Beantwoord

Gegevens iPhone 4S overzetten naar iPhone 5S

• 22 maart 2016
  • 5 reacties
  • 714 Bekeken

Welke linkerpagina en waar vind ik de naam van mijn iPhone4?
icon

Beste antwoord door Thalina 23 maart 2016, 10:09

Hoi Marbalife,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je een nieuwe iPhone hebt! Het is dan inderdaad wel fijn om al je gegevens over te kunnen zetten. Kun je eens naar de tips in dit topic kijken? Wat bedoel je verder precies met de linkerpagina en de naam van je iPhone 4?

Laat je even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marbalife,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je een nieuwe iPhone hebt! Het is dan inderdaad wel fijn om al je gegevens over te kunnen zetten. Kun je eens naar de tips in dit topic kijken? Wat bedoel je verder precies met de linkerpagina en de naam van je iPhone 4?

Laat je even weten of het is gelukt?
Hoi Thalina, ik ben al de hele dag bezig met je antwoord. dank daarvoor. Ik heb alles opgevolgd, windows 10 gedownload, nieuwste iTunes gedownload, maar mijn iPhone 4S wordt niet herkend. Ik kom er helaas niet uit. Jammer, maar jij sowieso hartelijk dank voor je tips!
Als je nog een tip hebt, heel graag, anders moet ik het anders oplossen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marbalife,

Wat jammer dat het niet heeft gewerkt. Zou je de stappen op deze pagina kunnen doorlopen? Je kan namelijk ook via iCloud je gegevens overzetten. Ik ben benieuwd of het hier wel mee lukt.

Ik hoor graag van je!
Hi Hajar, super bedankt! Het is gelukt via iCloud. Zoooo blij!
Thx 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Jeeej super om te horen! Nu kun je lekker genieten van je iPhone 5s! Ik heb zelf een iPhone 6 en die bevalt ook super.

Mocht je ons in de toekomst weer nodig hebbent, let me know! 😃

Reageer