Beantwoord

Gegevens overzetten van iPhone 5 naar iPhone 6

• 29 september 2014
  • 3 reacties
  • 31921 Bekeken

Goedemorgen,

Alvast excuses voor de hoogstwaarschijnlijk domme vraag. Maar ik ben echt een nono dit gebied...
Ik heb de nieuwe iphone (6) ontvangen. Mijn oude telefoon is een iphone 5
Nu heb ik elke keer -als ik een nieuwe iphone krijg- het probleem dat ik de helft kwijt ben als ik de nieuwe telefoon activeer.
Hoe zorg ik ervoor dat al mijn foto's en contacten, worden overgezet naar m'n nieuwe iphone?
Ik heb geen laptop/desktop tot mijn beschikking, alleen een iPad.
Iets met Fotostream of iCloud? Duidelijk geval van de klok en de klepel...
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik ongeschonden uit de strijd kom? Nog een klein trauma'tje van de vorige x overstap... :-)
Alvast dank!

Vriendelijke groet,
Sharon
icon

Beste antwoord door Thalina 14 maart 2016, 16:44

In dit topic vind je meer informatie over het overzetten van je gegevens naar een andere iPhone. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Als je vragen hebt, kun je die in het andere topic stellen. We helpen je daar graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
Het beste advies is via een pc/laptop o.i.d., want dan maak je een reserve-kopie en die plaats je op je nieuwe iPhone. Andere optie is inderdaad via iCloud. Alleen heb je daar beperkte ruimte: 5Gb. Waarschijnlijk is dat niet voldoende.

Is er ergens tijdelijk toegang tot een laptop o.i.d. te krigen? iTunes erop zetten, huidige iPhone reserve-kopie maken en vervolgens op nieuwe iPhone zetten.

Als je zo'n liefhebber bent, dan is dat toch wel te regelen? En je er een beetje in verdiepen voor een volgende keer 😉 (goed bedoeld). Nog vragen, ik lees ze wel
HA Edro,

Bedankt voor je uitleg.
Ik een liefhebber? Niet echt. Handige dingen die iPhones, verder niets... :-)
Maar je hebt gelijk hoor. Even verdiepen in het iTunes gebeuren.
Oude foon op desktop aangesloten. Reservekopie gemaakt. Reservekopie op m'n nieuwe iphone hersteld en klaar is Kees! Makkelijk zat, had ik dat maar eerder geweten!

Bedankt voor je reactie!
Reputatie 6
Badge +17
In dit topic vind je meer informatie over het overzetten van je gegevens naar een andere iPhone. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Als je vragen hebt, kun je die in het andere topic stellen. We helpen je daar graag verder!