Beantwoord

geen service / aanbieder niet beschikbaar

• 7 november 2019
  • 3 reacties
  • 586 Bekeken

IPhone 7, iOS 13,2

sinds een week problemen met melding geen service. Uit en aanzetten toestel hielp maar melding blijft terugkomen. Simkaart eruit halen hielp maar melding bleef terugkomen.

Sinds twee dagen helpt niets meer. 

Software is/was bijgewerkt . Netwerkinstellingen opnieuw laden heeft geen effect. 

Gister telefoon via computer laten zoeken naar updates, geen updates.

Fabrieksinstellingen terug gezet - geen resultaat.

Sim in ander toestel en v.v. Sim werkt wel in ander toestel en Sim van ander toestel in mijn toestel ook ‘geen service’.

Opmerkelijk? 4 iPhones hier in huis mijn toestel was enige met bij aanbiederinstellingen 39,0 de overige 3 hebben 38,0?

Inmiddels staat bij aanbiederinstellingen - “aanbieder niet beschikbaar” i.p.v. t-mobile 39,0  telefoon blijft aangeven dat mobiele update niet gelukt is.

Wat nu?

icon

Beste antwoord door David 13 november 2019, 13:13

Hoi @Alies67,

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds of is het ondertussen al opgelost?

Ik zie dat je eigenlijk alles al hebt geprobeerd wat wij doorgaans aanraden om uit te voeren. De volgende stap zou een reparatie zijn, maar ik wil hierin eigenlijk adviseren om even contact op te nemen met Apple Support. Zij kunnen je hopelijk direct verder helpen aan een oplossing! 

Hopelijk kun je het met Apple samen oplossen en als wij nog iets kunnen doen, let us know!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Alies67,

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds of is het ondertussen al opgelost?

Ik zie dat je eigenlijk alles al hebt geprobeerd wat wij doorgaans aanraden om uit te voeren. De volgende stap zou een reparatie zijn, maar ik wil hierin eigenlijk adviseren om even contact op te nemen met Apple Support. Zij kunnen je hopelijk direct verder helpen aan een oplossing! 

Hopelijk kun je het met Apple samen oplossen en als wij nog iets kunnen doen, let us know!

Helaas telefoon is overleden. Modem/moederboard kapot.

inmiddels nieuwe telefoon aangeschaft. Reparatie was niet meer in verhouding met waarde. 

Reputatie 7
Badge +20

Zonde @Alies67, maar goed dat je in ieder geval hebt ontdekt waar het aan lag én het opgelost! Als we je hier nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het van je!

Reageer