Vraag

Geen Touch ID meer op iPhone 5S

• 17 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

Sinds de laatste update is de functionaliteit touch id niet meer beschikbaar op mijn toestel. Ik had het altijd wel en wil het terug. Wie weet hoe?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ingewee,

Begrijpelijk dat je dit graag terug wilt hebben, onwijs handig! :)

Normaal zijn we niet zo van het doorverwijzen naar andere pagina's, maar iPhoned heeft hier zo'n duidelijk verhaal over. Op deze pagina vind je drie suggesties die zij geven om dit probleem op te lossen. Zou je deze eens kunnen testen?

Mocht dit niet werken, dan kun je ook nog een fabrieksreset uitvoeren. Het kan soms zo zijn dat er na de update wat problemen ontstaan, met de reset werk je dit weg. Zorg er wel voor dat je een back-up maakt, zodat je geen gegevens verliest. In onze toestelhulp vind je hier de handleidingen voor.

Laat je weten of het gelukt is? Als je nog vragen hebt zitten we daar natuurlijk ook klaar voor!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ingewee,

Uit je feedback uit het klanttevredenheidsonderzoek begreep ik dat je vraag nog niet beantwoord was. Zou je kunnen aangeven wat je geprobeerd hebt van de suggesties die ik gegeven heb?

Als je hier nog meer info over geeft kunnen we je hopelijk alsnog helpen met jouw vraag! 🙂
Hoi David
Jouw suggesties waren in die zin niet bruikbaar voor mij dat sinds de update mijn telefoon gewoon aangeeft dat touch id niet meer beschikbaar is voor mijn toestel. Als ik het opnieuw wil aanzetten onder configuratie krijg ik voortdurend 'configuratie mislukt' als boodschap. Het probleem zit dus veel dieper dan met koude vingers op de thuisknop drukken 🙂
Onder configuratie moet zijn 'onder instellingen'
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ingewee,

We proberen altijd suggesties te geven en zodoende de oorzaak van het probleem te achterhalen. Soms gaat dit niet in één keer goed. ;)

Voor de zekerheid zou ik willen aanraden om een fabrieksreset uit te voeren. Dit is een actie waarmee je alle mogelijke problemen na een update in één keer op te lossen. In onze Toestelhulp vind je instructies om deze reset uit te voeren. Zorg er wel voor dat je van tevoren een goede back-up maakt, op deze manier voorkom je dat je niets verliest aan gegevens.

Ik hoor graag van of het gelukt is om je Touch ID weer aan de praat te krijgen! Als je nog vragen hebt, dan weet je me te vinden.

Reageer