Ik heb geen internet als ik op 4g of 3g netwerk zit.. las iets over APN instellingen maar heb allemaal het volgende geprobeerd:
-Opnieuw IOS 9.2.1 er op gezet (kan niet meer verder updaten)
-Reset iPhone
-Create APN via Unlockit.co
Bij 3001#12345# bellen krijg ik een foutmelding.
Ik heb bij info aanbieder T-Mobile 23.0 staan is dit niet ok?
Bij instellingen mobiel data netwerk kan ik niet naar mijn APN instellingen gaan..
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nog meer kan doen het is nu al een week zo en raak het eerlijk gezegd een beetje beu. Misschien dat iemand mij hier nog kan helpen??
Thanks.
Beste antwoord door Pilovali
Hallo en welkom op het forum,
Zou je voor mij het volgende eens proberen:
Je kunt de APN instellingen naar de standaardinstellingen herstellen door naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (helemaal onderaan) > Herstel netwerkinstellingen te gaan. Je toestel haalt dan automatisch de instellingen van het T-Mobile netwerk op.
Let op: bij het herstellen van de netwerkinstellingen raak je alle eventuele WiFi wachtwoorden kwijt. Deze zul je dus opnieuw in moeten voeren.
(credits aan DennisAmeling)
Groet,
Bekijk origineel
Zou je voor mij het volgende eens proberen:
Je kunt de APN instellingen naar de standaardinstellingen herstellen door naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (helemaal onderaan) > Herstel netwerkinstellingen te gaan. Je toestel haalt dan automatisch de instellingen van het T-Mobile netwerk op.
Let op: bij het herstellen van de netwerkinstellingen raak je alle eventuele WiFi wachtwoorden kwijt. Deze zul je dus opnieuw in moeten voeren.
(credits aan DennisAmeling)
Groet,