Beantwoord

[FAQ/Veelgestelde vragen] iPhone X, iPhone 8 & iPhone 8 Plus

Toon eerste reactie

143 reacties

Berekening wijst uit dat je nog steeds goedkoper af bent bij je provider... anders had ik 'm wel los gekocht.

Ik denk dat heel veel mensen denken: schijt aan de BKR registratie. Totdat ze een huis moeten kopen. 😳

En om heel eerlijk te zijn: zo krijg je wel weer een beetje de exclusiviteit terug in het merk. Apple was altijd duur, dat waren we gewend. Totdat de iPhone steeds betaalbaarder werd.. nu is het exclusief om de iPhone X te hebben, denk ik.

Zoals je zegt. Per dag betaal je ongeveer € 1,50 aan je telefoon als je 'm 2 jaar neemt.. vind ik nog wel meevallen? Hoevaak heb je dat ding vast?
Reputatie 4
Badge +2
JORDYVDBRINK schreef:

Zoals je zegt. Per dag betaal je ongeveer € 1,50 aan je telefoon als je 'm 2 jaar neemt.. vind ik nog wel meevallen? Hoevaak heb je dat ding vast?

Dat noem jij meevallen, ik vind het niet normaal om voor 600 euro per jaar te bellen! 😠
Reputatie 2
Rosan schreef:

Nee een richtprijs zullen ze niet geven maar je zou het bedrag wat het toestel kost kunnen verdelen over 24 maanden en dan het abonnement wat je wil erbij optellen.
Dat zou dan in de buurt kunnen komen van wat de prijzen gaan zijn vermoed ik zomaar.
Misschien maar ook dat is koffiedik kijken hebben ze een aanbod met wat meer korting op t abonnement.

Dan ben je redelijk op je kokosnoot gevallen als T-Mobile.
Zo'n 1200 voor de iPhone X 256gb (als los toestel!)/ 24 maanden = 50.
Bovenop mijn abonnementskosten.

Jodelie, dan ga ik wel ergens naartoe waar ik nog extra korting krijg. Hallo [Concurrent met internet/mobiel combinatievoordeel]
HereIsTom schreef:

Dat noem jij meevallen, ik vind het niet normaal om voor 600 euro per jaar te bellen! :@

Moet je 'm vooral niet kopen. Ik bel er niet alleen mee, werk er ook mee, fotografeer er mee, vermaak me uren per dag op dat ding. Ieder zijn ding. Het is niet verplicht om 'm te nemen 🙂
Reputatie 6
Badge +13
MHCAat schreef:

Dan ben je redelijk op je kokosnoot gevallen als T-Mobile.
Zo'n 1200 voor de iPhone X 256gb (als los toestel!)/ 24 maanden = 50.
Bovenop mijn abonnementskosten.

Jodelie, dan ga ik wel ergens naartoe waar ik nog extra korting krijg. Hallo [Concurrent met internet/mobiel combinatievoordeel]

Korting op abonnement mag wel maar op de telefoon is die mogelijkheid heel beperkt.

En iedereen met opmerkingen over de prijs je hoeft hem niet te nemen toch?
Reputatie 4
Badge +2
Het wordt gewoon onmogelijk gemaakt, al die mobile telefoons zijn tegenwoordig veel te duur en dat komt omdat er sukkels genoeg zijn die er wel teveel voor willen betalen en elk jaar een nieuwe nemen!
Mensen die dit soort bedragen normaal vinden verdien gewoon te veel! 😠
Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

Een goede discussie is nooit weg, maar laten we het wel op het onderwerp houden. Als je het toestel niet wil of neemt, omdat de kosten te hoog zijn, dan kun je de ander natuurlijk ook in z'n waarde laten als hij/zij het toestel wél koopt! Zo neemt iedereen een beslissing over de nieuwe telefoon waar hij/zij zich in kan vinden! 😃

Verder gewoon lekker met elkaar in gesprek blijven gaan over de nieuwe iPhones en alles eromheen! 🙂
@David,

Mee eens ieder moet het voor zich weten.

Ik lees allemaal bedragen als €1159 van “JORDYVDBRINK” en
En “MHCAat” gooit er nog en schepje bovenop met €1200...
Heftig zeg.
Ik las gisteren toch echt $999 dwz dat er ongeveer $100 bij komt voor de max geheugen
dan kom ik op $1100. En dan doen we de btw conversie en ruilen we de $ teken in voor de €.

Tja €1100 is heftig voor een toestel maar gezien ik ook mijn 10jr jubileum met mijn vrouw vier en ik mijn huidige i6 64gb te klein vind . Wacht ik op een goede deal van Tmobile.
Voor mij geen andere provider dus enige deal dat mij interesseert is dat van Tmobile.
Al vind ik €1000 ERG veel voor een praat ijzer .. Wil ik het wel doen voor mijn vrouw.
Samen voor de nieuwe gaan en dan 4jr mee ..Als het dik boven de €1000 kom voor de 256gb
dan krab ik achter m'n oren.. das wel 2x €1000 in mijn geval hahha 🆒
Reputatie 6
Badge +13
@tuxkey er komt van alles bij wat je in Amerika niet aan de kassa afrekent.
Kijk maar op de Apple site daar staan de Nederlandse prijzen van de toestellen.

Je heb te maken met de sales tax en invoer kosten.
Rosan schreef:

@tuxkey er komt van alles bij wat je in Amerika niet aan de kassa afrekent.
Kijk maar op de Apple site daar staan de Nederlandse prijzen van de toestellen.

Je heb te maken met de sales tax en invoer kosten.

Mijn god €1330 !! das iets te gulzig das €2660 een voor mij en een voor mijn vrouw.
€235 aan heffingen !! anders gezegd mijn iphone 6 64Gb is even veel waard als de heffing van dit nieuwe prijzige monster ..
Ik wacht wel op het aanbod van Tmobile hopelijk kunnen zij een Provider korting er tegen aan gooien. want €2660 is iets te ..wel heftig zeg..
Reputatie 7
Badge +15
Volgens mij kan T-mobile weinig aan de toestelprijzen veranderen.
CrisTien schreef:

Volgens mij kan T-mobile weinig aan de toestelprijzen veranderen.

Ik ben al dik 10jr klant bij Tmobile en mijn ervaring is toch anders.
(al klant toen ze nog overal Ben waren).

Vergeet niet we leven in een Kapitalistisch wereld. Dus JIJ en IK zij de gek bepalen wat iets mag kosten. Als we massaal zeggen x is te veel dan schoppen en stribbelen bedrijven iets tegen.
Maar at the end of the day..bepaald de markt wat iets mag kosten.

Voorheen was het trouwens wel zo dat je via een provider goedkoper uit was dan zelf bij Apple het toestel te kopen. Ik weet waar ik het over heb want dit was het geval voor mij met alle andere iphones die ik tot nu toe in bezit heb gehad nu i6 en minimaal tot i4....
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb echt geen idee, ben ook al jaren bij BEN en Tmobile maar koop mij iPhones altijd zelf.
Nu ben ik dus wel benieuwd naar de prijzen van T-mobile 👍🏻
HereIsTom schreef:

Alleen als je niet goed bij je hoofd bent ga je zo idioot veel betalen voor een mobiele telefoon.
Ik vind iPhone best goed, maar nu gaan ze toch echt veel te ver met die prijzen! :@

Het is duur.maarhet merk Apple staat voor kwaliteit. En daar gaan we voor X Here we come!
De openingstijden van de T-mobile shops worden niet aangepast voor de pre order morgen?
Is de iPhone 8 of X ook toe te voegen aan een sim-only abonnement? Waarbij er een maandelijks bedrag betaalt moet worden over de resterende maanden van het abonnement?
Reputatie 7
Badge +15
Gaat er ook iemand voor de 8/8+?
Ik zag de prijzen bij de MM al in de shop staan.
Weet Tmobile al wat de prijzen worden?
Groetjes van miss ongeduld🤣
CrisTien schreef:

Gaat er ook iemand voor de 8/8+?
Ik zag de prijzen bij de MM al in de shop staan.
Weet Tmobile al wat de prijzen worden?
Groetjes van miss ongeduld🤣

Morgen worden de prijzen bekend gemaakt van de iPhone 8 en 8 Plus. Of de X hier ook bij zit weet ik niet. Zal wel niet, hoop het wel. :?
Ik ga voor de 8+ ja.

1. Voor de prijs van de X en weinig extra toevoeging behalve dat scherm.
2. Ik een fysieke thuisknop vind horen bij iPhone.
3. Niet lang wil wachten tot oktober eind haha
Reputatie 7
Badge +15
DANIELMV schreef:

Ik ga voor de 8+ ja.

1. Voor de prijs van de X en weinig extra toevoeging behalve dat scherm.
2. Ik een fysieke thuisknop vind horen bij iPhone.
3. Niet lang wil wachten tot oktober eind haha

De thuisknop is ook voor mij de rede om voor de 8+ te gaan.
Ik heb inmiddels de Goldenmaster update IOS11 en ik moet zeggen dat het prima bevalt.
Was even zoeken en wennen (vooral toetsenbord op iPad)
alleen mis ik de telefoon er nog bij.🤣
Reputatie 7
Badge +19
Hi alllemaal,

Leuk om jullie discussie te volgen. Ik zie dat de meningen verdeeld zijn. Dit toestel is natuurlijk bedoeld voor alle liefhebbers en niemand is verplicht om hem te kopen. Ik zie dat er wat vragen zijn over de prijzen. Op dit moment hebben we nog geen prijzen van de abonnementen en iPhones. Morgen wordt dit bekendgemaakt!

Klanten met een Sim Only abonnement kunnen gebruik maken van toestelflexibiliteit. Zo kun je alsnog genieten van een nieuw toestel. Op deze pagina lees je er meer over!

Ik zag ook een vraag voorbij komen over de openingstijden van de T-Shops. De openingstijden van de T-mobile shops worden niet aangepast. Als je er snel bij wilt zijn dan kun je de iPhone online bestellen of bellen met de verkoopafdeling. Wie gaat de iPhone 8 (Plus) morgen al bestellen? :8
Ik ga hem morgen bestellen mits de prijzen meevallen.

Ik wil ook mijn oude telefoon Galaxy s7 edge inruilen ervoor.
Kan dit ook online of echt in een winkel?
Reputatie 2
Hajar schreef:

Hi alllemaal,

Leuk om jullie discussie te volgen. Ik zie dat de meningen verdeeld zijn. Dit toestel is natuurlijk bedoeld voor alle liefhebbers en niemand is verplicht om hem te kopen.

Dat een toestel bedoeld is voor liefhebbers maakt niet dat je er een onrealistisch hoge prijs voor kan vragen. Vroegah, voor de iphone4 was apple nog een innovator, nu allang niet meer. Toen waren hoge prijzen gerechtvaardigd, omdat het allemaal state-of-the-art was.

Als je als argument kwaliteit roept, snap je de wereld nog niet... Prijs van het maken van een iphone 7 is 200-300 dollar. Zal voor de ihpone 8/x niet bizar veel hoger zijn.

TuxKey schreef:

En “MHCAat” gooit er nog en schepje bovenop met €1200...
Heftig zeg.
Ik las gisteren toch echt $999 dwz dat er ongeveer $100 bij komt voor de max geheugen
dan kom ik op $1100. En dan doen we de btw conversie en ruilen we de $ teken in voor de €.

Tja €1100 is heftig voor een toestel maar gezien ik ook mijn 10jr jubileum met mijn vrouw vier en ik mijn huidige i6 64gb te klein vind . Wacht ik op een goede deal van Tmobile.

https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-x/5,8-inch-display-256gb-spacegrijs#00,11,21
1329, dat is zo'n beetje een kwart van mijn bruto salaris. Toch een bak geld. Niet relaxed.

David schreef:

Hi all,

Een goede discussie is nooit weg, maar laten we het wel op het onderwerp houden. Als je het toestel niet wil of neemt, omdat de kosten te hoog zijn, dan kun je de ander natuurlijk ook in z'n waarde laten als hij/zij het toestel wél koopt!

De prijzen die t-mobile zou kunnen hanteren lijken mij redelijk on-topic. Anderen in hun waarde laten, laten we sowieso. Maar als een van jouw collega's zegt dat we de toestelprijs moeten delen door 24 + abonnementskosten... Dan lijkt het alsof er niets met de prijs gedaan kan worden, wat mij er weer toe zou kunnen brengen om weg te gaan bij t-mobile als concurrenten dat wel doen.

Vandaar dat het meer dan relevant is. Zo'n commentaar is natuurlijk gewoon denigrerend naar je klant.
Reputatie 6
Badge +13
Vergeet niet dat morgen vermoedelijk er geen prijzen van de X bekend zijn aangezien deze ook pas later te pre orderen is.
Enkel de 8 en 8 plus komen on line vermoed ik zomaar:$
Kan ik online mijne oude s7 edge inruilen voor de nieuwe iPhone 8 plus ?

Benieuwd naar morgen de prijzen.

Ik zag dat de iPhone 7 plus 32gb al afgesprijs was van 130 bijbetalen naar 10 bijbetalen.

Denk dat de iPhone 8 plus ook zoiets als 130 bijbetalen Word.

Wat denken jullie

Reageer