Beantwoord

[FAQ/Veelgestelde vragen] iPhone X, iPhone 8 & iPhone 8 Plus

• 12 september 2017
  • 143 reacties
  • 45657 Bekeken

Toon eerste reactie

143 reacties

Badge +13
@daniel hier kan je je toestel inleveren/ruilen ik vermoed dat het niet 1 op 1 gedaan kan worden on line.

https://www.t-mobile.nl/toestelinruil

En kwa prijzen geen idee dat is afwachten nog iets meer als 12 uur en het is zichtbaar.
T-Mobile levert de iPhone 8 Plus met € 69 verschil. € 840 is ie bij T en € 909 bij Apple zelf.
Stel dat ze dat ook bij de iPhone X doen (€ 1089) betaal je - € 240 per 2 jaar (wil je geen BKR registratie) en ong. € 849 bij. Tjingtjing.
Badge +13
Wat dacht je dan Jordy dat T Mobile hem jouw kado ging doen :8
Er mogen bijna geen kortingen meer gegeven worden op toestellen ik zag dat de concurrent hetzelfde vroeg voor het toestel.
Dus ik vermoed dat er gewoon een max aan zit wat mag.
Wat dacht je dan Jordy dat T Mobile hem jouw kado ging doen :8
Er mogen bijna geen kortingen meer gegeven worden op toestellen ik zag dat de concurrent hetzelfde vroeg voor het toestel.
Dus ik vermoed dat er gewoon een max aan zit wat mag.

Ik vind het ook niet erg om veel te betalen voor zo'n mooi toestel. Maar cadeau voor vaste klant is altijd leuk, hahahaha.

Ik ben blij met T-Mobile. Al zou een concurrent 'm iets goedkoper aanbieden, nog zal ik niet overstappen. Puur omdat T-Mobile service geeft waar het bij andere te kort schiet.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen,

De eerste bestellingen zijn al geplaatst. Wie heeft de iPhone 8 (Plus) al besteld en voor welke kleur ben je gegaan? De levertijden van de iPhone 8 (Plus) kun je in dit topic vinden!

@Jordy; Dankjewel voor je compliment! Ga jij voor de 8 Plus of wacht je liever op de iPhone X?
Reputatie 6
Badge +7
*telt rustig de dagen af voor zijn iPhoneX pre-order*
Goedemorgen,

De eerste bestellingen zijn al geplaatst. Wie heeft de iPhone 8 (Plus) al besteld en voor welke kleur ben je gegaan? De levertijden van de iPhone 8 (Plus) kun je in dit topic vinden!

@Jordy; Dankjewel voor je compliment! Ga jij voor de 8 Plus of wacht je liever op de iPhone X?

Wow. Levertijden nu al naar oktober? Da's best heavy...

Ik ga voor de iPhone X 😃 😃 😃
Ik heb zojuist de iPhone 8 64gb besteld en heb via iDeal 376 euro overgemaakt. Na het overmaken kreeg ik de melding: "betaalverzoek is niet valdide. Neem contact op met de salesdesk."
Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven en als ik in de mail die jullie mij gestuurd hebben klik op nogmaals meteen betalen dan geeft het systeem aan dat de betaling succesvol is afgerond.
Ik vraag me nu af, is de betaling gelukt of niet?
Reputatie 7
Badge +20
@Ricardo: Het antwoord op je vraag kun je ook in onze FAQ overzicht vinden. Maar geen zorgen je betaling is gelukt! Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 8! 😃

@Jordy: Nice! Dat is ook mijn favoriet! :8
Hai,

Een stomme vraag, maar stel ik neem nu een sim only en besluit om toch straks de Iphone x te nemen, kan ik die dan erbij nemen, of moet je dan een compleet nieuw abonnement afsluiten?

En zo ja, krijg je dan de ''korting'' ook op de telefoon zoals nu bij de iphone 8? etc

Het is een omslachtige vraag, but hey, i am just asking ^_^ 😃
🆒
Badge +13
@demel je kan dan gebruik maken van toestel flexibiliteit het lopende contact (de sim only) stopt dan en je start een nieuw abonnement met toestel en dan geldende kortingen.

(Verder een mededeling bumpen van het topic is niet toegestaan)
@demel je kan dan gebruik maken van toestel flexibiliteit het lopende contact (de sim only) stopt dan en je start een nieuw abonnement met toestel en dan geldende kortingen.

(Verder een mededeling bumpen van het topic is niet toegestaan)

Oke dank, ps wat is bumpen?
Badge +13
Een reactie plaatsen terwijl de vorige reactie ook van jouw was.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in dit topic de actuele levertijden vinden!
Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in dit topic de actuele levertijden vinden!

Ziet er een stukje gunstiger uit... 😉
Nette prijzen voor de iPhone 8/8Plus... Alleen... denk dat de halve wereld wacht op de X 😉 Incluis moi
Reputatie 7
Badge +19
Nette prijzen voor de iPhone 8/8Plus... Alleen... denk dat de halve wereld wacht op de X 😉 Incluis moi Denk je dat echt? Hij is mooi helemaal eens, maar ik vind het niets zonder homeknop. Dus ik ga voor de 8+ niet via T-mobile want ik heb net een maand een nieuw abonnement. Mag wel gebruik maken van early renewal maar dan zit ik 4 jaar aan mijn contract vast en dat is een beetje te ver vooruit kijken voor mij.
Alleen als je niet goed bij je hoofd bent ga je zo idioot veel betalen voor een mobiele telefoon.
Ik vind iPhone best goed, maar nu gaan ze toch echt veel te ver met die prijzen! :@

In de VS begint de iPhone X vanaf $999, dat is ongeveer €835. Nog veel geld, maar heel wat anders dan €1159 😞
Badge +13

In de VS begint de iPhone X vanaf $999, dat is ongeveer €835. Nog veel geld, maar heel wat anders dan €1159 :(

Dat is zonder btw en invoer kosten 😳
De prijzen vallen zeer redelijk mee. En als je het te duur vind of past niet in je budget. Er zijn nig oudere modellen en genoeg andere merken.

Ik wil ook een Maseratti, maar ja past niet in mijn budget. Dus neem ik een andere merk auto die wel binnen mijn budget past.

Apple staat voor iets. Hoe de iPhone in het doosje krijgt is al bijzonder. Daarnaast levensduur is ook vele malen langer. Daar waar veel budget phones na een jaar de meest verschrikkelijk kuren vertonen waaronder batterijen die uber snel leeg gaan. Nieuwe os updates afgeraden worden want dat levert problemen op.

En dan het grootste verschil, performance. Als frontend developer moet ik meerdere devices en mln os testen, Samsung doet t ook goed. Maar de iPhone wint t op de details.
Samsung is sinds de S5 een geduchte concurrent geworden. Maar de prijs steeg ook aanzienlijk.

Ik twijfel wachten voor de X of nu de 8 bestellen. Heb mijn 6 laten vallen, en voor het eerst in een barst in mijn scherm en dat na 4iphones zinder cases of hoesjes.
Reputatie 7
Badge +19
Ik had verwacht dat  iets voor de klanten zou doen daar ze het succes alleen aan de klanten te danken hebben. Kopen wij niet bestond geen  meer.
Ze hadden voor die X best een leuke prijs kunnen maken.
Hi allemaal,

Goed nieuws. Vlak na mijn bestelling stond alles op 13 oktober, en nu op 22 september. Ik heb dus goede hoop dat de telefoon vrijdag bezorgd wordt. Ik verwacht morgen of donderdag een mail van AMP Logistics.
Goed nieuws. Vlak na mijn bestelling stond alles op 13 oktober, en nu op 22 september. Ik heb dus goede hoop dat de telefoon vrijdag bezorgd wordt. Ik verwacht morgen of donderdag een mail van AMP Logistics.
Tof! Ben benieuwd hoe de 8 is! Volgens mij zijn de levertijden ook positief. Alleen bij Apple krijg je 'm nu pas 1 week later.. weet niet hoe het bij T-Mobile zit.

Misschien een tipje voor de 2 levertijden topics? "Laatst geüpdatet op XX:XX"
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jordy,

Op het moment dat er grote of veel veranderingen plaats zouden vinden, dan is dat zeker een optie die we al overwegen. De wijziging die er nu was, was echter vrijwel direct na het openen van de topics, dat was dus enkel een correctie. 🙂

Reageer