Beantwoord

Garantiebon kwijt

  • 4 mei 2018
  • 3 reacties
  • 352 Bekeken

Hallo, ik heb sinds 2/3 maand een nieuwe iphone. Ik ben mijn garantie bon kwijt. Kunnen jullie mij een kopie toesturen?
Gr
icon

Beste antwoord door Hajar 6 mei 2018, 11:16

Hi Celientje,

Ik zie dat mijn collega jou heeft geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als ik nog wat kan doen, let me know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Celientje,

Ik zie dat mijn collega jou heeft geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als ik nog wat kan doen, let me know!
Hallo mijn bon is niet goed leesbaar kan ik nieuwe krijgen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mariettte,

Oei, er is toch hopelijk niets met jouw toestel aan de hand, waardoor je de bon nodig hebt? Hopelijk is het uit voorzorg!

Ik zie dat je jouw telefoon en abonnement hebt afgesloten in de winkel in Heerlen. De kassabon zelf hebben wij niet in onze systemen, maar die kun je bij de winkel opnieuw laten uitdraaien. Je vindt hier de openingstijden, zodat je niet van een koude kermis thuis komt. Het contract kun je op My T-Mobile onder 'Mijn abonnement' vinden, dan heb je die in ieder geval alvast voor de boekhouding.

Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten!

Reageer