Beantwoord

Geluid iPhone 6

Sinds kort heb ik de iPhone 6, maar vanaf vandaag hoor ik amper ( heel ver weg) als iemand belt of ik bel iemand. Ik heb de instellingen al 2 x teruggezet en ook van simkaart verwisseld (hou ik hetzelfde probleem) Als ik het geluid op de speaker zet is er geen probleem overigens.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door ZoeySandel 21 juni 2015, 20:11

Welkom op het Forum Marinka !

Dit zouden de eventuele oplossingen kunnen zijn:

1. Voer een harde Reset uit dit doe je door: Houd beide knoppen vast totdat de iPhone afsluit en begint met het opnieuw opstarten.
  2. Ga terug naar de winkel van aankoop en vraag om een vervangend toestel

Graag gedaan !

Zoey

Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het Forum Marinka !

Dit zouden de eventuele oplossingen kunnen zijn:

1. Voer een harde Reset uit dit doe je door: Houd beide knoppen vast totdat de iPhone afsluit en begint met het opnieuw opstarten.
  2. Ga terug naar de winkel van aankoop en vraag om een vervangend toestel

Graag gedaan !

Zoey
Reputatie 4
Hoi Marinkavdh,

Dat is inderdaad vervelend. Hoe lang heb je het toestel al? Daarnaast heb je het volume al bekeken tijdens het bellen? Ik zie graag een bericht tegemoet met deze antwoorden kunnen wij je verder helpen.
Hoi Bram en Zoey,

Hartelijk dank voor de tips, uiteindelijk bleek de harde reset een goede oplossing te zijn, na 2x op deze manier uit te schakelen, kwam het geluid weer terug :)

Hopelijk was het een incident!

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marinka,

Wat fijn om te zien dat het opgelost is! :D

Als je in de toekomst nog vragen hebt dan kun je natuurlijk altijd hier, op ons forum, terecht 🙂.

Reageer