Beantwoord

Geen Voicemail SMS bericht

Beste T-Mobile,

Wanneer mijn voicemail wordt ingesproken, ontvang ik hierover geen SMS bericht. Omdat ik geen Visual Voicemail bundel heb, word ik nu niet op de hoogte gesteld wanneer mijn voicemail is ingesproken, aangezien ik dit alleen via de SMS zou kunnen vernemen. Ik heb dit probleem vandaag telefonisch besproken met jullie Klantenservice. De medewerker die mij van dienst was, heeft de SMS melding opnieuw ingesteld, maar ik ontvang (na mijn toestel opnieuw te hebben opgestart en mijn SMS inbox te hebben geleegd) nog steeds geen SMS berichten na een ingesproken Voicemail bericht te hebben ontvangen. Is er een andere mogelijkheid om dit probleem te verhelpen?

Ik hoor het graag, alvast hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Bren1 25 juni 2014, 13:27

Hoi Karlijn,

Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum :)
Vervelend dat het niet heeft geholpen en dat je nog steeds geen gemiste oproep SMS ontvangt.
Wanneer er een wijziging plaatsvindt kan het uiterlijk 24 uur duren voordat dit volledig is doorgevoerd.
Kun je mij aangeven of je nu wel een sms'je ontvangt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Hoi Karlijn,

Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum :)
Vervelend dat het niet heeft geholpen en dat je nog steeds geen gemiste oproep SMS ontvangt.
Wanneer er een wijziging plaatsvindt kan het uiterlijk 24 uur duren voordat dit volledig is doorgevoerd.
Kun je mij aangeven of je nu wel een sms'je ontvangt?
Beste T-Mobile,

Ik ontvang helaas nog steeds geen SMS berichten als iemand mijn voicemail heeft ingesproken. Hoe kan dit verholpen worden?
Beste T-Mobile, ik heb helaas hetzelfde probleem. Kunnen jullie dit verhelpen? Hoor het graag. Vriendelijke groet, Kim

Reageer