Beantwoord

geen internet op mijn telefoon met T-mobile in iOS 9


wie weet hoe ik dit oplos
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 26 juli 2015, 18:31

Dat hoop ik ook! 🙂
Ben benieuwd naar je antwoord!

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Vervelend dat je met iOS 9 geen internet hebt op jouw iPhone! zou je de netwerkinstellingen eens willen resetten? Dat kan via Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in - Herstel netwerkinstellingen, werkt het hierna wel?
Hoi bedankt voor je reactie maar dat heb ik gedaan het rare is dat hij wel 3 of 4 G aangeeft het werkt gewoon niet en je kunt niet zelf iets instellen
Het werkte onder ziggo wel nu overgestapt naar Tmobile en niets meer

Bas
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Bas,

Wil je eens kijken of de instellingen wel goed staan?

- Instellingen
- Mobiel Netwerk
- Mobiel datanetwerk

Bewerk de details voor MOBIELE DATA als volgt:

Bij APN, voer smartsites.t-mobile in.
Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
Bij Wachtwoord, voer niets in.
Kies Mobiel netwerk.

Start de iPhone opnieuw op, werkt het internet nu wel? Werkt internet wel op 3G als je hem daarop zet?
Reputatie 6
Badge +13
@Dave670

Je kan de APN instellingen niet meer veranderen. :(
Dit zijn de opties die ik onder iOS 9 krijg.



@Basjenulzes
Ga naar instellingen > Algemeen > Info.
Onder aanbieder heb je dan: T-Mobile NL 20.5.3?
Zo nee, hang je iPhone even aan iTunes en zoek naar updates. ;)

Controleer het volgende:
Bel eens naar *3001#12345#*
Ga naar PDP Context info.
Druk vervolgens op 0.
Daar moet staan:
APN: smartsites.t-mobile
IPv4: een IP adres. vb: 12.34.56.78

Doe vervolgens een hard reboot. Dit kan ook de problemen verhelpen.
Houd de aan/uit knop + home knop ingedrukt totdat je het Apple logo ziet.

Laat ons maar weten of het geholpen heeft! 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Beste Basjenulzes,

als je iOS 9 hebt, meld dit als bug bij Apple via het Apple Developer program, T-Mobile kan hier weinig aan veranderen.
(Publieke) Beta versies zijn immers niet bedoelt voor dagelijks gebruik i.v.m. een onstabiel iOS.

Controleer even via Instellingen > Algemeen > Info of je niet toevallig iOS 8.4 hebt (Publieke nieuwste versie)
Mocht dit echt iOS 9 zijn: leg deze klacht weg bij Apple Developers.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Basjenulzes

Je hebt al lekker veel antwoorden gekregen! 😉

Ik zie dat je ondertussen ook telefonisch contact hebt opgenomen! Ben je ondertussen al langs de T-Shop geweest?

Ik ben benieuwd of ze je hebben kunnen helpen! Houd je ons op de hoogte? 🙂
Hoi iedereen super bedankt voor alle reactie kon eerst niet bij die antwoorden in chrome werkt dat niet wel in Safari Maar ik heb gedaan wat is gekeken in die (PDP Context info) en daar staat dus nog gewoon mijn vorige ziggo instellingen.

Maar nu dat veranderen ai
Reputatie 6
Badge +13
Aha, daar kunnen we wat mee! :)

Doe het volgende.
1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar algemeen.
3. Ga naar Stel opnieuw in.
4. Druk op herstel netwerkinstellingen.

Laat je weten of het geholpen heeft? 🙂
Nee helaas niet geholpen

Te koop iPhone 6 met iOS 9 ( werkt alleen met ziggo mobiel) ( grapje`)

Dit moet dus veranderd worden

Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen
Reputatie 6
Badge +13
Dan doen we het op een andere manier.
Al eens eerder getest en het werkt. ;)

1. Ga op je telefoon naar http://www.unlockit.co.nz/


2. Selecteer daar Netherlands en T-Mobile.


3. Installeer vervolgens de APN zie onderaan.



Laat maar weten of het bij jou ook gelukt is! 🙂
Reputatie 5
Badge +11
@Basjenulzes

Heb je al geprobeerd wat leroy98ecker aangaf?

Ga naar instellingen > Algemeen > Info.
Onder aanbieder heb je dan: T-Mobile NL 20.5.3?
Zo nee, hang je iPhone even aan iTunes en zoek naar updates.


Als je de telefoon aan iTunes hangt worden er inderdaad updates voor de aanbiederinstellingen opgehaald. Mocht ook dat niet werken, dan werkt het wellicht als je een back-up van je iPhone maakt en deze terugzet naar fabrieksinstellingen. Dan weet je zeker dat deze de instellingen opnieuw op gaat halen.

EDIT: Leroy was me net voor 😉 zo kan het ook inderdaad! Laat maar weten of het werkt 🙂
Dit moet dus veranderd worden

Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen
Knap dat je dat allemaal weet ik hoopte even alleen Ziggo blijft moeilijk doen zie je wel
Reputatie 6
Badge +13
Ga naar instellingen > Algemeen > Profielen.
Staat daar een profiel met Ziggo?

Zo ja verwijder die.

Even een andere vraagje.
Welke iOS 9 beta draai je?
Ga naar instellingen > Algemeen > Software update.
Heb je een update, installeer deze dan. 🙂
Net wat gebeurd weer aan iTunes gehangen door een fout van mij zette hij een oude reserve kopie terug van mijn vrouw haar telefoon en toen had ik ineens internet nu ben ik weer mijn reserkopie aan het terug zetten ( pfff blij als dat gaat lukken) hopelijk behoud hij nu de instelling voor Tmobile
ik laat het gelijk aan jullie weten:$
Reputatie 6
Badge +13
Dat hoop ik ook! 🙂
Ben benieuwd naar je antwoord!
Hoi allemaal met een iets wat oudere backup heb ik nu internet via Tmobile
wow

een ieder die meegedacht heeft super bedankt jullie zijn mijn redder in nood geweest

ga zo door
Reputatie 6
Badge +13
Fijn dat het allemaal weer werkt!
Geen dank! 😉
Reputatie 7
Badge +15
Hey Basjenulzes

Top dat onze Klantexperts je zo goed hebben kunnen helpen! 😃

Je weet waar je terecht kan als je weer vragen hebt! 😉

Reageer