Geen service iPhone 8

• 12 juli 2019
  • 2 reacties
  • 2093 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedemorgen,
2 dagen geleden verscheen na een telefoon gesprek, "geen service" op mijn telefoon. Sindsdien de telefoon niet meer aan de praat gekregen. SIM kaartje van KPN in de iphone werkt prima, mijn simkaart werkt in een andere telefoon ook prima. Alleen op mijn iphone 8 doet hij niets meer.

Mijn broer heeft ook een t-mobile abo en zijn simkaart doet het ook niet in mijn telefoon. What the hell is going on here?

Alles geprobeerd tot en met de telefoon helemaal wissen en opnieuw installeren. Geen service. Wat kan hier het probleem zijn?

2 reacties

dat probleem had/ heb ik ook.had geen bereik vanaf april nu kan ik wel bellen maar geen internet! Ik hoor nu van zoveel mensen dit soort problemen!! Het ergste is ik wordt niet echt geholpen ik hoop dat ze jou verder kunnen helpen.
dat probleem had/ heb ik ook.had geen bereik vanaf april nu kan ik wel bellen maar geen internet! Ik hoor nu van zoveel mensen dit soort problemen!! Het ergste is ik wordt niet echt geholpen ik hoop dat ze jou verder kunnen helpen.

Dat beloofd niet veel goeds.
Ik sta nu in de wacht bij Apple care, ik zal mijn bevindingen posten.

Met Telfort nooit problemen gehad, ik hoop niet dat ik een verkeerde beslissing heb genomen om naar T-mobile te switchen.🤔

Reageer