Beantwoord

[FAQ/Veelgestelde vragen] iPhone X, iPhone 8 & iPhone 8 Plus

• 12 september 2017
  • 143 reacties
  • 46017 Bekeken

Toon eerste reactie

143 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Nette prijzen voor de iPhone 8/8Plus... Alleen... denk dat de halve wereld wacht op de X 😉 Incluis moi Denk je dat echt? Hij is mooi helemaal eens, maar ik vind het niets zonder homeknop. Dus ik ga voor de 8+ niet via T-mobile want ik heb net een maand een nieuw abonnement. Mag wel gebruik maken van early renewal maar dan zit ik 4 jaar aan mijn contract vast en dat is een beetje te ver vooruit kijken voor mij.
Nette prijzen voor de iPhone 8/8Plus... Alleen... denk dat de halve wereld wacht op de X 😉 Incluis moi
Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in dit topic de actuele levertijden vinden!

Ziet er een stukje gunstiger uit... 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in dit topic de actuele levertijden vinden!
Badge +13
Een reactie plaatsen terwijl de vorige reactie ook van jouw was.
@demel je kan dan gebruik maken van toestel flexibiliteit het lopende contact (de sim only) stopt dan en je start een nieuw abonnement met toestel en dan geldende kortingen.

(Verder een mededeling bumpen van het topic is niet toegestaan)

Oke dank, ps wat is bumpen?
Badge +13
@demel je kan dan gebruik maken van toestel flexibiliteit het lopende contact (de sim only) stopt dan en je start een nieuw abonnement met toestel en dan geldende kortingen.

(Verder een mededeling bumpen van het topic is niet toegestaan)
🆒
Hai,

Een stomme vraag, maar stel ik neem nu een sim only en besluit om toch straks de Iphone x te nemen, kan ik die dan erbij nemen, of moet je dan een compleet nieuw abonnement afsluiten?

En zo ja, krijg je dan de ''korting'' ook op de telefoon zoals nu bij de iphone 8? etc

Het is een omslachtige vraag, but hey, i am just asking ^_^ 😃
Reputatie 7
Badge +20
@Ricardo: Het antwoord op je vraag kun je ook in onze FAQ overzicht vinden. Maar geen zorgen je betaling is gelukt! Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 8! 😃

@Jordy: Nice! Dat is ook mijn favoriet! :8
Ik heb zojuist de iPhone 8 64gb besteld en heb via iDeal 376 euro overgemaakt. Na het overmaken kreeg ik de melding: "betaalverzoek is niet valdide. Neem contact op met de salesdesk."
Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven en als ik in de mail die jullie mij gestuurd hebben klik op nogmaals meteen betalen dan geeft het systeem aan dat de betaling succesvol is afgerond.
Ik vraag me nu af, is de betaling gelukt of niet?
Goedemorgen,

De eerste bestellingen zijn al geplaatst. Wie heeft de iPhone 8 (Plus) al besteld en voor welke kleur ben je gegaan? De levertijden van de iPhone 8 (Plus) kun je in dit topic vinden!

@Jordy; Dankjewel voor je compliment! Ga jij voor de 8 Plus of wacht je liever op de iPhone X?

Wow. Levertijden nu al naar oktober? Da's best heavy...

Ik ga voor de iPhone X 😃 😃 😃
Reputatie 6
Badge +8
*telt rustig de dagen af voor zijn iPhoneX pre-order*
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen,

De eerste bestellingen zijn al geplaatst. Wie heeft de iPhone 8 (Plus) al besteld en voor welke kleur ben je gegaan? De levertijden van de iPhone 8 (Plus) kun je in dit topic vinden!

@Jordy; Dankjewel voor je compliment! Ga jij voor de 8 Plus of wacht je liever op de iPhone X?
Wat dacht je dan Jordy dat T Mobile hem jouw kado ging doen :8
Er mogen bijna geen kortingen meer gegeven worden op toestellen ik zag dat de concurrent hetzelfde vroeg voor het toestel.
Dus ik vermoed dat er gewoon een max aan zit wat mag.

Ik vind het ook niet erg om veel te betalen voor zo'n mooi toestel. Maar cadeau voor vaste klant is altijd leuk, hahahaha.

Ik ben blij met T-Mobile. Al zou een concurrent 'm iets goedkoper aanbieden, nog zal ik niet overstappen. Puur omdat T-Mobile service geeft waar het bij andere te kort schiet.
Badge +13
Wat dacht je dan Jordy dat T Mobile hem jouw kado ging doen :8
Er mogen bijna geen kortingen meer gegeven worden op toestellen ik zag dat de concurrent hetzelfde vroeg voor het toestel.
Dus ik vermoed dat er gewoon een max aan zit wat mag.
T-Mobile levert de iPhone 8 Plus met € 69 verschil. € 840 is ie bij T en € 909 bij Apple zelf.
Stel dat ze dat ook bij de iPhone X doen (€ 1089) betaal je - € 240 per 2 jaar (wil je geen BKR registratie) en ong. € 849 bij. Tjingtjing.
Badge +13
@daniel hier kan je je toestel inleveren/ruilen ik vermoed dat het niet 1 op 1 gedaan kan worden on line.

https://www.t-mobile.nl/toestelinruil

En kwa prijzen geen idee dat is afwachten nog iets meer als 12 uur en het is zichtbaar.
Kan ik online mijne oude s7 edge inruilen voor de nieuwe iPhone 8 plus ?

Benieuwd naar morgen de prijzen.

Ik zag dat de iPhone 7 plus 32gb al afgesprijs was van 130 bijbetalen naar 10 bijbetalen.

Denk dat de iPhone 8 plus ook zoiets als 130 bijbetalen Word.

Wat denken jullie
Badge +13
Vergeet niet dat morgen vermoedelijk er geen prijzen van de X bekend zijn aangezien deze ook pas later te pre orderen is.
Enkel de 8 en 8 plus komen on line vermoed ik zomaar:$
Reputatie 2
Hi alllemaal,

Leuk om jullie discussie te volgen. Ik zie dat de meningen verdeeld zijn. Dit toestel is natuurlijk bedoeld voor alle liefhebbers en niemand is verplicht om hem te kopen.

Dat een toestel bedoeld is voor liefhebbers maakt niet dat je er een onrealistisch hoge prijs voor kan vragen. Vroegah, voor de iphone4 was apple nog een innovator, nu allang niet meer. Toen waren hoge prijzen gerechtvaardigd, omdat het allemaal state-of-the-art was.

Als je als argument kwaliteit roept, snap je de wereld nog niet... Prijs van het maken van een iphone 7 is 200-300 dollar. Zal voor de ihpone 8/x niet bizar veel hoger zijn.

En “MHCAat” gooit er nog en schepje bovenop met €1200...
Heftig zeg.
Ik las gisteren toch echt $999 dwz dat er ongeveer $100 bij komt voor de max geheugen
dan kom ik op $1100. En dan doen we de btw conversie en ruilen we de $ teken in voor de €.

Tja €1100 is heftig voor een toestel maar gezien ik ook mijn 10jr jubileum met mijn vrouw vier en ik mijn huidige i6 64gb te klein vind . Wacht ik op een goede deal van Tmobile.

https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-x/5,8-inch-display-256gb-spacegrijs#00,11,21
1329, dat is zo'n beetje een kwart van mijn bruto salaris. Toch een bak geld. Niet relaxed.

Hi all,

Een goede discussie is nooit weg, maar laten we het wel op het onderwerp houden. Als je het toestel niet wil of neemt, omdat de kosten te hoog zijn, dan kun je de ander natuurlijk ook in z'n waarde laten als hij/zij het toestel wél koopt!

De prijzen die t-mobile zou kunnen hanteren lijken mij redelijk on-topic. Anderen in hun waarde laten, laten we sowieso. Maar als een van jouw collega's zegt dat we de toestelprijs moeten delen door 24 + abonnementskosten... Dan lijkt het alsof er niets met de prijs gedaan kan worden, wat mij er weer toe zou kunnen brengen om weg te gaan bij t-mobile als concurrenten dat wel doen.

Vandaar dat het meer dan relevant is. Zo'n commentaar is natuurlijk gewoon denigrerend naar je klant.
Ik ga hem morgen bestellen mits de prijzen meevallen.

Ik wil ook mijn oude telefoon Galaxy s7 edge inruilen ervoor.
Kan dit ook online of echt in een winkel?
Reputatie 7
Badge +20
Hi alllemaal,

Leuk om jullie discussie te volgen. Ik zie dat de meningen verdeeld zijn. Dit toestel is natuurlijk bedoeld voor alle liefhebbers en niemand is verplicht om hem te kopen. Ik zie dat er wat vragen zijn over de prijzen. Op dit moment hebben we nog geen prijzen van de abonnementen en iPhones. Morgen wordt dit bekendgemaakt!

Klanten met een Sim Only abonnement kunnen gebruik maken van toestelflexibiliteit. Zo kun je alsnog genieten van een nieuw toestel. Op deze pagina lees je er meer over!

Ik zag ook een vraag voorbij komen over de openingstijden van de T-Shops. De openingstijden van de T-mobile shops worden niet aangepast. Als je er snel bij wilt zijn dan kun je de iPhone online bestellen of bellen met de verkoopafdeling. Wie gaat de iPhone 8 (Plus) morgen al bestellen? :8
Reputatie 7
Badge +20
Ik ga voor de 8+ ja.

1. Voor de prijs van de X en weinig extra toevoeging behalve dat scherm.
2. Ik een fysieke thuisknop vind horen bij iPhone.
3. Niet lang wil wachten tot oktober eind haha

De thuisknop is ook voor mij de rede om voor de 8+ te gaan.
Ik heb inmiddels de Goldenmaster update IOS11 en ik moet zeggen dat het prima bevalt.
Was even zoeken en wennen (vooral toetsenbord op iPad)
alleen mis ik de telefoon er nog bij.🤣
Ik ga voor de 8+ ja.

1. Voor de prijs van de X en weinig extra toevoeging behalve dat scherm.
2. Ik een fysieke thuisknop vind horen bij iPhone.
3. Niet lang wil wachten tot oktober eind haha

Reageer