Beantwoord

Geen geluid meer uit de luidspreker

Ik heb net een nieuwe iPhone 6 plus maar het geluid doet het nu al niet meer wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 22 maart 2015, 20:02

Om voor het zekere te gaan. Zou je een reservekopie willen maken en vervolgens alle inhoud wissen en instellingen resetten?

Heb je je iPhone gekocht in een T-Mobile shop, of via de site van T-Mobile?
Dan kun je het beste morgen de klantenservice opbellen en de klacht melden.
Nummer T-Mobile klantenservice: 0624001200

Heb je je iPhone niet bij T-Mobile zelf aangeschaft?
Dan kun je contact opnemen met de betreffende verkooppunt.
Of aanmelden voor reparatie: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie

Groetjes,
Leroy

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Esnedroj,

Super slim dat je de simkaart in een vervangend toestel hebt uitgeprobeerd. Op die manier kun je er vaak achter komen of het probleem door het toestel of door de simkaart komt. Omdat je aangeeft dat je dit probleem ook in het andere toestel hebt heb ik zojuist een nieuwe simkaart jouw kant op gestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen en je kunt hem vervolgens zelf gemakkelijk activeren. Houd er rekening mee dat de kerstdagen hier ook tussen zitten. Ik ben erg benieuwd of dit het probleem gaat verhelpen!

Ik zie overigens dat je deze problemen hebt met 2 iPhones. Zou je voor de zekerheid willen checken of het geluidsschuifje op de zijkant van je toestel wel aan staat en je toestel toevallig niet in de 'niet storen'-modus staat? Die twee dingen hebben namelijk effect op of het geluid het doet.

Wil je ons op de hoogte houden?

En fijne feestdagen alvast!
Beste Amy,

Dank voor je uitgebreide reactie, begrip en tips. Van de week gebeurde er iets, waardoor we het antwoord mogelijk toch ergens anders moeten zoeken: in het vervangende toestel (Iphone 6) welke ik gebruikte, had ik ook plotseling geen geluid meer! Wederom opnieuw opgestart en dat werkte, zoals dat ook bij mijn telefoon elke keer werkte. Zou het kunnen dat er een bug (of hoe heet dat?!) in de sim-kaart zit? Ik zou dat heel graag eens uitproberen. Werken jullie mee? Ik lees het graag.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Esnedroj,

Wat een lastig verhaal zeg! 😞 Ik zie inderdaad dat je hier half oktober nog contact over hebt gehad met een van mijn collega's. Wij helpen je graag verder maar ik ben bang dat ik je niet het antwoord ga geven waar je op hoopt.

In dit geval kun je dit topic even doornemen. Je vindt daar verschillende tips en tricks voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Wanneer het niet lukt om dit probleem zelf op te lossen dan zit er helaas niets anders op dan het toestel ter reparatie op te sturen. Ik snap dat het heel vervelend kan zijn omdat je het toestel dan een aantal dagen kwijt bent maar dit kan niet op een andere manier omdat het toestel onderzocht moet worden door een reparateur. Is het niet mogelijk om tijdelijk een ander toestel te lenen van een vriend of familielid? Veel mensen hebben tegenwoordig wel een ouder toestel in de bureaula liggen.

In het reparatiecentrum zal een reparateur het toestel helemaal onder de loep nemen en achterhalen waar dit probleem vandaan komt. Wanneer het niet gaat om, stoot, val of waterschade zal de reparatie vergoed worden als dit nog binnen de garantietermijn valt. In het bovengenoemde topic vind je daar nog meer informatie over.

Je hebt dit antwoord waarschijnlijk al een keer eerder gekregen van een van mijn collega's. Ik hoop dat je het toestel toch op wilt sturen ter reparatie, dat is de enige manier waarop wij er voor kunnen zorgen dat je binnenkort weer gebruik maakt van een goedwerkende toestel. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Ik herken onderstaand verhaal. Inmiddels heb ik al vele kastjes en muren gezien, maar mijn probleem (geluid werkt soms niet) is nog steeds niet opgelost. Mijn Iphone 6S is van augustus 2016 en heeft het eigenlijk nooit goed gedaan. Ik kwam er alleen pas later achter, omdat ik de telefoon pas per 1 oktober intensief ging gebruiken. Tmobile wees mij, 2 dagen na het verstrijken van de 60 dgn omruilgarantie de deur. Toestel kon wel opgestuurd worden, maar dan zou ik 5 a 10 dgn zonder zitten. Aangezien het een zakelijke mobiel is, kan ik dat niet veroorloven. Een leentoestel kan ik alleen huren. Ik ben zeer teleurgesteld in de service. Inmiddels al langs vele plekken bij Apple zelf (Apple suppor/Amac Rdam) maar ook daar komt de oplossing niet; wel een rekening van 42,50 voor een test die ze uitgevoerd hebben (herstelactie). Ik heb deze actie op advies van en met behulp van de mensen van Apple Support echter zelf ook al twee keer uitgevoerd met negatief resultaat..... Ik word er echt zeer moedeloos van!
Dankjewel voor de tip, zal vandaag eerst tmobile wel bellen
Maak anders een afspraak met de Geniusbar (applestore) daar kijken ze dan het probleem na, kunnen hun het niet repareren krijg je meestal een nieuw toestel!
Nou ik val nog in de aankoopfase dus op sturen voor reparatie gaat niet gebeuren ik kan niet zonder telefoon ik heb hem pas net
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Theresia84

Wat balen zeg. Het leek er even op dat het was opgelost, maar helaas. Je kan je telefoon ter reparatie aanbieden zoals hierboven beschreven is. Wij streven er naar om je toestel binnen 2 weken gerepareerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben omtrent de reparatieprocedure dan weet je ons te vinden. 😉
Nu heeft die er weer last van, weer geprobeerd te resetten maar nu help het niet
Het is gelukt, bedankt Leroy. Hopen dat het niet meer terug komt. groetjes Theresia
Reputatie 7
Badge +20
Hey Theresia84,

Heeft de suggestie van Leroy nog iets opgeleverd?

Anders kun je inderdaad het beste zo snel mogelijk melding maken van de klacht. Op de pagina over de garantievoowaarden kun je onder het kopje aankoopfase lezen wat in dit geval op jou van toepassing is! :)

Laat even weten of het alsnog gelukt is en of we je nog ergens mee kunnen helpen!
Ga ik proberen, ik heb de telefoon via de klantenservice besteld
Reputatie 6
Badge +13
Om voor het zekere te gaan. Zou je een reservekopie willen maken en vervolgens alle inhoud wissen en instellingen resetten?

Heb je je iPhone gekocht in een T-Mobile shop, of via de site van T-Mobile?
Dan kun je het beste morgen de klantenservice opbellen en de klacht melden.
Nummer T-Mobile klantenservice: 0624001200

Heb je je iPhone niet bij T-Mobile zelf aangeschaft?
Dan kun je contact opnemen met de betreffende verkooppunt.
Of aanmelden voor reparatie: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie

Groetjes,
Leroy
Had ik al geprobeerd helpt niet
Reputatie 6
Badge +13
Goedenavond @Theresia84

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Vaak is het met een reboot te verhelpen.
Houd de aan/uit knop + home knop ingedrukt totdat het Apple logo verschijnt..

Laat maar weten of het opgelost is! :)

Groetjes,
Leroy

Reageer