Beantwoord

Geen internet in het buitenland

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedeavond,
Ik heb recht op 100mb in het buitenland, maar dit werkt niet.. Ik heb dataroaming aan EU-internetten uit.
icon

Beste antwoord door Issam 21 mei 2016, 16:02

Hi NNNS,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Neem ook een kijkje in het voorstel topic. :)

Ben je momenteel in het buitenland? Waar ben je op vakantie? Goed dat je dit aangeeft bij ons, want je hebt inderdaad recht op MB's in het buitenland.

Let wel op dat dit geld voor landen in de EU (zone 1 landen).

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik geen blokkades actief staan. Je zou hier dus gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Kan je wel bellen en gebeld worden? Zou je een kijkje willen nemen in dit topic? Je kan jouw reactie ook in dit topic achterlaten. Ook voor aanvullende vragen kan je terecht in dit topic.

We zijn erg benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hi NNNS,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Neem ook een kijkje in het voorstel topic. :)

Ben je momenteel in het buitenland? Waar ben je op vakantie? Goed dat je dit aangeeft bij ons, want je hebt inderdaad recht op MB's in het buitenland.

Let wel op dat dit geld voor landen in de EU (zone 1 landen).

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik geen blokkades actief staan. Je zou hier dus gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Kan je wel bellen en gebeld worden? Zou je een kijkje willen nemen in dit topic? Je kan jouw reactie ook in dit topic achterlaten. Ook voor aanvullende vragen kan je terecht in dit topic.

We zijn erg benieuwd naar je reactie!