Beantwoord

Geluid erg zacht na iOS 9 update

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik heb m'n iPhone 6 vrijdag ge-update naar iOS 9 en sindsdien hoor ik mijn gesprekspartners heel slecht als ik op de normale manier bel. Als ik m'n headset gebruik is het geluid goed. M'n telefoon op de normale manier harder zetten haalt niks uit.

Weet iemand hoe dit valt op te lossen?
icon

Beste antwoord door kme 21 september 2015, 22:19

Ik heb m'n iPhone 6 vrijdag ge-update naar iOS 9 en sindsdien hoor ik mijn gesprekspartners heel slecht als ik op de normale manier bel. Als ik m'n headset gebruik is het geluid goed. M'n telefoon op de normale manier harder zetten haalt niks uit.

Hoi Hyde,

Een groot aantal iOS 9 gebruikers hebben het probleem dat de luidspreker en de ingebouwde microfoon niet meer werken. Dit probleem is eenvoudig op het lossen door je iPhone geforceerd te herstarten. Druk hiervoor de thuisknop en aan/uit-knop tegelijkertijd in tot het Apple Logo verschijnt. Daarna is in de meeste gevallen het probleem verholpen.

Succes!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6

Hoi Hyde,

Een groot aantal iOS 9 gebruikers hebben het probleem dat de luidspreker en de ingebouwde microfoon niet meer werken. Dit probleem is eenvoudig op het lossen door je iPhone geforceerd te herstarten. Druk hiervoor de thuisknop en aan/uit-knop tegelijkertijd in tot het Apple Logo verschijnt. Daarna is in de meeste gevallen het probleem verholpen.

Succes!
Dank voor je antwoord, ik heb het geprobeerd en het is iets beter geworden. Helaas nog niet heel veel.

Nog meer suggesties?
Reputatie 5
Terug naar 8.4.1 en wachten op een update naar 9.1 of 9.0.1
Reputatie 6
Terug naar 8.4.1 en wachten op een update naar 9.1 of 9.0.1

Lijkt me inderdaad ook verstandig. Het lijkt erop dat IOS 9 iets te vroeg gelanceerd is 😃
Reputatie 5
Lijkt me inderdaad ook verstandig. Het lijkt erop dat IOS 9 iets te vroeg gelanceerd is :D

Daarom zit ik zelden bij de eerste groep updaters
Reputatie 6
Lijkt me inderdaad ook verstandig. Het lijkt erop dat IOS 9 iets te vroeg gelanceerd is :D

Daarom zit ik zelden bij de eerste groep updaters

Daarom heb ik geen Apple 😃. Nee, alle gekheid op een stokje. Waar je ook kijkt of het nu IOS of Android is, veelal zie je dat er tegenwoordig ontzettend vaak veel bugs nog niet gefixt zijn tijdens releases. En dat allemaal om maar één van de eerste te zijn met nieuwe dingen. Jammer!
Reputatie 6
Badge +12
Is het probleem in IOS 9.0.1 opgelost? Deze kan sinds gisteren worden gedownload
Ga ik er morgen op zetten
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hyde,

Wat goed om te zien dat onze klantexperts kme, Edro en Dave je van een antwoord hebben voorzien. Is het inmiddels gelukt om IOS 9.0.1 erop te zetten?

Laat ons weten of het geluid hiermee herstelt is! 🙂
Ik heb het net geinstalleerd en helaas geen verbetering
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hyde,

Balen dat het met de nieuwe update nog niet gefixt is :S!

Heb je het toestel al een keer uit-en aangezet op de manier die kme aan het begin van dit topic aangeeft? Mocht dat niet helpen dan wil ik je adviseren om via iTunes het toestel te herstellen. Vergeet niet van te voren een back-up te maken! 😉

Laat je aan ons weten of het hierna weer werkt?

Reageer