Vraag

Geluid tijdens telefoongesprekken met IPhone 6S Plus lijkt zachter.

• 28 september 2016
  • 4 reacties
  • 5514 Bekeken

Sinds een aantal weken lijkt het erop alsof het geluid vd telefoongesprekken die ik met mijn iPhone 6S Plus voer een stuk zachter klinken. Ik moet erg veel moeite doen om mijn bel partner te verstaan.
Het volume (van zowel de telefoon als het belsignaal) staan al op maximaal en ook heb ik geen screenprotector die t geluid eventueel zou kunnen dempen. Het zachter worden de gesprekken lijkt in ene zomaar te zijn ontstaan! Uit en aan zetten heb ik ook al geprobeerd, maar niets lijkt te helpen. Het geluid op de speaker is wel gewoon goed hard.
Heeft iemand deze zelfde soort ervaring en eventueel ook een oorzaak en oplossing gevonden? Ik hoor het graag!

4 reacties

Sinds een aantal weken lijkt het erop alsof het geluid vd telefoongesprekken die ik met mijn iPhone 6S Plus voer een stuk zachter klinken. Ik moet erg veel moeite doen om mijn bel partner te verstaan.
Het volume (van zowel de telefoon als het belsignaal) staan al op maximaal en ook heb ik geen screenprotector die t geluid eventueel zou kunnen dempen. Het zachter worden de gesprekken lijkt in ene zomaar te zijn ontstaan! Uit en aan zetten heb ik ook al geprobeerd, maar niets lijkt te helpen. Het geluid op de speaker is wel gewoon goed hard.
Heeft iemand deze zelfde soort ervaring en eventueel ook een oorzaak en oplossing gevonden? Ik hoor het graag!

Hoi rvhienn,

Kijk maar op het berichtje die gemarkeerd staat als antwoord in deze reaktie om te zien of het helpt: https://forum.t-mobile.nl/apple-444/iphone-6-geluid-bellen-zacht-248274
Bedankt Worm, ja ik had deze reacties al gelezen voordat ik dit bericht plaatste, maar had gehoopt dat er inmiddels al nieuwe ervaringen / oplossingen voor waren.
Bedankt Worm, ja ik had deze reacties al gelezen voordat ik dit bericht plaatste, maar had gehoopt dat er inmiddels al nieuwe ervaringen / oplossingen voor waren.

Hoi rvhienn,

Er staat een mogelijke oplossing op deze website (in het Engels) http://www.iphonetopics.com/iphone-6-plus-volume/

Kijk dan ook naar het berichtje van Shelly S onderaan.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Rvhienn,

Super fijn om te zien dat Worm je al verder heeft geholpen.

Het is natuurlijk een beetje lastig bellen als je het niet goed kunt horen! 😉 Had je de tips uit dit topic al doorgenomen? Ik ben namelijk erg benieuwd of een fabrieksreset de oplossing is. Dat lost namelijk vaak dit soort problemen op!

Wil je ons op de hoogte houden hier? We horen graag wat er wel/niet werkt, zo kunnen we je een stuk gerichter verder helpen.

Reageer