Beantwoord

Gemiste gesprekken iPhone 7 niet zichtbaar

• 15 februari 2018
  • 7 reacties
  • 17505 Bekeken

Goedemiddag,
sinds een week kan ik niet meer mijn gemiste en ontvangen gesprekken terugzien op mijn iphone 7. Mijn iphone is al geupdate met de meest recente software. Wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 15 februari 2018, 14:23

Hi Vinni3,

Oei dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je wilt wel kunnen zien wie je heeft gebeld. Heb je gecontroleerd of de niet storen functie aanstaat? Dit kan je controleren door op je beginscherm vanaf onderaan je scherm naar boven te vegen. Je haalt dan het control center tevoorschijn. Hier moet het maan icoontje niet opgelicht zijn. Als deze wel aan staat dan krijg je geen oproepen binnen. Als je die uitvinkt dan kun je weer oproepen ontvangen. Als dat niet werkt zou je dan jouw wisselgesprek aan kunnen zetten? Waarschijnlijk krijg je dan wel een melding als je aan het bellen bent. Zou je verder ook jouw netwerkinstellingen kunnen herstellen?

Ben benieuwd of het hiermee is opgelost.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Vinni3,

Oei dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je wilt wel kunnen zien wie je heeft gebeld. Heb je gecontroleerd of de niet storen functie aanstaat? Dit kan je controleren door op je beginscherm vanaf onderaan je scherm naar boven te vegen. Je haalt dan het control center tevoorschijn. Hier moet het maan icoontje niet opgelicht zijn. Als deze wel aan staat dan krijg je geen oproepen binnen. Als je die uitvinkt dan kun je weer oproepen ontvangen. Als dat niet werkt zou je dan jouw wisselgesprek aan kunnen zetten? Waarschijnlijk krijg je dan wel een melding als je aan het bellen bent. Zou je verder ook jouw netwerkinstellingen kunnen herstellen?

Ben benieuwd of het hiermee is opgelost.
Hoi Hajar,

je advies heeft gewerkt! Ik zie al mijn recente en gemiste gesprekken weer! Ik dank je voor je advies! 😉
Reputatie 7
Badge +20
Super om te horen Vinnie!! Ben blij dat alles weer werkt. Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het mij weten!
Goedemorgen Hajar,

nou de pret was van korte duur.....eind van de middag had ik het probleem weer. Kan geen recente gesprekken meer inzien en ik ziek mijn gemiste calls ook niet. Als iemand me belt en ik mis de call, krijg ik ook geen popup dat ik een call heb gemist...Help!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Vinni3,

Jammer dat het probleem niet weg is gebleven!

Zou je kunnen aangeven op welke versie van iOS jij jouw iPhone draait op dit moment? Heb je wellicht onlangs een software update uitgevoerd? Je kunt in ieder geval het toestel alvast geforceerd opnieuw opstarten om te kijken of dit werkt:
iPhone 7 (Plus) geforceerd herstarten
• Druk de aan/uitknop en volume omlaag tegelijkertijd in
• Blijf de knoppen indrukken tot het Apple-logo verschijnt
• Laat de knoppen nu los
• Je iPhone wordt geforceerd herstart

Mocht dit nou geen effect hebben, dan kun je ook een reset doen om jouw iPhone terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Zorg er dan wel voor dat je van tevoren een back-up hebt gemaakt van jouw bestanden, zodat je niets verliest bij de reset. In onze Toestelhulp vind je de instructies voor beide handelingen, dus dit moet goed komen!

Als allerlaatste test wil ik je ook nog even vragen of je een kruistest wilt uitvoeren. Hierbij plaats je jouw simkaart in een andere telefoon en vice versa. Je kunt dan even testen of het dan ook gebeurt, want het zou nog aan de simkaart kunnen liggen. Met deze handeling kom je daar direct achter!

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en hopelijk kunnen we het nu blijvend oplossen!
goedemorgen David, ik ga dit vanaaf ff allemaal doen, je hoort van me!
btw mijn software draait op iOS 11.2.6

Reageer