Vraag

Geen wifi-verbinding meer mogelijk

• 15 maart 2016
  • 9 reacties
  • 228 Bekeken

Hallo, ik kan van het een op het andere moment geen wifi verbinding meer krijgen op mijn werk. Wificode opnieuw invoeren werkt niet. Collegas hebben geen problemen? Iemand hier ervaring mee, ik snap er niks van? Ik heb de vraag ook d.m.v. chat hier aan t-mobile gesteld maar die weten het ook niet.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je dit probleem alleen op je werk, of ook thuis of op andere locaties?

Groet,
Alleen op het werk, thuis gaat hij gelijk over op wifi, op het werk tot voor kort ook
Reputatie 6
Badge +17
Je kunt proberen om de wifi netwerk te vergeten en vervolgens opnieuw er verbinding mee maken.
Het kan ook zijn dat je telefoon/account geblokkeerd is op het wifi netwerk op je werk.

Groet,
Dank je voor de tip, ga ik morgen uitproberen. Mijn telefoon is niet geblokkerd, tenzij dat onbewust is gegaan
Reputatie 6
Badge +17
Dank je voor de tip, ga ik morgen uitproberen. Mijn telefoon is niet geblokkerd, tenzij dat onbewust is gegaan
Als alleen jij dit probleem hebt op je werk, kun je het beste even langs de ICT afdeling op je werk gaan, misschien is er iets mis daaro.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mexs69,

Nu zijn we natuurlijk erg benieuwd hoe het er nu mee gaat! Is het ondertussen al gelukt om opnieuw te verbinden met het WiFi-netwerk?

Als jouw instellingen nou hetzelfde staan als bij je collega's, dan is het wellicht handig om inderdaad bij ICT te vragen of er wellicht restricties op jouw gebruik staan. Hopelijk lukt het echter gelijk al met het opnieuw instellen van WiFi, zoals Pilovali geopperd heeft! :)

Houd ons op de hoogte!
Beetje een trage reactie maar ik heb nog steeds geen verbinding en kan ook niet echt vinden hoe ik het netwerk kan wissen? Ik werk op een klein kantoor en we hebben geen ict afdeling, er komt wel 1 keer per maand iemand maar niet om mijn prive zaken op te lossen
Oh ik zie het al, om de wifi netwerk te wissen heb je wifi nodig hahaha, thus nog maar eens naar kijken
Reputatie 6
Badge +17
Hi Mexs69,

Heb je in de tussentijd de mogelijkheid gehad om hier naar te kijken? Je kan het desbetreffende netwerk wissen door deze te selecteren wanneer je in de buurt bent, naar beneden te scrollen en te klikken op 'Vergeet dit netwerk'.

Laat ons weten of het is gelukt!

Reageer