Beantwoord

Garantie op iPhone x usb adapter

• 7 maart 2019
  • 1 reactie
  • 942 Bekeken

Ik heb in december 2018 iphone x gekocht. Vanaf gisteren doet oplader niet. Kabel is in orde. Volgens mij is de usb adapter stuk.
Hoe werkt de garantie op adapter? Krijg ik nieuwe? Volgens t mobile winkel, zij moeten opsturen voor reperatie. Als het door mijn schuld kapot is, dan valt dat niet in garantie. En nog iets. Ik moet nog 25 euro betalen voor onderzoek.
Klopt dat?
Groeten,
Asimsek
icon

Beste antwoord door David 8 maart 2019, 12:37

Hoi Asimsek,

Zonde dat de oplader het niet meer doet!

Je hebt op accessoires van Apple 12 maanden garantie. De stappen die je van mijn collega hebt ontvangen, in de winkel en vandaag aan de telefoon, kloppen verder inderdaad. De oplader moet ter reparatie worden ingeleverd en de reparatiedienst bepaalt dan of het defect onder de garantie valt. Zo niet, dan kunnen er inderdaad kosten in rekening worden gebracht.

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de oplader niet aan te melden ter reparatie, maar een nieuwe oplader te kopen in een winkel naar je keuze. Je bent dan sowieso geld kwijt, maar dan heb je wel direct een nieuwe oplader in huis.

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Asimsek,

Zonde dat de oplader het niet meer doet!

Je hebt op accessoires van Apple 12 maanden garantie. De stappen die je van mijn collega hebt ontvangen, in de winkel en vandaag aan de telefoon, kloppen verder inderdaad. De oplader moet ter reparatie worden ingeleverd en de reparatiedienst bepaalt dan of het defect onder de garantie valt. Zo niet, dan kunnen er inderdaad kosten in rekening worden gebracht.

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de oplader niet aan te melden ter reparatie, maar een nieuwe oplader te kopen in een winkel naar je keuze. Je bent dan sowieso geld kwijt, maar dan heb je wel direct een nieuwe oplader in huis.

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer