Beantwoord

Geen service meer

• 2 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 358 Bekeken

ik heb geen service op me mobiel. ik heb mijn mobiel al een keer opnieuw opgestart en de sim er al een keer uitgehaald maar hij geeft nog steeds aan dat ik geen service heb. Ik kan wel internetten maar ik kan niet bellen, gebeld worden, sms sturen of ontvangen. Hoe moet ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Sam- 2 augustus 2017, 13:56

Hey Ember,

Welkom op het forum!

Erg vreemd zeg.. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je gewoon gebruik zou moeten kunnen maken van het netwerk.

Sinds wanneer heb je hier last van? Krijg je bij het opstarten van je toestel wel de mogelijkheid om je pincode in te voeren? Zou je jouw simkaart in een ander toestel willen testen?

Je geeft aan dat je wel kan internetten, klopt het dat je dan verbonden bent met een Wi-Fi netwerk?

Ik ben erg benieuwd naar je antwoorden Ember!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Ember,

Welkom op het forum!

Erg vreemd zeg.. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je gewoon gebruik zou moeten kunnen maken van het netwerk.

Sinds wanneer heb je hier last van? Krijg je bij het opstarten van je toestel wel de mogelijkheid om je pincode in te voeren? Zou je jouw simkaart in een ander toestel willen testen?

Je geeft aan dat je wel kan internetten, klopt het dat je dan verbonden bent met een Wi-Fi netwerk?

Ik ben erg benieuwd naar je antwoorden Ember!
sinds vorige week heb ik een nieuwe mobiel en sinds ik mijn sim daar in het gedaan geeft hij geen service. Als ik mijn mobiel opnieuw opstart kan ik wel gewoon mijn pincode invoeren. eens in de zoveel tijd krijgt ik heel even service en komen mijn smsjes binnen maar dan heb ik meteen geen service meer. In een ander apparaat doet hij het wel, kan het aan mijn nieuwe mobiel liggen?. Ik ben inderdaad wel verbonden met wifi.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Emberx,

Het klinkt dan inderdaad alsof het aan jouw toestel ligt, aangezien het met de simkaart in een andere telefoon wel werkt. Heb je toevallig ook gelijk een andere simkaart in jouw toestel getest? Als het dan ook nog niet werkt, dan weet je zeker dat het aan het toestel en niet de simkaart ligt. Je kunt dan nog de stappen uit dit topic doornemen, maar misschien is het dan ook slim om te kijken naar de garantie op jouw toestel. Ik zie dat je bij ons een PrePaid hebt, dus ik weet niet waar je het toestel aangeschaft hebt, maar het is goed om dat even te bekijken, aangezien het toestel net nieuw is.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen of als je nog nieuwe bevindingen hebt om te delen, dan horen we dat graag!

Reageer