Vraag

Gegevens overzetten Samsung s4 naar iPhone 6s

• 24 januari 2016
  • 3 reacties
  • 2578 Bekeken

Ik ben van een samsung galaxy s4 mini naar een iPhone 6s gegaan. De simkaart is al geknipt en zit nu in de iPhone, alleen al mijn gegevens zijn weg. Kan ik de contactgegevens nog terug krijgen?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Waarschijnlijk staan de contactgegevens op de S4 mini opgeslagen ipv op de simkaart.
Je kunt de contacten alleen terug krijgen als je de simkaart in je oudere toestel stopt, en je contacten exporteert naar de simkaart.

Groet,
Reputatie 5
Er zijn verschillende apps die je helpen om eenvoudig gegevens over te zetten van een Android toestel naar een iPhone zoals Copy My data en Move to iOS. Download één van deze apps op beide telefoons, zorg dat ze verbonden zijn met hetzelfde wifi netwerk en volg de instructies. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rene,

Ook namens mij welkom op het forum! :)

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Hoe bevalt je toestel tot nu toe? Begrijpelijk dat je dan ook graag je gegevens wilt hebben op je nieuwe toestel. Ik zie dat Pilovali en Minty al een aantal tips hebben gegeven. Je kunt ook een kijkje nemen in dit topic dat speciaal is geschreven voor mensen die overstappen van een Android toestel naar iPhone.

Laat je even weten of het gelukt is?

Reageer