Beantwoord

Foutmelding Iphone 5C error 9

• 11 juni 2014
  • 3 reacties
  • 372 Bekeken

Hoe kan ik mijn toestel deblokkeren?
Na herstelpoging I-tunes krijg ik de volgende melding:
De Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9).
Al van alles geprobeerd, intussen bijna een kenner op dit terrein. Helaas nog steeds zonder succes.
icon

Beste antwoord door Razza 16 juni 2014, 13:16

Hoi Yvon,

Welkom op het forum.

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en langs een van onze T-Mobile Shops bent geweest. Is het probleem inmiddels opgelost? Heb je al meer informatie gekregen over het reparatieproces? Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan kan je dit bij ons aangeven. Neem ook een kijkje op de reparatie pagina.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Yvon,

Welkom op het forum.

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en langs een van onze T-Mobile Shops bent geweest. Is het probleem inmiddels opgelost? Heb je al meer informatie gekregen over het reparatieproces? Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan kan je dit bij ons aangeven. Neem ook een kijkje op de reparatie pagina.
Hi, mijn telefoon ligt nu via T-Mobile bij de reparateur. Hoop deze uiteraard zeer spoedig weer werkend en al in handen te hebben. 'k blijf het overigens nog steeds raar vinden dat een dergelijke storing niet op afstand is te herstellen. En dat er bovendien zo weinig informatie is te vinden over hoe dan te handelen.
Reputatie 3
Hoi Yvon,

Helaas kan ik je niet aangeven waarom dit niet op afstand op te lossen is.
De reparateur die hierin thuis is kan dit veel beter beoordelen.
Ik hoop dan ook dat je het toestel snel weer terug hebt.

Reageer