Vraag

Geluidsproblemen jack uitgang iPhone 4s

Hallo,

Sinds een paar dagen wil mijn iPhone 4s niet meer op het luidste volume. Er komt dan een krakent/suizend geluid uit en aan één kant is het geluid compleet weg. De volumeknoppen aan de oordopjes werken ook niet meer en wanneer ik een telefoontje opneem met mijn oordoppen, werkt de microfoon niet.Ik heb meerdere oordopjes geprobeerd maar het ligt hem daar niet aan. Wanneer ik het volume dan ook maar één tikje zachter doe, duurt het even(5 seconden) en dan is het krakend/suizende geluid weg en hoor ik weer gewoon muziek. De problemen met de volumeknoppen/microfoon zijn dan nog wel aanwezig.
Ik vroeg mij af of meer mensen hier last van hebben en of ik dit ook nog kan laten repareren. Ik heb mijn toestel vanaf begin januari.

Jordy

2 reacties

Reputatie 7
@JordyVeenhuizen
Het klinkt als een hardware probleem dus ik wil je adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden. Je hebt 24 maanden garantie op je toestel en je kan hem in principe altijd laten repareren. Op de website via bovenstaande link staat een uitleg over de reparatie procedure. 🙂
Reputatie 4
Ander tipje snel tussendoor!!!!
Wat nog weleens wil helpen is om met een paperclipje even de jack (VOORZICHTIG!!!) schoon te schrapen. Doordat je 'm meestal in je broekzak draagt, komt er stof in de jack waardoor je headset er niet meer helemaal in past. Eens per kwartaal doen, werkt goed!
Gr. Casper.

Reageer