Beantwoord

Gebroken scherm

  • 3 januari 2019
  • 1 reactie
  • 889 Bekeken

Goedemorgen,

ik heb bij jullie een abonnement afgesloten incl verzekering,
en me scherm is vanacht gebroken,
was gevallen met me fiets,
hoe kan ik der voor zorgen dat dit snel opgelost word ivm werk?
Groetjes Jordy brijker
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 januari 2019, 15:07

Hoi Jordy,

Wat zonde dat je scherm is gebroken! In zo'n geval is het fijn dat je een verzekering hebt afgesloten.

Je toestel is verzekerd bij Chubb, dus je kunt nu bij hen een claim indienen. Je kunt eenvoudig contact opnemen via t-mobile.chubbverzekering.nl.

Lukt dat zo? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jordy,

Wat zonde dat je scherm is gebroken! In zo'n geval is het fijn dat je een verzekering hebt afgesloten.

Je toestel is verzekerd bij Chubb, dus je kunt nu bij hen een claim indienen. Je kunt eenvoudig contact opnemen via t-mobile.chubbverzekering.nl.

Lukt dat zo? 🙂

Reageer