Beantwoord

[FAQ/Veelgestelde vragen] iPhone X, iPhone 8 & iPhone 8 Plus

• 12 september 2017
  • 143 reacties
  • 46236 Bekeken

Toon eerste reactie

143 reacties

Overigens een kleine suggestie voor de mods splits het topic in een iPhone 8/8 Plus topic en een separaat topic voor de iPhoneX (dit om het geheel overzichtelijk te houden)
Sluit ik me bij aan.
Reputatie 6
Badge +8
Overigens een kleine suggestie voor de mods: Splits dit topic in een iPhone 8/8 Plus topic en een separaat topic voor de iPhoneX (dit om het geheel overzichtelijk te houden)
Same! Ik ga ook voor de iPhone X. Hopelijk maakt T-Mobile vrijdag, naast de iPhone 8/8 Plus prijzen, ook die van de X bekend en niet pas 27 oktober. 🆒
Reputatie 6
Badge +8
Na de keynote gisteravond en de eerste hands-on video's ben ik overtuigd. Ja, ik wil een iPhoneX 🆒 Erg benieuwd naar de levertijden via T-mobile maar dat zullen we nog even moeten afwachten
@David er staat een fout op de pagina mbt IP68, dat heeft de de 8 niet deze heeft nog steeds IP67(net als de X trouwens 😉 )

Bron: https://www.apple.com/nl/iphone-8/
Reputatie 7
Badge +20
@liesjedoetmee

Dat is op het moment nog niet bekend, maar we laten dat zeker hier weten als daar meer informatie over is! :)

@celebi96

Zoals Rosan al aan heeft gegeven, kunnen we daar nu nog niets over zeggen. Vrijdag wordt dit bekendgemaakt! Heb je jezelf al ingeschreven voor de nieuwsbrief? Dan blijf je continu op de hoogte!

@Renate

Rosan heeft inderdaad gelijk, zoals ik ook in jouw eigen topic had aangekaart, heeft het nog geen zin om deze Watch te kopen. Het is inderdaad goed om in het oog te houden! Wie weet hoe snel alles zich ontwikkelt! 🙂
Badge +13
@Renate ik doel meer op hetgeen wat er gisteren is aangekondigd de landen die daar bij staan zijn bekend en over de andere Landen nog niet.
Sommige zullen het ook al aanbieden maar Apple heeft t nog niet naar die Landen gehaald.
Daarom zeg ik hou het in de gaten want het zou zomaar snel kunnen gaan.
@Rosan

Jawel hoor: wat Europa betreft: in Frankrijk, Engeland en Duitsland zijn er al wel providers die "cellular service" bieden
Badge +13

Aha, antwoord op mijn vraag. Ik ga in het najaar naar de USA, maar het heeft dus (nog) geen zin om de Watch series 3 + cellular aan te schaffen?

Op dit moment niet maar hou het goed in de gaten al is er nergens nog over gecommuniceerd dat het ook naar andere Landen komt.
Gaan jullie ook de Apple Watch third generation leveren?
Ik vermoed van niet althans nog niet maar mocht het model waar een simkaart inzit in Nederland gaan werken zou het kunnen zijn dat dat gebeurt.

Aha, antwoord op mijn vraag. Ik ga in het najaar naar de USA, maar het heeft dus (nog) geen zin om de Watch series 3 + cellular aan te schaffen?
Reputatie 7
Badge +20
We delen in dit topic alle informatie over de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X! Hier vind je ook de meestgestelde vragen en kun je ook al jouw vragen over de nieuwe iPhones stellen! 🙂
Badge +13
Nee een richtprijs zullen ze niet geven maar je zou het bedrag wat het toestel kost kunnen verdelen over 24 maanden en dan het abonnement wat je wil erbij optellen.
Dat zou dan in de buurt kunnen komen van wat de prijzen gaan zijn vermoed ik zomaar.
Misschien maar ook dat is koffiedik kijken hebben ze een aanbod met wat meer korting op t abonnement.
Kunnen jullie alvast een richtprijs geven? Hoeveel zou een iphone X met onbeperkt bellen en internet kosten per maand?
Badge +13
Ik vermoed van niet althans nog niet maar mocht het model waar een simkaart inzit in Nederland gaan werken zou het kunnen zijn dat dat gebeurt.
Reputatie 1
Super scherp dat je dit opmerkt! David heeft het inmiddels aangepast! :)

Ik wist niet dat Apple begonnen is met de iPhone S-serie.

Staat namelijk onder het kopje: ''Wat zijn de specificaties van de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X?''
Reputatie 4
Badge +5
Ik wist niet dat Apple begonnen is met de iPhone S-serie.

Staat namelijk onder het kopje: ''Wat zijn de specificaties van de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X?''

Maar oké welke idioot bedenkt om zo'n prijs te vragen voor een telefoon. Neem ik liever een Samsung dan dit.

En de iPhone 8 is gewoon de 7 maar dan iets anders. Behuizing is hetzelfde gebleven alleen met glas nu wat de Jetblack ook had.

Voor mij geen reden om de nieuwe iPhones te kopen.
Reputatie 4
Badge +3
Alleen als je niet goed bij je hoofd bent ga je zo idioot veel betalen voor een mobiele telefoon.
Ik vind iPhone best goed, maar nu gaan ze toch echt veel te ver met die prijzen! 😠

Reageer