Beantwoord

[FAQ/Veelgestelde vragen] iPhone X, iPhone 8 & iPhone 8 Plus

Reputatie 7
Badge +18
  • T-Mobile Moderator
  • 12958 reacties
Hoi Apple-fanaten!

Welkom in het FAQ-topic over de iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus! Veel van jullie staan te trappelen om de nieuwe iPhone in handen te hebben. In dit topic vind je de antwoorden op de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel hem dan in dit topic!

Let op!
Ben je op zoek naar de actuele levertijden van jouw iPhone X? Ga dan naar ons levertijdentopic. Hier vind je de meest actuele levertijden van jouw toestel!

Wanneer wordt mijn iPhone X geleverd?
We beginnen met leveren van de iPhone X vanaf 3 november. De meest actuele levertijden kun je vinden in ons levertijdentopic. Hier vind je de datum waarop jouw nieuwe iPhone geleverd wordt.

Als jouw toestel op voorraad is, wordt er contact opgenomen om een afspraak te maken. Haal je jouw iPhone in de T-Shop op, dan ontvang je bericht wanneer jouw toestel in de winkel is beland.

Je vindt op deze pagina de link naar de levertijden van jouw toestel. Je kunt altijd de actuele informatie in het topic vinden van jouw specifieke variant iPhone. Zo blijf je altijd op de hoogte!

Hoe snel ontvang ik het toestel als ik een bestelling plaats?
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling. Wil je het toestel in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden.

We delen de actuele levertijden met jullie via ons forum. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien.

Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een, iPhone X, iPhone 8 of iPhone 8 Plus?
Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.

Je kunt echter niet bij een lopend contract een oudere iPhone inruilen voor één van de nieuwe iPhones.

Worden de andere iPhones nu ook goedkoper?
De prijzen van iPhone 6S, iPhone 7 en iPhone 7 Plus zijn goedkoper per 14 september. Bekijk de shop voor alle iPhone aanbiedingen.

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone X of iPhone 8 (Plus) met een vervroegde verlenging bestellen?
Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een early renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?
We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na bestellen ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Wanneer krijg ik een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken?
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone 8 (Plus). Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 12 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 12 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?
Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone X of 8 (Plus) in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast zodat jouw verlenging ingaat aan het eind van jouw huidige abonnement.

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?
Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel.
Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.

Hoe kan ik mijn iPhone bestellen?
Je kunt jouw iPhone heel eenvoudig bestellen!
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile, zodat je direct kunt verlengen!
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!

Hoeveel gaat een abonnement met één van deze iPhones kosten?

► iPhone X: Check hier alle informatie!
► iPhone 8 en iPhone 8 Plus: Check hier alle informatie!

Wat zijn de specificaties van de iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus?
Lees alles over de nieuwe iPhones op onze website:
iPhone X
iPhone 8 en iPhone 8 Plus

Gaan jullie ook de Apple Watch Series 3 aanbieden?
T-Mobile zal bij de introductie van Apple Watch Series 3 starten met de WiFi variant.

[Update juni 2018] We gaan na de zomer opnieuw bekijken of we de Apple Watch met E-Sim in ons assortiment gaan opnemen. Zodra we hier nieuws over hebben, laten we het weten.

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
icon

Beste antwoord door David 13 september 2017, 09:05

We delen in dit topic alle informatie over de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X! Hier vind je ook de meestgestelde vragen en kun je ook al jouw vragen over de nieuwe iPhones stellen! 🙂

Bekijk origineel

138 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Alleen als je niet goed bij je hoofd bent ga je zo idioot veel betalen voor een mobiele telefoon.
Ik vind iPhone best goed, maar nu gaan ze toch echt veel te ver met die prijzen! 😠
Reputatie 4
Badge +5
Ik wist niet dat Apple begonnen is met de iPhone S-serie.

Staat namelijk onder het kopje: ''Wat zijn de specificaties van de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X?''

Maar oké welke idioot bedenkt om zo'n prijs te vragen voor een telefoon. Neem ik liever een Samsung dan dit.

En de iPhone 8 is gewoon de 7 maar dan iets anders. Behuizing is hetzelfde gebleven alleen met glas nu wat de Jetblack ook had.

Voor mij geen reden om de nieuwe iPhones te kopen.
Reputatie 1
Super scherp dat je dit opmerkt! David heeft het inmiddels aangepast! 🙂

Snotaapje schreef:

Ik wist niet dat Apple begonnen is met de iPhone S-serie.

Staat namelijk onder het kopje: ''Wat zijn de specificaties van de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X?''

Gaan jullie ook de Apple Watch third generation leveren?
Reputatie 6
Badge +13
liesjedoetmee schreef:

Ik vermoed van niet althans nog niet maar mocht het model waar een simkaart inzit in Nederland gaan werken zou het kunnen zijn dat dat gebeurt.
Kunnen jullie alvast een richtprijs geven? Hoeveel zou een iphone X met onbeperkt bellen en internet kosten per maand?
Reputatie 6
Badge +13
Nee een richtprijs zullen ze niet geven maar je zou het bedrag wat het toestel kost kunnen verdelen over 24 maanden en dan het abonnement wat je wil erbij optellen.
Dat zou dan in de buurt kunnen komen van wat de prijzen gaan zijn vermoed ik zomaar.
Misschien maar ook dat is koffiedik kijken hebben ze een aanbod met wat meer korting op t abonnement.
Reputatie 7
Badge +18
We delen in dit topic alle informatie over de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X! Hier vind je ook de meestgestelde vragen en kun je ook al jouw vragen over de nieuwe iPhones stellen! 🙂
Rosan schreef:

liesjedoetmee schreef:

Ik vermoed van niet althans nog niet maar mocht het model waar een simkaart inzit in Nederland gaan werken zou het kunnen zijn dat dat gebeurt.

Aha, antwoord op mijn vraag. Ik ga in het najaar naar de USA, maar het heeft dus (nog) geen zin om de Watch series 3 + cellular aan te schaffen?
Reputatie 6
Badge +13
Renate van Leuken schreef:

Aha, antwoord op mijn vraag. Ik ga in het najaar naar de USA, maar het heeft dus (nog) geen zin om de Watch series 3 + cellular aan te schaffen?

Op dit moment niet maar hou het goed in de gaten al is er nergens nog over gecommuniceerd dat het ook naar andere Landen komt.
@Rosan

Jawel hoor: wat Europa betreft: in Frankrijk, Engeland en Duitsland zijn er al wel providers die "cellular service" bieden
Reputatie 6
Badge +13
@Renate ik doel meer op hetgeen wat er gisteren is aangekondigd de landen die daar bij staan zijn bekend en over de andere Landen nog niet.
Sommige zullen het ook al aanbieden maar Apple heeft t nog niet naar die Landen gehaald.
Daarom zeg ik hou het in de gaten want het zou zomaar snel kunnen gaan.
Reputatie 7
Badge +18
@liesjedoetmee

Dat is op het moment nog niet bekend, maar we laten dat zeker hier weten als daar meer informatie over is! 🙂

@celebi96

Zoals Rosan al aan heeft gegeven, kunnen we daar nu nog niets over zeggen. Vrijdag wordt dit bekendgemaakt! Heb je jezelf al ingeschreven voor de nieuwsbrief? Dan blijf je continu op de hoogte!

@Renate

Rosan heeft inderdaad gelijk, zoals ik ook in jouw eigen topic had aangekaart, heeft het nog geen zin om deze Watch te kopen. Het is inderdaad goed om in het oog te houden! Wie weet hoe snel alles zich ontwikkelt! 🙂
@David er staat een fout op de pagina mbt IP68, dat heeft de de 8 niet deze heeft nog steeds IP67(net als de X trouwens 😉 )

Bron: https://www.apple.com/nl/iphone-8/
Reputatie 2
Badge
Na de keynote gisteravond en de eerste hands-on video's ben ik overtuigd. Ja, ik wil een iPhoneX 🆒 Erg benieuwd naar de levertijden via T-mobile maar dat zullen we nog even moeten afwachten
Same! Ik ga ook voor de iPhone X. Hopelijk maakt T-Mobile vrijdag, naast de iPhone 8/8 Plus prijzen, ook die van de X bekend en niet pas 27 oktober. 🆒
Reputatie 2
Badge
Overigens een kleine suggestie voor de mods: Splits dit topic in een iPhone 8/8 Plus topic en een separaat topic voor de iPhoneX (dit om het geheel overzichtelijk te houden)
Seccie schreef:

Overigens een kleine suggestie voor de mods splits het topic in een iPhone 8/8 Plus topic en een separaat topic voor de iPhoneX (dit om het geheel overzichtelijk te houden)

Sluit ik me bij aan.
Reputatie 7
Badge +18
@Sander

Het was ons ook opgevallen en het is aangepast! 🙂 Thanks voor de alertheid!

@Seccie @Jordyvdbrink

Thanks voor de feedback! We houden het bij één topic, omdat het echt om de nieuwe iPhones gaat in dit geval. De informatie in de FAQ is in grote lijnen ook geschikt voor alledrie de varianten. Bij de levertijden gaan we dit wel splitsen, om het zo overzichtelijk te houden! 🙂
Laten we even relativeren en speculeren over de prijs van de iPhone 8 plus.

Aangezien de 7 plus nu i.c.m unlimited go nog steeds 64 euro per maand kost en een bijbetaling gevraagd Word van €130.

Kunnen we ervan uitgaan dat de 8 plus hetzelfde maandbedrag krijg maar wellicht een bijbetaling van €180 ? Voor het 64gb model.

Mocht dit het geval zijn dan haak ik af.
Ik hoef de X al helemaal niet vanwege de nog hogere kosten.
Hmm ja... om te speculeren:

iPhone X = € 1159.
Geen BKR registratie en kiest 2 jaar voor € 10 = € 240

€ 1159 - € 240 = € 919 bijbetalen? :8 :8 :8 :8
Reputatie 6
Badge +13
@Jordy ik denk dat je zomaar in die richting moet denken, veel geld.

Ik vind ze erg mooi vooral ook de X maar de prijs dan moet ik er echt wel 3 jaar mee gaan doen mocht ik hem willen kopen 😛
Misschien kies ik er lekker voor om de 6s nog een jaartje te gebruiken.
Rosan schreef:

Haha true! Ik wil namelijk geen BKR registratie en dan is 10 euro per maand voor je toestel (240 na 24 maanden) het maximale. Scheelt wel weer 20 euro in de maand qua abonnementskosten dus na 2 jaar toch weer 480 euro apart zetten... ach... altijd wat die telefoons.
Reputatie 3
Badge +2
Rosan schreef:

Ik vind ze erg mooi vooral ook de X maar de prijs dan moet ik er echt wel 3 jaar mee gaan doen mocht ik hem willen kopen 😛
Misschien kies ik er lekker voor om de 6s nog een jaartje te gebruiken.

3 jaar? Dan is het nog een veel te dure hobby!
Ik hou mijn oude iPhone net zo lang tot dat hij echt niet meer, ook al is het een oud model, hij doet alles wat een mobieltje moet doen!
Maar zolang er nog genoeg sukkels zijn die graag teveel willen betalen zal er helaas wel een markt voor zijn!
Reputatie 6
Badge +13
@jordy ik zou het ook in die combi doen idd maar dan eerder rechtstreeks via Apple.

@Tom als ik kijk wat mijn iphone mij nu per dag heeft gekost en hoeveel ik hem gebruik valt t best mee.
Heb al jaren geen nieuwe compact camera gekocht want ik gebruik mijn mobiel.
Dus als ik zo reken vallen de kosten mij best mee 😳
Alleen eerlijk is eerlijk de X vind ik een mooie upgrade maar de prijs oef dat stukken minder.

Algemeen denk ik dat er oa door de BKR er minder mensen een High end toestel kunnen veroorloven.
Degene die een lager inkomen hebben kunnen hier zomaar op vast lopen.
Als je dan een spaar potje maakt of misschien al in gebruik heb dan kan het wel.
Ik vraag mij dan ook oprecht af of er straks een jaar na de komst van de BKR er een daling is te zien?

Reageer