Beantwoord

Geluid kapot

Het geluid van mijn iphone 4S werkt niet meer, de volumeknopjes lijken ook niet echt meer te reageren. Valt dit onder de garantie (ik heb hem ong sinds januari 2013) en waar zou dit aan kunnen liggen?
icon

Beste antwoord door Razza 6 september 2013, 13:59

@Jorr.p

Wat balen zeg! Heb je wel geluid als je jouw oordopjes in de iPhone doet? Heb je de nieuwste software op je toestel staan? Je zou eventueel je toestel een keer naar fabrieksinstellingen kunnen terugzetten nadat je een back-up hebt gemaakt.

Je hebt standaard 2 jaar garantie op je toestel. Mocht het zijn dat jouw toestel ter reparatie aangeboden moet worden dan kan dat via deze link. 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Jorr.p

Wat balen zeg! Heb je wel geluid als je jouw oordopjes in de iPhone doet? Heb je de nieuwste software op je toestel staan? Je zou eventueel je toestel een keer naar fabrieksinstellingen kunnen terugzetten nadat je een back-up hebt gemaakt.

Je hebt standaard 2 jaar garantie op je toestel. Mocht het zijn dat jouw toestel ter reparatie aangeboden moet worden dan kan dat via deze link. 🙂
@Razza

Als ik oordopjes in mijn Iphone doe. Dan doet al het geluid het weer. Maar zodra ik ze er weer uithaal niet meer. Dan verdwijnt bijv. bij muziek ook de geluidsbalk, waarmee je het volume regelt
Reputatie 4
@ Jorr.p

Bedankt voor je reactie! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat er een e-mail is gestuurd. Heeft dit het probleem opgelost?

Wanneer het herstellen via iTunes geen effect heeft raad ik je aan om een reparatie in gang te zetten. Laat je even weten of het is gelukt? Ik hoor graag van je!
Ik heb contact gehad omdat mijn iphone tijdens het updaten in een herstelmodus terecht is gekomen.

Maar nee, na het herstellen heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Dus hij gaat inderdaad voor reparatie.

Vriendelijk bedankt!

Reageer