Gemiste oproep van mezelf

• 13 december 2019
  • 11 reacties
  • 756 Bekeken

Ik zie steeds bij gemiste oproepen mijn eigen naam terwijl ik muziek luister of me mobiel helemaal niet gebruik ik kan mijn toestel gewoon gebruiken. Er word niet weergegeven dat ik word gebeld of wat dan ook ik heb mijn toestel opnieuw opgestart maar het blijft maar doorgaan voordat ik hem opnieuw had opgestart werd mijn batterij ook heel heet.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +4

@Batuhan37 Welkom op het forum.

Dat is wel een heel raar iets. Het nummer wat erbij staat, is dat ook je eigen nummer of heb je per ongeluk iemand anders zijn telefoonnummer onder je eigen naam gezet?

Dit is echt mijn eige nummer mijn voor en achter naam staat er ook bij 

Sinds 19:45 heeft mijn mobiel zichzelf al 10 x gebeld ik begrijp het ook niet meer 

Reputatie 6
Badge +4

Dan zal je op een reactie van webcare moeten wachten. Deze kunnen meer zien en doen. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur. De reacties gaan op volgorde van berichten. Maar je komt zeker aan de beurt.

Groetjes. 

Reageert webcare ook in het weekend of op werkdagen ?

Reputatie 6
Badge +4

Morgen zijn ze er ook overdag. Zondag weet ik niet. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Batuhan37 Vorig jaar hadden we ook iemand met dit probleem.

Ik heb er even om gelachen (sorry) maar via Google gelezen dat er meer mensen zijn(waren) met dit probleem 

Enkele ideeën om te proberen.
Het kan een instelling van Siri zijn.
Staat daar: Sta Siri toe bij vergrendeling? zet die dan eens op Uit.
Kan het aan een nieuwe app liggen die je sinds kort op je iPhone heb gezet?

Sommige mensen hebben hun eigen nummer in de iPhone geblokkeerd (dat hielp zeggen ze)
Andere hebben de telefoon terug naar fabrieksinstellingen gezet.(maak dan eerst een backup)
Het is even werk maar kan helpen.

Laat even weten of dit helpt.

Fijn weekend

Reputatie 6
Badge +4

Ik ben toch eens gaan Google om uit te vinden wat het kan zijn. Ik kwam uit hier op het forum en het advies was om  ##002# uit te voeren. Dit verwijderd alle doorschakelingen. Bij die persoon was het wel opgelost. Dus proberen kan geen kwaad. Hopelijk heb je hier wat aan. 

Reputatie 7
Badge +19

@Batuhan37 

Dit artikel al eens doorgelezen?

https://www.ad.nl/binnenland/bellen-met-een-fake-nummer-is-fluitje-van-een-cent~a1f043d9/

Mensen kunnen met behulp van application het uitgaande nummer bewerken.

Ik denk niet dat dat het is 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Batuhan37,

Al een hoop goede tips! 

Het kan ook zo zijn dat het om een oude voicemalinstelling gaat. Je wordt dan gebeld door je eigen nummer, omdat je dan je voicemail af kunt luisteren. 

Deze instelling kan uitgeschakeld worden door de volgende handelingen uit te voeren:
1. Bel 1233
2. Kies voor optie 9 (instellingen)
3. Kies voor optie 1 (bericht notificaties)
4. Als je hier de optie hoort om de berichtnotificatie aan te passen naar SMS, dan heb je de notificatie per telefonie aan staan. Je wordt dan dus gebeld door je eigen nummer. Je kan hier # toetsen om dit weer om te zetten naar SMS notificatie.

Ik hoop dat dit ook voor jou werkt en ben benieuwd naar de uitkomst!

Reageer