Beantwoord

Gesprek iPhone X valt weg na 1 minuut

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Als ik iemand bel valt de verbinding van mijn iphone X in bijna alle gevallen na precies 1 minuut weg. Ook duurt het vaak lang voordat de telefoon overgaat als ik iemand probeer te bellen. Dit heb ik niet als ik via whatsapp bel. Ik zag dat klanten met een iphone 8 hier ook last van hebben maar zijn er meer iphone X gebruikers die bovenstaande herkennen? En kan er iets aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door David 2 januari 2018, 14:42

Hoi Joedyd,

Jammer om te lezen dat jouw iPhone 8 kuren vertoont! :S Hopelijk kunnen we de oorzaak gauw achterhalen.

Het klopt inderdaad wat Jan zegt, er zijn problemen bekend met de iPhones op ons netwerk. Dit is niet bij alle telefoons het geval, maar het is wel iets waar we bekend mee zijn en keihard aan werken op dit moment. Zou je de stappen uit dit topic eens kunnen doornemen? Hier staat alles in wat je kunt testen om na te gaan waar het probleem precies zit. Aan de hand daarvan kunnen we dan aangeven wat de beste oplossing is voor je!

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en hoop dat we het snel kunnen oplossen!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Ik heb geen antwoord voor jou maar het komt idd vaker voor .wat ik begrepen heb wordt er gezocht voor een oplossing .
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Joedyd,

Jammer om te lezen dat jouw iPhone 8 kuren vertoont! :S Hopelijk kunnen we de oorzaak gauw achterhalen.

Het klopt inderdaad wat Jan zegt, er zijn problemen bekend met de iPhones op ons netwerk. Dit is niet bij alle telefoons het geval, maar het is wel iets waar we bekend mee zijn en keihard aan werken op dit moment. Zou je de stappen uit dit topic eens kunnen doornemen? Hier staat alles in wat je kunt testen om na te gaan waar het probleem precies zit. Aan de hand daarvan kunnen we dan aangeven wat de beste oplossing is voor je!

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en hoop dat we het snel kunnen oplossen!
Hallo David, dank voor je reactie. Mijn telefoon is overigens wel een iPhone X (en geen 😎. Ik heb alles geprobeerd en ervaar nu effe geen problemen. Hoop dat het zo blijft! Het probleem is ook niet consequent aanwezig. Zeker dat het lang duurt voordat de telefoon overgaat als ik iemand bel is heel wisselend. Dat ie na 1 minuut spreken uitvalt heb ik de laatste week niet meer gehad gelukkig.
Reputatie 6
Badge +18
Hoi Joedyd,

Ik denk dat David een tikfoutje maakt en iPhone X bedoelde. 🙂 Goed dat je nu geen problemen meer ervaart! Ik ga met je meeduimen dat het zo blijft. 😃
Wat een verhaal. Koop je een mooie nieuwe iPhone X, kan je er niet mee bellen omdat je gesprekken wegvallen. Gelukkig, lees ik hierboven, is het een T-Mobile ding en is niet mijn telefoon kapot. Bij de Topic waar David naar verwijst staan acties waar ik geen mogelijkheid toe heb. Oftewel ik heb geen extra simkaart om te proberen. Wel loopt mijn abonnement bijna af en als dit niet opgelost wordt, ga ik toch overstappen. T-Mobile, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, zodat ik de keuze niet hoef te maken. Hoor graag van jullie.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jeroen,

Het is inderdaad wel een flink verhaal, dat is zeker!

Als ik het goed begrijp heb je een iPhone X los gekocht en daar ervaar jij deze problemen ook mee? Voor klanten die de iPhone direct bij ons hebben gekocht hebben we een procedure, waarin het toestel aangemeld moet worden voor een reparatie. Je kunt dit ook aangeven bij de verkoper van jouw iPhone, zij zullen ook hun procedure hebben om dit verder voor je op te pakken. Ondertussen blijven wij natuurlijk onverminderd doorwerken aan de definitieve oplossing!

Als wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag van je!
Hier zelfde probleem sinds gister avond is er al een oplossing voor ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi P banken,

Wat jammer dat je dit probleem ook ervaart. Zou je eens deze stappen kunnen volgen? Hier staat in wat je precies zelf kunt testen en zo kunnen we de oorzaak achterhalen en je probleem oplossen. Laat je ons weten wat het resultaat is?

Reageer