[Feedback gevraagd] Apple Watch plugin

• 13 maart 2020
  • 8 reacties
  • 909 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
  • T-Mobile Moderator
  • 318 reacties

Hoi allemaal,

Onze Apple Watch plugin staat (om en nabij) een jaar live in de App Store (https://apps.apple.com/nl/app/my-t-mobile-nederland/id484504034#?platform=appleWatch).

Momenteel kun je er je verbruik op zien, het aantal dagen tot je nieuwe tegoed en of je overige kosten hebt gemaakt. Op de achtergrond zijn we in principe altijd bezig om te kijken hoe we onze diensten kunnen verbeteren en luisteren daarin graag naar onze klanten.

We zijn dan ook heel erg benieuwd naar jullie ervaringen met de plugin en dan vooral wat jullie er fijn aan vinden, wat beter kan, welke nieuwe features jullie graag zouden willen zien en waarom je de plugin gebruikt (of juist niet). Laat het hieronder weten!

Alvast dank!

8 reacties

Reputatie 2

Zoals ik begrijp moet je dus een mobiel abbo hebben? Wellicht iets om ook voor thuis er aan toe te voegen.

persoonlijk een vrij nutteloze app omdat hij alleen nieuwe gegevens lijkt op te halen als ik de app op mijn telefoon opstart.

Reputatie 4

Overigens toch maar even geïnstalleerd. Na installatie geeft de app aan dan ik naar “app settings” moet.

Dat vind ik niet handig geformuleerd. Ten eerste moet ik op de iOS app eerst naar “Meer” en dan een heel stuk omlaag scrollen en dan zie ik pas “App instellingen”. Dat is dus niet helemaal hetzelfde als “app settings”.

De App zelf is verder lekker snel en overzichtelijk, maar nogmaals voor mij niet iets dat ik op m’n horloge hoef 😉.

Tip: voeg een functie toe aan Force Press, bijvoorbeeld een Refresh optie ofzo of wat extra info hoe je een andere account instelt. Nu beweegt het scherm een beetje bij een Force Press als bevestiging dat dit niets doet. 

Thanks, goede punten, zal de tekst aanpassen.

Met force press doen we momenteel nog niets maar aangezien de watch app een facelift krijgt is dit wel iets waar we wat mee zouden kunnen doen.

Reputatie 4

Waarom noemen jullie het een plug-in? Het is toch gewoon een Apple Watch App? En die kun je toch uit de App Store installeer ipv uit een plug-in store?

Ik heb een Apple Watch sinds de eerste versie uitkwam in NL.

Ik heb ook al een tijdje een T-Mobile abonnement met onbeperkt bellen en een ruime databundel en ik heb zelf geen interesse in een app voor m’n T-Mobile abonnement op de Apple Watch. Maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen wel handig kan zijn.

Fair point, je hebt helemaal gelijk :)

Overigens toch maar even geïnstalleerd. Na installatie geeft de app aan dan ik naar “app settings” moet.

Dat vind ik niet handig geformuleerd. Ten eerste moet ik op de iOS app eerst naar “Meer” en dan een heel stuk omlaag scrollen en dan zie ik pas “App instellingen”. Dat is dus niet helemaal hetzelfde als “app settings”.

De App zelf is verder lekker snel en overzichtelijk, maar nogmaals voor mij niet iets dat ik op m’n horloge hoef 😉.

Tip: voeg een functie toe aan Force Press, bijvoorbeeld een Refresh optie ofzo of wat extra info hoe je een andere account instelt. Nu beweegt het scherm een beetje bij een Force Press als bevestiging dat dit niets doet. 

Waarom noemen jullie het een plug-in? Het is toch gewoon een Apple Watch App? En die kun je toch uit de App Store installeer ipv uit een plug-in store?

Ik heb een Apple Watch sinds de eerste versie uitkwam in NL.

Ik heb ook al een tijdje een T-Mobile abonnement met onbeperkt bellen en een ruime databundel en ik heb zelf geen interesse in een app voor m’n T-Mobile abonnement op de Apple Watch. Maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen wel handig kan zijn.

Reputatie 4

Feedback: hey siri vul mijn mbs aan! (Voor unlimited klanten) en hey google vul mijn mbs aan

Bij Siri hebben we momenteel alleen nog maar "hoeveel data heb ik nog” beschikbaar, zal de MB's aanvullen iig noteren.

Die tweede kan al :) via onze Google Assistant plugin.

Reputatie 2

Feedback: hey siri vul mijn mbs aan! (Voor unlimited klanten) en hey google vul mijn mbs aan

Reageer