Gerucht: Apple is bezig met een vervangingsprogramma voor de batterij van de iPhone 6

• 17 januari 2017
  • 8 reacties
  • 270 Bekeken

Reputatie 3
Waarschijnlijk goed nieuws voor veel klanten met een iPhone 6. Ik heb vandaag contact gehad met Apple Support omdat mijn iPhone 6 het vaak niet kan laten om uit te vallen terwijl ik nog 50, 60 of zelfs 70 procent batterijduur over heb. Het blijkt dat heel veel mensen last hebben van dit probleem. Apple is zojuist met een onderzoek gestart naar de oorzaak van de problemen, en zal naar alle waarschijnlijkheid spoedig met een oplossing komen. Voor alle mensen die dus last hebben van dit probleem; even geduld! Apple is ermee bezig!

*chips, dit had even in het Apple gedeelte van het forum moeten komen! Sorry!

This topic has been closed for comments

8 reacties

Bij deze is je topic verhuisd naar het Apple gedeelte. 😉
Reputatie 3
Thanx Kaassausje! 😃
Das een goed bericht, want ook ik duik regelmatig van 86% naar uit. Was op zoek naar oplossingen, maar wacht ook nog even. De powerbank gaat nog maar even standaard mee!
Ik heb zelf ook een iPhone 6 s mijn batterij is ook slecht, en bij Apple zeggen ze dat mijn Apple niet hoort bij de Apple die wel een slechte batterij hebben, mijn bat valt ook uit bij 60 procent , hoop dat ze er wat mee doen wat dit is echt waardeloos
Reputatie 7
Badge +20
Aaah goed nieuws! Mijn batterij doet namelijk ook gek! 😞
Hi allemaal,

Hier ook last gehad, gewoon zelf een nieuwe batterij gekocht en vervangen, het werkt weer als een zonnetje. Uiteraard zou het vervelend zijn dat ze dit nu wel gaan vervangen want ik kan deze nu niet meer aanbieden. Gelukkig voor de mensen die dit niet zelf hebben gedaan, die maken nog kans.

Echter, ergens op internet heb ik volgende regel gevonden:
17-01-2017, 19:33: Apple ontkent geruchten over een vervangingsprogramma voor de iPhone 6

Dus wat we er nu van moeten geloven weet ik niet. Ik hoop voor iedereen, die er last van heeft, dat het wel waar is en dat ze snel met een oplossing komen.
Reputatie 3
Klopt, ik lees op internet dat het gerucht ontkracht wordt door Apple. Echter heb ik na die tijd zelf contact gehad met Apple Support en zij geven dus aan dat ze bezig zijn met een onderzoek. Zodra dit onderzoek afgerond is komen ze waarschijnlijk met het reparatieprogramma.
Reputatie 6
Badge +15
Hey allemaal,

Jammer om te horen dat jullie hier ook last van hebben! Issam is hier al eens een topic over gestart en daarom heb ik dit topic gesloten. Zo houden we het forum overzichtelijk!

Reacties kunnen jullie uiteraard plaatsen in dit forumtopic. 🙂