Vraag

Geen namen bij contacten iPhone 5S

• 2 november 2016
  • 5 reacties
  • 880 Bekeken

Nieuwe Sim kaart ontvangen per 1/11 van T-mobile. Alles geinstalleerd. Alleen zijn de nummer van de bellers niet meer zichtbaar. Iedereen is onbekend. Bij instellingen, telefoon, staat nummerherkenning aan. Verder opnieuw ingesteld naar fabrieksinstellingen. Helaas toch nog melding van geen nummerherkenning?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey MelBrings,

Welkom op ons forum! :)

Heb je ook een nieuw toestel in gebruik of alleen een nieuwe simkaart? Had je wellicht gegevens op de oude simkaart opgeslagen en niet op het toestel zelf? In dat geval zou dat de oorzaak kunnen zijn waarom de contactpersonen niet compleet zijn overgezet. Heb je dit ook in je adresboek of alleen bij de inkomende oproepen?

Op deze pagina vind je instructies hoe je contacten over kunt zetten op je huidige telefoon. Zou je deze stappen eens kunnen doornemen en laten weten of dit effect heeft?

We horen graag van je hoe het gegaan is!
Helaas niet gelukt !!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MelBrings,

Jammer om te horen dat het niet is gelukt! Dan lijkt het erop dat de contacten op jouw andere simkaart stonden. Is jouw oude simkaart nog bruikbaar? Kun je deze dan eens in jouw toestel doen en vervolgens de contacten overzetten op je telefoon? Vervolgens kun je je nieuwe simkaart weer in je toestel doen en eventueel de contacten weer op jouw simkaart zetten. Laat je even weten of het is gelukt?
Helaas de oude simkaart is al weg.
Ik had wel vooraf een kopie naar I-cloud gemaakt.
Alles adressen staan wel in de telefoon, alleen als iemand belt staat er gewoon "niet bekend".
Inmiddels begrepen dat meer mensen bij de Gemeente Venlo
waar ik werk er last van hebben.
We zijn allemaal overgegaan per 1 november naar T-Mobile.
Heb begrepen dat er nu naar een oplossing wordt gezocht voor alle mensen die hier last van hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Hi MelBrings,

Dankjewel voor de reactie. Erg vreemd dat de contacten wel in je telefoon staan, maar dat deze niet zichtbaar zijn als je wordt gebeld. Heeft een collega of iemand in jouw omgeving hier al een melding van gemaakt? Ik zie dat namelijk niet terug in je eigen gegevens. Ik zie wel dat er een dekkingsklacht is ingediend en dat mijn collega's van de netwerkafdeling hier nu mee bezig zijn.

Ik verwacht dat je snel een terugkoppeling van je ze krijgt! Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij dan weten.

Reageer