Beantwoord

Geluid iPhone 6 met bellen zacht

Hoi,sinds een week heb ik eindelijk mijn iPhone 6.
Ben geen enorme beller dus zojuist pas de eerste keer gebeld.
En tot mijn verbazing hoor ik mijn gesprekspartner super zacht ( meerdere nummers geprobeerd ).
Zijn hier bepaalde instellingen voor?
Of moet ik hem laten repareren? Gaat dit dan gewoon via ace , aangezien er garantie op zit of via een andere manier ?
Ik baal echt ontzettend ervan !:(
icon

Beste antwoord door DavidK 7 mei 2015, 16:42

Hey Pallywes,

Heel vervelend als je gesprekken zo zacht staan! :S

Ik wil je adviseren om dit topic even door te nemen. Wanneer je de stappen volgt kun je mogelijk de problemen zelf al oplossen.

Mocht dit niet werken zou je dan de volgende vragen willen beantwoorden: Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen? Heb je het probleem bij meerdere mensen of niet? Heb je dit probleem altijd ervaren of is het sinds een bepaalde tijd? Hoe meer informatie we hebben, hoe gerichter we dit probleem kunnen tackelen!

We zien je reactie graag langskomen, zodat we je verder kunnen helpen! 🙂

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 4
Hi,

Misschien een open deur, maar heb je middels de knoppen aan de zijkant het geluid harder gezet?

Daarnaast: is het met een of met meerdere personen? Het komt namelijk nogal eens voor dat als de gesprekspartner ook een iPhone gebruikt, dat het hoesje de microfoon bedekt tijdens het bellen. Je zou dan kunnen vragen om de telefoon (en dan met name het hoesje) anders vast te houden.

Groet,
Casper.
Hoi Casper, dankjewel voor de reactie. De knoppen heb ik inderdaad geprobeerd.
Ik heb nog geen hoesje, die moet nog binnenkomen. En ik heb ook mijn voicemail gebeld en daar hetzelfde.
Enkel op luidspreker heb ik wel normaal geluid.
Heb jij enig idee of dit via de verzekering gaat of op een andere manier ivm garantie? Of regelen zij dat met de garantie?

Groetjes.
Heb je de originele screenprotector van Apple die eroverheen zit verwijderd? Anders kun je het best via de klantenservice of My T-Mobile een omruilafspraak inplannen zodat je iPhone omgeruild kan worden.
ik heb sins vandaag ineens met bellen dat het net lijkt alsof mensen 100 meter van hun telefoon af praten... ik kan dus nietmeer bellen, alleen op luidspreker.

en nee het ligt niet aan hoesjes of volumeknoppen etc.

iphone is 3 weken oud.. word ondertussen wel ziek van iphone aangezien met iphone 5 (ook bij een 2 jarig T-Mobile abbo) in 4 maanden 5 x terugmoest voor trilfunctie, vergrendelknop,volumeknoppen, homebutton en batterij....:@.

wat moet ik nu doen? ik ga niet nog 20 keer naar amsterdam. en opsturen is geen optie aangezien ik mijn telefoon continue nodig heb.

gr tim
Ik heb de iPhone 6 net 3 dagen en het geluid is heel slecht. Balen! Dat wordt morgen de klantenservice bellen..
Reputatie 4
@ letaco

Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Had je voorheen dus geen problemen met het geluid van je iPhone? Zou je eens kunnen proberen om de fabrieksinstellingen het toestel te resetten? Via onze Toestelhulp pagina zie je stapsgewijs hoe je dit kunt doen. In veel gevallen lost dit het probleem namelijk op, dus dit is zeker het proberen waard!

Mocht dit het probleem niet verhelpen, stuur mij dan even een privébericht met het IMEI nummer van het toestel. Dan ga ik zorgen voor een passende oplossing! 😉 Ik hoor het graag van je!
Reputatie 4
@ Melezkiz

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb je gegevens er direct bij gepakt en ik zie dat je inmiddels contact met een collega van onze klantenservice hebt gehad. Laat je even weten of je de vervangende iPhone in goede orde hebt ontvangen?

We zijn daarnaast ook erg benieuwd naar je ervaringen met het toestel. Als je het leuk vindt kan je een kijkje nemen in dit topic en daar eventueel ook een reactie achterlaten! 😉

Is je vraag hiermee volledig beantwoord? Laat het maar even weten!
Kan je er niet mee terug naar de winkel?
Ik heb dus precies hetzelfde probleem met mijn iphone 6 plus
Ik moet nog contact opnemen met tmobile hierover
Als ik zo bel kan ik degen die ik bel niet verstaan zet ik hem op luidspeaker horen hun mij niet meer
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pallywes,

Heel vervelend als je gesprekken zo zacht staan! :S

Ik wil je adviseren om dit topic even door te nemen. Wanneer je de stappen volgt kun je mogelijk de problemen zelf al oplossen.

Mocht dit niet werken zou je dan de volgende vragen willen beantwoorden: Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen? Heb je het probleem bij meerdere mensen of niet? Heb je dit probleem altijd ervaren of is het sinds een bepaalde tijd? Hoe meer informatie we hebben, hoe gerichter we dit probleem kunnen tackelen!

We zien je reactie graag langskomen, zodat we je verder kunnen helpen! 🙂
Nick T-Mob schreef:

Heb je de originele screenprotector van Apple die eroverheen zit verwijderd? Anders kun je het best via de klantenservice of My T-Mobile een omruilafspraak inplannen zodat je iPhone omgeruild kan worden.

Dit is een goeie, Nick! Dar was juist het probleem :))) Volgens mij ook bij meeste mensen die net een nieuwe telefoon hebben gekregen 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Angelinah,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Nick is helaas niet meer zo actief dus ik weet niet of hij dit bericht nog gaat lezen! Had je ook last van dit probleem? 😉
Pallywes schreef:

Ik heb dus precies hetzelfde probleem met mijn iphone 6 plus
Ik moet nog contact opnemen met tmobile hierover
Als ik zo bel kan ik degen die ik bel niet verstaan zet ik hem op luidspeaker horen hun mij niet meer

Heb ik dus ook. Heel irritant...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Enthousiasmeur,

Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer