Vraag

Geluid iPhone 6 tijdens bellen zacht

• 13 december 2016
  • 3 reacties
  • 8366 Bekeken

Als ik bel is het geluid erg zacht, ook al staat deze op maximaal. Als ik via de speaker bel of via de oortelefoon is het geluid prima.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Janneke,

Erg vervelend, begrijpelijk dat je dit opgelost wilt hebben!

Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgeprobeerd. Zou je willen controleren of je al gebruik maakt van de nieuwste software? Eventuele software problemen kunnen daarmee opgelost worden. Ik wil je daarnaast ook vragen om te testen of je dit probleem ook ervaart wanneer je bijvoorbeeld via Whatsapp of Facetime belt. Zo kunnen we vaststellen of dit een defect is in je telefoon of dat het om een software fout gaat.

Als dit probleem door de software wordt veroorzaakt dan adviseren we je om je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Is dit ook niet de oplossing dan zal je jouw toestel ter reparatie moeten aanbieden. Meer informatie hierover vind je in dit topic!

Laat je ons weten wat je bevindingen zijn? Ik ben erg benieuwd!

Ps. instructies voor het resetten van je telefoon of het updaten van je software vind je op onze toestelhulp pagina.
Hoi,
Hier precies hetzelfde probleem! Ik hoor van iedereen waar ik mee bel (of ik nu zelf bel of gebeld word) dat ik slecht te verstaan ben. Alsof ik ergens in de verte praat. Dit geld voor zowel mobiele als vaste nummers. En voor mijn provincie Z-H als in Friesland. Ik heb het ook zonder hoesje. Heb zojuist netwerkinstellingen herstelt. Even leek ik dichterbij te klinken, maar daarna 'golfde' mijn stem en klink ik weer ver weg. Ik ben ook alleen goed te verstaan via speaker. Ik hoop dat er een oplossing is!
Groetjes Janneke
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eeffieclem,

Balen dat je iPhone kuren heeft! Om nou altijd op de speakerphone te bellen is ook zo wat 😉 Een wat voor de hand liggende vraag, maar voor alle zekerheid stel ik 'm toch: heb je al eens tijdens het bellen de volume omhoog knop gebruikt? Dus niet voordat je gaat bellen. Merk je dan verschil? Sinds wanneer heb je last van dit probleem? Heb je misschien een hoesje om jouw iPhone 6 zitten die het geluid tegenhoud? Kun je het eens zonder hoesje proberen? Of heb je een screenprotector erop zitten? Heb je het bij meerdere nummers of bij één specifiek nummer als je belt? En heb je dit op alle locaties of op een specifieke postcode? Kun je eens jouw netwerkinstellingen herstellen door te gaan naar instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerk instellingen.

Een hoop vragen! Op deze manier probeer ik te achterhalen waar het probleem precies ligt. Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer