Beantwoord

Geen bereik iPhone8 plus

  • 18 juni 2018
  • 1 reactie
  • 715 Bekeken

Ik heb sinds een week of twee slecht/geen bereik. Elke keer de melding bellen mislukt. Als ik mijn simkaart in mijn oude toestel doe dan heb ik nergens last van. Deze problemen had in oktober ook al. Toen kreeg ik een nieuw toestel van apple. Ik ben overgestapt van vodafone naar tmobile, waar ik inmiddels steeds meer spijt van krijg.

Het liefst wil ik van het contract af, want ik word er knettergek van dat iedereen die me belt direct voicemail krijgt.
ik heb een zakelijk abonnement en ik moet gewoon bereikbaar zijn.
icon

Beste antwoord door Hakuin 18 juni 2018, 22:17

Je bent de zoveelste pechvogel. Kijk een stuk beneden in een topic naar de andere ongelukkigen en wat je moet doen.Sterkte gewenst!
https://community.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Je bent de zoveelste pechvogel. Kijk een stuk beneden in een topic naar de andere ongelukkigen en wat je moet doen.Sterkte gewenst!
https://community.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693