Beantwoord

Geen service op iPhone 7

• 9 juni 2017
  • 2 reacties
  • 1421 Bekeken

Geen service melding op mijn Apple7 IPhone. Ook niet na vervanging van een nieuwe simkaart?
icon

Beste antwoord door Talitha_aisha 9 juni 2017, 13:28

Beste Loek27,

Doet je nieuwe simkaart het wel in een andere telefoon? Als dit het geval is, ligt het waarschijnlijk aan je Iphone. Je kan proberen een keer alle netwerkinstellingen te herstellen via instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen. Als dit niet werkt, kan je het beste je telefoon aanbieden voor reparatie. Ik hoop dat deze tips je helpen.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste Loek27,
Doet je nieuwe simkaart het wel in een andere telefoon? Als dit het geval is, ligt het waarschijnlijk aan je Iphone. Je kan proberen een keer alle netwerkinstellingen te herstellen via instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen. Als dit niet werkt, kan je het beste je telefoon aanbieden voor reparatie. Ik hoop dat deze tips je helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Loek,

Zonde dat je nog steeds problemen hebt met jouw toestel! Heb je de stappen van Talitha_aisha nog geprobeerd? De simkaart is wel ontgrendeld met de pincode?

Ik zie in ons systeem dat je hier al vaker last van hebt gehad. Ervaar je dit probleem overal of op één locatie? Heb je de simkaart al eens in een andere telefoon getest? Als de sim het dan wel doet, dan ligt het namelijk aan de telefoon. Als de simkaart dan niet werkt, dan kan het ook aan het netwerk liggen. Ik geef je ook even dit topic voor alle zekerheid mee, waar ook in staat wat je moet doen voor je een telefoon ter reparatie aanmeldt.

Ik ben heel benieuwd of de kruistest nog iets oplevert! Houd ons op de hoogte en laat het ook weten als er nog vragen zijn!

Reageer