Beantwoord

Geen wifi netwerk

• 4 december 2016
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Mijn wifi is plotseling uitgevallen. ik heb geprobeerd om handmatig minn netwerknaam in te stellen maar dan krijg ik
Een melding dat er geen draadloose netwerk kan worden gedecteerd? En hij laat geen andere netwerknamen zien. Ik heb de router aan en uit gezet mijn iphone 6 ook gereset iphone aan en uit geschakeld + netwerk instellingen hersteld. iedereen thuis heeft normaal wifi verbinding behalve ik? Echt heel raar snap er niks van 😞
icon

Beste antwoord door KoenM 4 december 2016, 15:11

Hoi Altun,

Welkom op het forum!

Ondanks dat een wifi probleem niet echt T-Mobile gerelateerd is, doen we toch een poging 🙂. Heb je ergens anders wél wifi? Of alleen thuis niet?

Wanneer je nergens wifi hebt, dan zal waarschijnlijk je wifi module los zitten. Dit gebeurt wel eens vaker bij de iPhones. Heb je nog garantie? Dan zou je hem ter reparatie kunnen opsturen. Als je geen garantie hebt, dan kun je eventueel de wifi/bluetooth adapter zelf kunnen vervangen (uiteraard alleen wanneer jezelf handig bent en het aandurft). Ik heb laatst de batterij vervangen en met geduld en het juiste materiaal is het allemaal wel te doen.

Eerst maar eens kijken of we het zonder klussen kunnen oplossen.

Let us know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hoi Altun,

Welkom op het forum!

Ondanks dat een wifi probleem niet echt T-Mobile gerelateerd is, doen we toch een poging 🙂. Heb je ergens anders wél wifi? Of alleen thuis niet?

Wanneer je nergens wifi hebt, dan zal waarschijnlijk je wifi module los zitten. Dit gebeurt wel eens vaker bij de iPhones. Heb je nog garantie? Dan zou je hem ter reparatie kunnen opsturen. Als je geen garantie hebt, dan kun je eventueel de wifi/bluetooth adapter zelf kunnen vervangen (uiteraard alleen wanneer jezelf handig bent en het aandurft). Ik heb laatst de batterij vervangen en met geduld en het juiste materiaal is het allemaal wel te doen.

Eerst maar eens kijken of we het zonder klussen kunnen oplossen.

Let us know!

Reageer