Beantwoord

Gesprekken vallen weg

• 2 juni 2018
  • 8 reacties
  • 593 Bekeken

Sinds een week heb ik er last van dat gesprekken weg vallen, soms na enkele seconden de andere keer na 2 minuten. Ik kan ook vaak niet bellen dit blokkeerd dan ook. Tevens krijg ik vaak de melding bellen mislukt terwijl ik niet geprobeerd heb te bellen. Dit gebeurd op meerdere locaties. Hoop dat er snel een oplossing voor is.
icon

Beste antwoord door Hajar 4 juni 2018, 16:00

Hi Wicker,

Dankjewel voor je reactie! Ook goed dat je het toestel al heb geüpdatet. Aangezien de simkaart verder goed werkt, lijkt het inderdaad om een toestel probleem te gaan. Ik wil daarom adviseren om het toestel ter reparatie aan te bieden. Wanneer je het toestel opstuurt ter reparatie, dan zal het toestel uitgebreid onderzocht worden en op basis daarvan wordt gekeken wat de beste oplossing is. Het toestel kan gerepareerd worden en als dat niet lukt, dan krijg je een omruiling. Je kan je toestel heel eenvoudig via deze pagina ter reparatie aanbieden.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wicker,

Wat jammer dat je toestel kuren vertoont. Van welk toestel maak je gebruik? Is je toestel voorzien van de laatste update? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je toestel of simkaart ligt.

Ik hoor graag van je zodat we je verder kunnen helpen.
Ik gebruik een iPhone 8 plus, deze is 4 maanden oud. De laatste update staat erop. Simkaart is nieuw hebben ze omgeruild in de winkel, lijkt dus niet dat het aan de simkaart ligt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wicker,

Dankjewel voor je reactie! Ook goed dat je het toestel al heb geüpdatet. Aangezien de simkaart verder goed werkt, lijkt het inderdaad om een toestel probleem te gaan. Ik wil daarom adviseren om het toestel ter reparatie aan te bieden. Wanneer je het toestel opstuurt ter reparatie, dan zal het toestel uitgebreid onderzocht worden en op basis daarvan wordt gekeken wat de beste oplossing is. Het toestel kan gerepareerd worden en als dat niet lukt, dan krijg je een omruiling. Je kan je toestel heel eenvoudig via deze pagina ter reparatie aanbieden.

Laat je even weten of het zo lukt?
Hoe lang ben ik het toestel dan kwijt, en bij omruiling krijg ik dan een nieuw toestel omdat deze pas 4 maanden oud is, zie er niks in om dan een refurbished iPhone te krijgen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wicker,

Niet lang! De reparatietijd is op dit moment 8 werkdagen, dus voor je het weet heb je het toestel weer in handen! Een vervangend toestel is altijd volledig getest en gescreend, nieuw of bijna compleet nieuw, dus je hoeft niet bang te zijn voor een afgedankt "refurbishded" toestel. Ook de garantie blijft gewoon bestaand zoals je die van ons gewend bent. Daar hoef je je geen zorgen om te maken! Sterker nog: jouw toestel zal zelfs nog veel beter zijn dan die je nu hebt, aangezien deze de problemen niet zal vertonen! 🙂
Je hoeft een refurbished toestel wettelijk niet te accepteren. Je hebt gewoon recht op een nieuw.
Ik zou wel eens van Jaimy willen weten wat er allemaal precies gebeurd is bij een refurbished toestel zwart op wit?
Nieuwe accu? Dat zou moeten want als de vorige eigenaar slordig met het laden van zijn accu is omgegaan zit je als nieuwe eigenaar met de gebakken peren.
Nieuwe buitenkant? Nieuw toetsenbord? Nieuwe laadport? Nieuw scherm?
Ik ben benieuwd hoe je anders kan beweren dat die beter is. Een tweedehands goedwerkend toestel werkt uiteraard beter dan een defecte iphone.
Ook mijn iPhone 8 plus heeft kuren vanaf het begin dat deze is omgeruild medio eind februari 2018 (doordat mijn vorige iPhone 8 plus ook deze kuren vertoonde).
toen werd mij door medewerkster van de klantenservice verteld / geadviseerd als dit toestel ook kuren heeft te bellen met de klantenservice en dan zou men z.s.m. Het toestellen wederom omruilen voor een NIEUW exemplaar. Nu heb ik ere gisteren gebeld met de klantenservice en het verhaal uitgelegd. Deze vertelde dat de omruiling via de t-mobile shop ging en daardoor werd ik naar de shop verwezen. Daar aangekomen en verhaal uitgelegd van de kuren van toestel konden hun niets voor mij doen. Wel adviseerde de medewerker van de shop om nogmaals naar de klantenservice te bellen en het verhaal duidelijk uit te leggen en geen genoegen te nemen met reparatie. Daarom meteen bij terugkomst in huis klantenservice t-mobile gebeld. Verhaal wederom uitgelegd aan Petra van de klantenservice en deze konden zich niet vinden in de uitleg van de medewerker van de t-mobile shop en het toestel moest toch opgestuurd worden.

ik ben het niet eens met de klantenservice en wil graag serieus genomen worden.

de communicatie tussen de klantenservice en de t-mobile shops strookt onderling niet met elkaar.

wie O wie van de moderatoren kan mij hierbij verder helpen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Staub,

Ik ben het met je eens dat het niet lekker loopt met de onderlinge communicatie, mijn excuus daarvoor! Alle communicatie, ongeacht via welk kanaal dit gaat, hoort natuurlijk op één lijn te zitten. Ik geef je in ieder geval graag uitsluitsel.

In dit geval heeft Petra, van de klantenservice, het bij het juiste eind en moet ik het met haar eens zijn dat ik de uitleg vanuit de winkel niet goed begrijp. De procedure voor deze problemen is om het toestel ter reparatie op te sturen, zodat het reparatiecentrum het probleem kan onderzoeken en de juiste vervolgstappen kan nemen. Ik begrijp dat het heel vervelend is, zeker gezien het al een keer eerder is voorgekomen, maar op dit moment is dit de manier om deze problemen op te lossen. Je kunt het toestel aanmelden via deze website.

Mocht je nog vragen over bovenstaande hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag van je, Staub!

Reageer