Vraag

Foto's en video afdrukken op iPhone 6

• 4 september 2017
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Stop moederbord voor iphone 6 Ik heb geen icloud backup, hoe kan ik foto's en video's afdrukken?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo welkom dit is een Nederlands klantenforum
Zou je dan ook NL willen schrijven zodat wij het allemaal kunnen lezen en misschien het antwoord weten.

Engels kan ook nog maar hier kan ik weinig van bakken.
Iets met een moederbord en back-up foto's enz. (Google vertaling) 🤔
Stop moederbord voor iphone 6 Ik heb geen icloud backup, hoe kan ik foto's en video's afdrukken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Famaho,

Ik heb de titel ook even aangepast, want dit maakt het voor ons niet duidelijk waar het om gaat. Hetzelfde geldt voor jouw eerste bericht, dus ook die heb ik even aangepast naar jouw reactie. Jouw gebruikersnaam heb ik ook nog eens aangepast, omdat dit een 06-nummer was. Het betreft hier een openbaar forum, dus het plaatsen van privégegevens is niet toegestaan.

Het is echter nog altijd niet helemaal helder wat nou precies het probleem is. Je wilt foto's en video's afdrukken die op jouw iPhone staan, maar er is ook nog iets met een back-up en moederbord?

Je kunt deze instructies van iPhone gebruiken om bestanden af te drukken. Ik weet nu niet helemaal zeker of dit is waar je naar zoekt, maar dit lijkt het antwoord op jouw vraag. Als dit niet zo is, laat het dan nog even weten, dan helpen we je verder!

Reageer