen dat er geen wachtrij is, omdat ik via de aanbetaling mijzelf ervan heb verzekerd dat ik de iPhone vandaag krijg? Maar goed het zal wel aan mij liggen...
Reputatie 7
Badge +15
Er zijn in de afgelopen dagen een aantal berichten verschenen over een betere deal, die er sinds maandag is, met de iPhone 7 en iPhone 7 Plus. Dit is natuurlijk onacceptabel en uiteraard willen we iedereen die nu nog op de levering van het toestel wacht ook de kans geven om hier gebruik van te maken. Wanneer je op onderstaande pagina je gegevens achterlaat gaan we er voor zorgen dat je alsnog gebruik kunt maken van de nieuwe deal! 🙂

Laat op deze pagina je gegevens achter om gebruik te maken van de scherpere deal.

Vanaf wanneer zijn de iPhone 7 en iPhone 7 Plus bij T-Mobile te koop?
Je kunt de iPhone 7 en iPhone 7 Plus ondertussen bij ons bestellen. Je kunt daarvoor terecht in onze Online Shop, in de T-Mobile Shops en telefonisch bij T-Mobile Telesales (0800-7123 voor nieuwe klanten, 0800-8104 voor bestaande klanten). De prijzen en levertijden zijn hetzelfde voor alle verkoopkanalen.
Wanneer wordt mijn iPhone 7 (plus) geleverd?
Vanaf 16 september kunnen de toestellen worden uitgeleverd. Je ontvangt van ons een SMS met een ordernummer en meer informatie. Zodra je toestel klaar ligt in de T-Shop ontvang je daar een e-mail over.

Check het levertijden topic voor meer informatie over de levertijden en de status van je bestelling, die kun je namelijk zelf bekijken!

Hoe snel ontvang ik het toestel als ik een bestelling plaats?
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling. Wil je het toestel in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Op deze pagina vind je de levertijden.
Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?
We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft het toestel eerder ontvangt.
Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na bestellen ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Wanneer krijg ik een e-mail van AMP om een bezorg afspraak te maken?
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/ weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone 7 (Plus). Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken.
Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 12 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 12 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.
Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?
Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone 7 (Plus) in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast zodat jouw verlenging ingaat aan het eind van jouw huidige abonnement.
Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone 7 of iPhone 7 Plus?
Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.
Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone 7 of iPhone 7 Plus met een vervroegde verlenging bestellen?
Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een early renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.
Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?
Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil deze annuleren.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt de Wet Koop op Afstand natuurlijk. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel.
Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.
Reputatie 1
Zullen er genoeg Iphone 7 op voorraad zijn voor huidige abonnees die willen verlengen? Ik ben al jaren een abonnee namelijk.
Ik heb van het allereerste begin van de IPhone steeds een abonnement bij Tmobile gehad. Steeds een 2 jaarlijks abonnement met daarbij (gratis) de nieuwste IPhone.
Intussen begrijp ik dat deze koppelverkoop niet helemaal koosjer is en was.
Tmobile heeft nog niet officieel geantwoord hoe en op welke manier klanten zullen worden gecompenseerd.
Ik voor mij persoonlijk het volgende bedacht. Ik denk graag mee. Mijn 2 jaarlijks abonnement is als een half jaartje afgelopen. De verlenging moet nog gebeuren. Ik stel voor dat ik mijn abonnement opnieuw afsluit. Rekening houdend met het huidige gebruik. En daarbij de iPhone 7 of 7 Plus. Ontvang Zonder bijkomende kosten. Onafhankelijk het abonnement wat ik neem. En dan praten we, als goede vrienden dat doen, nergens meer over.
Zijn er voordellen voor vaste klanten die een iPhone7 willen bestellen? want wat is het nut van onderstaande mail als iedereen tegelijk kan bestellen?

"Ben je net als wij ook benieuwd naar het nieuws dat Apple gaat vertellen op 7 september? En wil je door ons op de hoogte gehouden worden?

Laat het dan uiterlijk 4 september voor 20.00 uur weten via onderstaande link. En mis het laatste nieuws niet!"
Hahahaha uiteraard...zodra ik het mailtje heb van AMP zie je hier direct een groot " HOERAAAAAAAA!!!!!!" HAHAHAHAHA
Goed geholpen via pb. Bedankt T-Mobile! Hopelijk over 2 jaar weer de oude vertrouwde pre-order.
Mail kwam net binnen gelukkig, nu maar hopen dat ik 'm 16 sept kan afhalen.
Worden er überhaupt op dit moment rose/gouden uitgeleverd? Ik zie namelijk in het overzicht dat diegene die vanaf 28 oktober besteld hebben ( 32 gig) ook nog geen sterretje dat er al mails verzonden zijn en volgens mij hebben die de 6 weken al bereikt? Of is het overzicht niet up to date? Dat kan natuurlijk ook nog...dat hoop ik dan maar want anders heb ik hem voorlopig ook nog niet ( besteldatum 7 november)
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Silvia,

Ja zeker, ze worden nog uitgeleverd! Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat jouw telefoon inmiddels bij de koerier ligt. Dit betekent dat je al een e-mail hebt ontvangen of dat dit snel gaat gebeuren. In de e-mail die je ontvangt van AMP Logistics kan je een afspraak maken om je telefoon te laten leveren. Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon Silvia!

Hallo Himeros,

Voor jouw toestel geldt op dit moment een levertijd van 6-8 weken volgens de informatie in het levertijden topic. Dit betekent dat jouw toestel in de aankomende weken geleverd kan worden aangezien er nu ongeveer 4 weken voorbij zijn. We zullen het dus nog even moeten afwachten!
@issam jaaaaa...ik kreeg de mail zojuist HOERAAAAAAAAAA!!!!

@ Himeros, ik denk dat jij de 128 gig beateld hebt? Ik de 32...dus daar zit het verachil in denk ik...maar Tmobile kan hier weinig aan doen....zijn afhankelijk van Apple.
Ik zat nu op bijna 5 weken...dus niet de hoop opgeven
Reputatie 7
Badge +20
Hahaha geweldig Silvia! Ik vind jou zo gezellig dat ik je graag vaker op het forum zou willen zien. Houd je toevallig van films? Klets dan lekker mee in dit topic! :)

ps: Ik dans nu stiekem mee op kantoor.

Hahahhaha@ Harrie yeahhhhhhhh zei ik toch!! Niet de hoop opgeven hahahah en Hajar kent de moves dusssuhhh komt goed
Hallo,

Ik heb vanmorgen om 9;05 een iphone aangevraagd.

Ook perongeluk onder nieuw abbo maar ik zag dat je met nummerbehoud dit gewoon met je normale contract kon laten verlengen?

Ik heb wel een mail gehad voor het betalen, gekozen voor aan de deur.

Vervolgens zou ik binnen 15min een nieuwe mail krijgen voor inplanning van bezorging.

Maar ik heb nog steeds niets ontvangen...?
Reputatie 7
Badge +20
@Silvia: Op onze toestelhulp pagina vind je alle informatie over de iPhone 7. Hoe je hem kan instellen en ook informatie over het gebruik. Lees alles rustig door en heb geduld haha. Doe een dansje als het je teveel wordt! :P

@Harrie: Yeaaah ben ook super blij voor jou! Ons vreugdedansje heeft geholpen haha! 😛
Reputatie 7
Badge +20
Nice Harrie! Ben blij dat ons dansje heeft geholpen! 😛 Ik wens jullie beide nog een heel fijn weekend! 🙂
Reputatie 1
Knap staaltje vaste klantenbinding weer. Verlengwebsite offline en nieuwe klanten website prima bereikbaar. Om 09.02 gebeld en gekozen voor terug laten bellen MET behoud van nummer in wachtrij. 40 minuten later met een andere telefoon ook maar in de wacht gaan staan en 2UUR later was ik aan de beurt. Maar na 3 uur nog niet terug gebeld. Zegt die dame van T-mobile dat iedereen het druk heeft en terugbel systeem bijna niet wordt gebruikt. Nu ongetwijfeld mijn iPhone later binnen.
Reputatie 3
Mijn vraag is. Waarom zijn de prijzen van bestaande klanten en nieuwe klanten het zelfde. Je zou zeggen als huidige klant dat de prijs voor een 7 plus wat minder zal zijn als je het zou verlengen toch?! Als je een 32GB neemt €130 moet betalen, dat vind ik wel veel geld. Is geen kortingen ofzo dat je toch de aanbod toch wat aantrekkelijk kan maken?

Ik heb via T-Mobile nu bijna 8 jaar(!) een abonnement i.c.m. de iPhone 3G, iPhone 4, iPhone 5 en iPhone 6 (en straks iPhone 7). Enkele duizenden euro's netjes zonder vertraging overgemaakt. Nog nooit iets van korting of andere vorm van klantenbinding gehad.
Dat kennen ze helaas niet bij T-Mobile. Daarvoor hoef je het zeker niet te doen.

Totdat je weggaat, dan hebben ze waarschijnlijk wel geld voor je over in de vorm van marketeers die je bellen en mailen of je alsjeblieft wilt blijven, al dan niet met een aanbieding.

Twee jaar geleden had je nog een speciale pre-order site voor de iPhone voor bestaande klanten (met een speciale aanbieding die uiteindelijk zo goed als hetzelfde was voor nieuwe klanten, maar dat terzijde). Dit jaar hadden ze dat niet en hadden ze zelfs een capaciteitsprobleempje en werkte de verlengoptie niet. Werd je dus benadeeld als bestaande klant (lees daarvoor dit topic door).

Dus voor de klantenbinding hoef je zeker niet bij T-Mobile te zitten (T-Mobile leest u mee, groetjes van een trouwe 8-jaar-en-counting klant ;)).
Reputatie 3
@Spijkerpoeper,

Jammer om te horen dat je hier niet blij mee bent. Ik zie overigens wel dat je inmiddels verlengd hebt, bedankt dat je toch weer voor ons hebt gekozen! Ik zie overigens dat je al gebruik maakt van T-Mobile Samen. Je kunt daarbij ook kiezen voor dubbele T-Mobile Extra punten op je factuur. Overigens zie ik dat je al aardig wat punten bij elkaar gespaard hebt! Heb je al wel eens in de catalogus gekeken? Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor 5 euro factuurkorting. Maar er zijn ook nog genoeg andere leuke cadeautjes die je kunt uitkiezen, en nee dan heb ik het niet over een bidon! 😉

Wat betreft de drukte op vrijdag: uiteraard waren we voorbereid op drukte in verband met de iPhone 7. Maar het was veel meer dan we hadden verwacht. We hebben met z'n allen keihard gewerkt om iedereen zo snel mogelijk en zo goed mogelijk te helpen. We hadden er uiteraard rekening mee gehouden dat het toestel erg gewild zou zijn, maar het was nog meer dan gedacht. Fijn in ieder geval dat het uiteindelijk toch gelukt is bij jou. Ik hoop dat je blij bent met jouw nieuwe aanwinst straks!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.

Ik heb inderdaad weer verlengd, dat is nou echt een trouwe klant 😉
Om op de punten te reageren:
  • T-Mobile Samen voelt toegegeven inderdaad wel als een extraatje, €2,50 korting op de factuur is dan in mijn geval een korting van 7%. Echter heeft dat niets met voordeel voor trouwe klanten te maken, want ook nieuwe klanten hebben die optie.
  • T-Mobile spaarpunten leveren niks op, dat was mijn punt. Je moet behoorlijk lang sparen wil het iets opleveren. 5 euro korting op de factuur voor 455 punten. Voor iedere euro op je factuur krijg je een punt. Dat is dus 455 euro voor 5 euro korting. Dat is afgerond een korting van 1,1% (of 2,2% met de verdubbelaar). Dat vind ik erg minimaal.
  • Jullie hebben inmiddels 8 keer een iPhone release gehad. Was het deze keer drukker dan alle andere keren? Of verwachtten jullie minder drukte dan vorige keren? Dan nog steeds was een pre-order speciaal voor bestaande klanten (net als 2 jaar geleden) een fijne optie geweest. Daarmee verliep de release van toen prima. Waarom was deze optie nu weggelaten?
  • Het is me inderdaad wel gelukt uiteindelijk. Door eerst als nieuwe klant te bestellen, er vervolgens achterkomen dat ik op 'verlengen' had moeten klikken. Telefonisch geannuleerd. Vervolgens in een nieuwe wachtrij geplaatst om opnieuw te bestellen (omzetten was niet mogelijk bij deze afdeling van de klantenservice(?)). Toen 2 uur gewacht in de wachtrij (blijkbaar dezelfde voor bestaande en nieuwe klanten). Toen de terugbeloptie aangeboden gekregen en vervolgens na nog eens 20 minuten werd ik gebeld en heb ik hem inderdaad kunnen bestellen. De aanhouder...
  • Je zou daarnaast inderdaad nog iets voor me kunnen betekenen. Bij mijn nieuwe abonnement in My T-Mobile zie ik een verkeerde startdatum. Zou dat gefixt kunnen worden? Hebben meerdere last van heb ik gemerkt. Zie daarvoor dit topic, maar daar heeft nog geen medewerker op gereageerd. Alvast bedankt!
Kunnen wij nog een update verwachten van de levering? Snap dat het voor jullie een raadsel is op maandag wat jullie binnenkrijgen, maar morgen moet dat toch wel bekend zijn?

Reageer