Beantwoord

Foutmelding mail versturen na overstappen

  • 10 september 2015
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Onlangs ben ik overgestapt van Vodafone naar T-Mobile. Nu lukt het me niet meer om mails te verzenden. Ik krijg dan steeds de foutmelding: gebruikersnaam of wachtwoord voor sendmail.vodafone is onjuist. Bij alle accounts heb ik de mailserver van T-Mobile (en 1x van Your Hosting) ingevuld. Ik begrijp niet wat ik dan nog fout doe.
icon

Beste antwoord door Jack_ 10 september 2015, 10:12

Hoi Mkerver,

Dat is wel vreemd dan inderdaad. Zover ik weet is er geen algemene instelling die je kan veranderen.
Je kan wel meerdere SMTP servers toevoegen voor bijvoorbeeld 1 account. Misschien dat dit per ongeluk gebeurd is?

Meer info: https://support.apple.com/nl-nl/HT202175
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Hoi Mkerver,

Om welke telefoon gaat het? Waarschijnlijk staat er toch nog een SMTP (de server die wordt gebruikt voor het verzenden van email) instelling op je oude sendmail.vodafone.nl.

Kijk alle instellingen nog eens goed na.
Beste Jack,

Ik heb een IPhone 6. Waar kan ik die instelling dan veranderen? Ik heb voor al mijn accounts de uitgaande mailserver juist ingesteld. Is er dan nog een algemene setting die ik moet veranderen?
Reputatie 1
Hoi Mkerver,

Dat is wel vreemd dan inderdaad. Zover ik weet is er geen algemene instelling die je kan veranderen.
Je kan wel meerdere SMTP servers toevoegen voor bijvoorbeeld 1 account. Misschien dat dit per ongeluk gebeurd is?

Meer info: https://support.apple.com/nl-nl/HT202175
Dank voor je reactie Jack. Volgens mij is dat niet gebeurd, maar ik ga er eens voor zitten. Ik laat je weten of het gelukt is.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi MKerver,

Ben je er al voor gaan zitten en is het gelukt met de hulp van Jack_? :)

Je kunt ook nog de toestelhulp erop naslaan, daar staan de handleidingen om je e-mails in te stellen. Mocht het nog niet gelukt zijn, dan lukt het nu vast wel! ;)

Laat even weten of het gelukt is!

Reageer