Beantwoord

Geluid zacht bij IPhone 7

• 21 februari 2018
  • 4 reacties
  • 68142 Bekeken

Bij het bellen is het geluid heel erg zacht zodat terwijl mijn volume voluit staat. Als ik bel op de luidspreker of in de auto met Bluetooth is het geluid wel prima. Voorheen was het geluid wel prima. Ik heb gehoord dat dit euvel is ontstaan na een update van IOS. Kan iemand mij helpen in dit probleem op te lossen? Alvast bedankt voor jullie reactie.
icon

Beste antwoord door Bas 22 februari 2018, 12:54

Hey Peter,

Wat leuk om te zien dat je de weg richting onze Community hebt gevonden, welkom! :D

Ik ben meteen voor je op zoek gegaan naar een oplossing! Ikzelf maak namelijk ook gebruik van de iPhone 7 met de nieuwste versie van iOS, maar heb geen last van dit euvel. Daarom denk ik dat het een ander probleem is dan de software update. Als eerste wil ik je vragen om de netwerk instellingen te herstellen en je toestel geforceerd opnieuw op te starten. Dit doe je door te gaan naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Hierna kun je het toestel herstarten door middel van het ingedrukt houden van de 'Power-button' en de 'Volume down-button' (ongeveer 10 seconden).

Ook kun je proberen om de geluidsonderdrukking in te schakelen in de instellingen. Deze toggle kun je vinden onder Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid >; en dan scrollen naar 'Geluidsonderdrukking'. Probeer opnieuw om te bellen nadat je de geluidsonderdrukking toggle hebt ingeschakeld. Verder hebben we een handig topic waar we tips geven om problemen met je toestel op te lossen!

Mochten de bovenstaande tips geen oplossing bieden dan kun je altijd jouw telefoon ter reparatie opsturen. Wij bieden namelijk een garantie van 24 maanden op de door ons geleverde toestellen, meer informatie hierover kun je vinden op deze pagina. Het aanmelden voor reparatie kun je hier doen!

Mocht je verder nog vragen hebben, schroom dan niet, we helpen je graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey Peter,

Wat leuk om te zien dat je de weg richting onze Community hebt gevonden, welkom! :D

Ik ben meteen voor je op zoek gegaan naar een oplossing! Ikzelf maak namelijk ook gebruik van de iPhone 7 met de nieuwste versie van iOS, maar heb geen last van dit euvel. Daarom denk ik dat het een ander probleem is dan de software update. Als eerste wil ik je vragen om de netwerk instellingen te herstellen en je toestel geforceerd opnieuw op te starten. Dit doe je door te gaan naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Hierna kun je het toestel herstarten door middel van het ingedrukt houden van de 'Power-button' en de 'Volume down-button' (ongeveer 10 seconden).

Ook kun je proberen om de geluidsonderdrukking in te schakelen in de instellingen. Deze toggle kun je vinden onder Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid >; en dan scrollen naar 'Geluidsonderdrukking'. Probeer opnieuw om te bellen nadat je de geluidsonderdrukking toggle hebt ingeschakeld. Verder hebben we een handig topic waar we tips geven om problemen met je toestel op te lossen!

Mochten de bovenstaande tips geen oplossing bieden dan kun je altijd jouw telefoon ter reparatie opsturen. Wij bieden namelijk een garantie van 24 maanden op de door ons geleverde toestellen, meer informatie hierover kun je vinden op deze pagina. Het aanmelden voor reparatie kun je hier doen!

Mocht je verder nog vragen hebben, schroom dan niet, we helpen je graag!
Heb dit geprobeerd alleen ik merk geen verschil? Wat nu te doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sebastiaan,

Aiii, zonde dat het geen verschil heeft gemaakt!

Je kunt deze stappen nog thuis proberen, maar als ook dat geen effect heeft, zal het toestel ter reparatie ingeleverd moeten worden. Het probleem zit dan waarschijnlijk in de hardware en de reparatiedienst moet dit dan verder oppakken.

Hopelijk is het probleem snel verholpen! Laat het weten wanneer wij nog iets voor je kunnen doen!
Exact hetzelfde gehad met een iPhone 7.
Eigenlijk is er maar een oplossing. Een afspraak maken met de genius bar van een Apple Store en daar onder consumenten recht je speaker laten testen en vervangen.
Is bij mij kosteloos gebeurd.

Reageer