Beantwoord

Geluid blijft zacht bij iPhone

  • 30 maart 2020
  • 1 reactie
  • 282 Bekeken

Reputatie 2

Als ik iemand aan de lijn hebt dan blijft het geluid op zacht staan terwijl de telefoon op zijn hardst staat

icon

Beste antwoord door Hajar 31 maart 2020, 10:35

Hi @api40 

Ik denk graag met je mee over een oplossing. Als eerste wil ik je vragen of je toestel voorzien is van de laatste update? Vaak worden dit soort problemen opgelost met een software update. Als dat niet werkt dan kun je proberen om de netwerk instellingen te herstellen en je toestel geforceerd opnieuw op te starten. Dit doe je door te gaan naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Hierna kun je het toestel herstarten door middel van het ingedrukt houden van de 'Power-button' en de 'Volume down-button' (ongeveer 10 seconden).

Je kan ook proberen om de geluidsonderdrukking in te schakelen in de instellingen. Deze toggle kun je vinden onder Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid >; en dan scrollen naar 'Geluidsonderdrukking'. Probeer opnieuw om te bellen nadat je de geluidsonderdrukking toggle hebt ingeschakeld. Verder hebben we een handig topic waar we tips geven om problemen met je toestel op te lossen!

Mocht dit allemaal niet werken dan kun je ervoor kiezen om je toestel ter reparatie aan te bieden. Wij bieden namelijk een garantie van 24 maanden op de door ons geleverde toestellen, meer informatie hierover kun je vinden op deze pagina

Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @api40 

Ik denk graag met je mee over een oplossing. Als eerste wil ik je vragen of je toestel voorzien is van de laatste update? Vaak worden dit soort problemen opgelost met een software update. Als dat niet werkt dan kun je proberen om de netwerk instellingen te herstellen en je toestel geforceerd opnieuw op te starten. Dit doe je door te gaan naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Hierna kun je het toestel herstarten door middel van het ingedrukt houden van de 'Power-button' en de 'Volume down-button' (ongeveer 10 seconden).

Je kan ook proberen om de geluidsonderdrukking in te schakelen in de instellingen. Deze toggle kun je vinden onder Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid >; en dan scrollen naar 'Geluidsonderdrukking'. Probeer opnieuw om te bellen nadat je de geluidsonderdrukking toggle hebt ingeschakeld. Verder hebben we een handig topic waar we tips geven om problemen met je toestel op te lossen!

Mocht dit allemaal niet werken dan kun je ervoor kiezen om je toestel ter reparatie aan te bieden. Wij bieden namelijk een garantie van 24 maanden op de door ons geleverde toestellen, meer informatie hierover kun je vinden op deze pagina

Laat je even weten of het lukt?

Reageer