Beantwoord

Gesprekken vallen steeds weg. en 4.g doet het amper. herkent iemand dit?

• 9 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 1367 Bekeken

Steeds als ik bel valt het gesprek weg of word de verbinding verbroken. Tevens is de 4.g erg traag. Sinds enkele weken.
netwerkinstellingen zijn al herstelt maar heeft niet geholpen.
herkent iemand dit?
icon

Beste antwoord door Hajar 10 augustus 2019, 15:55

Hi allemaal,

Wat jammer dat jullie dit ervaren. We adviseren klanten die een iPhone 8, iPhone 8 Plus of iPhone X bezitten dringend om deze te updaten naar de nieuwste software versie zodat zij de nieuwste functies en mogelijkheden gebruiken. Hoe je dat kunt doen, lees je hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT204204. Als je na de iOS-software-update nog steeds problemen ervaart met de netwerkverbinding, kun je een afspraak maken met een erkende Apple Serviceprovider, Apple Store of T-Shop om je iPhone te laten onderzoeken."

Je kunt dit er ook even bij aangeven wanneer je langs een Apple Store gaat!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Hier precies hetzelfde. Vorig jaar bij T-Mobile een IPhone 8 gekocht en sindsdien problemen bij het bellen. Hier en daar wel gelezen dat dit een veelvoorkomend probleem is maar nog nergens een afdoende oplossing gevonden. Op mijn klacht bij T-Mobile nooit een reactie ontvangen. Mijn oplossing is dat ik nu maar via WhatsApp bel...
Hoi Irene,

ik hoor het ook van verschillende mensen.
heb het nu ook bij T mobile neer gelegd.
maar is super vervelend. Ook de 4g blijft maar zoeken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Wat jammer dat jullie dit ervaren. We adviseren klanten die een iPhone 8, iPhone 8 Plus of iPhone X bezitten dringend om deze te updaten naar de nieuwste software versie zodat zij de nieuwste functies en mogelijkheden gebruiken. Hoe je dat kunt doen, lees je hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT204204. Als je na de iOS-software-update nog steeds problemen ervaart met de netwerkverbinding, kun je een afspraak maken met een erkende Apple Serviceprovider, Apple Store of T-Shop om je iPhone te laten onderzoeken."

Je kunt dit er ook even bij aangeven wanneer je langs een Apple Store gaat!
updates voer ik altijd gelijk uit. Uit diverse reacties op dit forum en elders blijkt dat het onderzoeken van de telefoon bij Apple of Tmobile niet tot een oplossing leidt (of is dit inmiddels wel zo? Zo ja, hoe wordt dit opgelost? Ik zit niet te wachten op een gerefurbished toestel!) Dus ik wacht totdat bellen via 4G of WiFi verbetering geeft. Zo niet, dan stap ik volgend jaar juni (loopt mijn abo af) na meer dan 15 jaar maar over naar een andere provider...
Ik heb geen Apple 8 maar een 6s plus.
echt vandaag had iedereen om me heen problemen.
niemand kan fatsoenlijk bellen.
Valt gewoon weg of verbinding word continue verbroken.
volgens een telefoon winkel in de buurt hebben veel mensen hier last van.
en klantenservice doet net als of ze er niets vanaf weten.
terwijl er door de winkel ook al meerdere keren voor gebeld is.
Ik ervaar dit ook al lange tijd, heb meerdere keren contact gehad, ben in de winkel geweest, 2 nieuwe sim kaarten geprobeerd, maar helaas geen enkele verbetering, en vaak niet eens bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +20
@No1703

Ik zie dat je ook een eigen topic hebt aangemaakt. Het is dan ook niet nodig om hetzelfde bericht in andere topics te plaatsen.

Dit topic gaat op slot en jouw eigen topic blijft open voor reacties.