Vraag

Geen service op iPhone

• 18 mei 2015
  • 6 reacties
  • 271 Bekeken

Nieuwe iPhone 5c, simkaart geactiveerd. Nu tekst in linkerbovenhoek: geen service. Kan geen apps installeren

6 reacties

Apps installeren zal altijd moeten kunnen via WI-FI, maar dat Geen Services hoort zeker niet, heb je al geprobeert handmatig een mobiele provider te selecteren?
Reputatie 6
Badge +17
@Zeebak1

Leuk om je weer eens op het forum tegen te komen! 🙂 Goede keus de iPhone 5c! Alleen is het dan wel handig als je er ook iets mee kunt doen. 😉

Ik heb je gegevens even bekeken, maar ik zie nergens staan dat je nieuwe simkaart is geactiveerd. Zou je dit nog een keer kunnen proberen? Op onze website staat uitgelegd hoe je dit kunt doen.
Mocht het niet lukken, stuur dan even je simkaartnummer welke begint met 893 en ter verificatie je rekeningnummer via een PB naar mij, dan activeer ik de simkaart voor je!

Laat je even weten of hiermee het probleem is opgelost?
Lijkt er op dat activatie nu wel gebeurd is. Moet verder nog uitproberen of apps installeren nu wel wil lukken. Tot zover bedankt
Reputatie 7
Badge +15
Hey Zeebak1,

Ik zie inderdaad dat het gelukt is om de simkaart te activeren. Is het nog gelukt met het installeren van de App's? 🙂 Ik ben benieuwd!
Hallo,

@ThalinaK @AmyP Ik heb hetzelfde probleem. Nadat ik mijn telefoon terug had gekregen van een reparatie, stond er dat mijn simkaart ongeldig was. Ik heb een nieuwe simkaart gekocht bij T-mobile store en nu staat er de hele dag al ''zoeken'' of ''geen service''.

Is het mogelijk dat uw collega hem niet heeft geactiveerd? En hoe zorg ik ervoor dat ik weer bereikbaar ben?
Reputatie 5
@HMXXX balen zeg dat je dit probleem ook ervaart! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad, hebben die tips het probleem voor je opgelost?
Begrijp ik het goed dat de simkaart ook in combinatie met andere toestellen problemen geeft? Wordt er bij het opstarten van het toestel wel om de PIN gevraagd?

Laat je even weten wat de huidige status is? Dan kunnen wij je verder helpen. Zie je berichtje graag tegemoet!

Reageer