Vraag

geen internet mogelijk op Iphone3G sinds Tmobile prepaid

• 22 maart 2012
  • 3 reacties
  • 1123 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Ik heb sindskort een prepaid kaart van Tmobile maar heb sindsdien geen internet ontvangst op mijn Iphone. Bij alle Wifi spots en thuisinternet krijg ik geen verbinding, het toestel geeft aan dat er geen connectie mogelijk is.
Voorheen had ik ook met prepaid gewoon internet en kon ik op alle Wifi spots. Maar sinds ik een Tmobile kaart heb niet meer.
Help!
Grt, Ziyi

3 reacties

Reputatie 5
@ziyi
Wil je de netwerkinstellingen herstellen via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. De Wi-Fi wachtwoorden dien je daarna wel opnieuw in te stellen. Laat je weten of je daarna weer gebruik kan maken van W-Fi spots en je thuisnetwerk?

-Ik heb je topic verplaatst naar het subforum iPhone omdat je topic niet met het T-Mobile netwerk te maken heeft.
@Ries
Ik heb alles opnieuw ingesteld maar helaas kan nog geen gebruik maken van wifi of thuisnetwerk.
Reputatie 7
@ziyi
Heb je de nieuwste software update al geinstalleerd? Als dit niet helpt wil ik je vragen om de iPhone volledig te herstellen via iTunes. Hoe je dit kan doen wordt uitgelegd op deze pagina. Wanneer dit het probleem ook niet oplost lijkt het toch een hardware issue te zijn en raad ik je aan om je toestel ter reparatie aan te bieden.

Reageer