Beantwoord

Geen internet iPhone 6s

  • 29 januari 2016
  • 31 reacties
  • 1477 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Rick,

Dankjewel voor de informatie. Ik heb de locaties net bekeken en de dekking in de Botlek ziet er in principe prima uit. In Arnemuide is ons netwerk ook dekkend maar daar zijn wel een paar 'vlekken' te zien. Op de dekkingskaart kun je dit zelf uiteraard ook bekijken. Heb je een volledige postcode voor ons? Één of twee waar je de meeste problemen ervaart? Dan zetten wij het door naar onze netwerkspecialisten! 🙂
Ja Amy,

Ik kan de gehele postcodes opgeven maar zoals aangegeven ik heb overal problemen niet alleen op die 2 specifieke postcodes. Als ik voor werk ergens ben of vrije tijd in de weekenden bijv. Tilburg, Eindhoven, Rotterdam, Amsterdam noem maar op ik heb overal hetzelfde probleem.

Maar specifieke zijn 3197LH. 4341LL.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rick,

Bedankt voor de verduidelijking. Ik ben hier gelijk mee aan de slag gegaan en heb dus een melding gemaakt bij onze collega's van de netwerk afdeling. Zij gaan hier een onderzoek naar starten en informeren mij hierover als het onderzoek is afgerond. Zodra ik een reactie van ze heb ontvangen zal ik jou hier ook over informeren. Onze collega's streven er naar om het onderzoek binnen 2 weken afgerond te hebben.

Als je in de tussentijd nog vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden.
Hallo Issam

Ik heb helaas nog dezelfde klachten en ben niets verder opgeschoten.
zijn er nog andere oplossingen?

Gr Rick
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rick,

Dankjewel voor je reactie. Onze netwerkspecialisten hebben de dekkingsklacht onderzocht en het blijkt dat de dekking op die twee postcodes verminderd tot slecht is. Dit heeft te maken met de zendmast die te ver weg staat waardoor je geen stabiele dekking kunt krijgen. Ik heb je even een privébericht gestuurd met wat meer informatie over jouw situatie.
Bedankt Hajar,

Ik heb even een berichtje terug gestuurd.

Reageer