Beantwoord

gesprekken vallen weg bij iphone4s

Sinds anderhalve maand de trotse beziter van een iphone4s. Ik ben wanhoop nabij, bijna elk gesprek valt na een paar minuten weg (gesprek geannuleerd/gesprek gemist) een nummer bellen uit mijn favarieten mislukt bijna altijd de eerste keer (en dit speelt zich af op diverse lokaties) en t-mobile wijdt dit maar aan mijn slechte bereik.... ik heb altijd bij t-mobile gezeten, woon al 7 jaar in hetzelfde huis en heb hier met mijn vorige telefoon nog nooit last van gehad. Simkaart nieuw met juiste eindnummer. Op wat korting na, of het ontbinden van mijn contract, doet t-mobile niets. Mijn buurvrouw heeft hetzelfde toestel en zit ook bij t-mobile en die heeft nergens last van. Ik wijd het hele probleem aan het toestel, en gezien de lijst van klachten sta ik hierin niet alleen, ik verwacht een andere service van t-mobile, nl die service die ik normaal van ze gewend ben, Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door linette 11 februari 2012, 11:48

@[url=" https:=]linette[/url]
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat je gisteren een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ervaar je op dit moment nog hetzelfde probleem of is het opgelost?

De nieuwe simkaart zit er nu 1 dag in. Ik heb een drukke job, zeker nu in het weekend, dus van bellen is nog niet veel gekomen..... maar mocht het opgelost zijn, dan zijn jullie de eerste die het horen!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
@linette

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat je gisteren een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ervaar je op dit moment nog hetzelfde probleem of is het opgelost?

De nieuwe simkaart zit er nu 1 dag in. Ik heb een drukke job, zeker nu in het weekend, dus van bellen is nog niet veel gekomen..... maar mocht het opgelost zijn, dan zijn jullie de eerste die het horen!

ik heb alweer een stuk of 8 geanuleerde gesprekken gehad, sinds plaatsing nieuwe simkaart, dus ik zou zeggen; Nee, het probleem is niet opgelost. Moet ik nu weer gaan bellen met de klantenservice en brieven schrijven, of krijg ik nu eindelijk gewoon een nieuwe telefoon. Dit duurt nu al weken, hopeloos.......
Beste t-mobile,
Helaas geen reactie van jullie, heb sinds 2 dagen ook problemen om van en naar een bepaald adres te smsen, was voorheen geen probleem. Al jullie antwoorden spreken elkaar tegen, eerst ligt het aan netwerk, dan niet, nieuwe simkaart, probleem niet opgelost... weer bellen, wordt mij een nieuwe telefoon aangeboden, na doorschakelen blijkt dit om een 'nieuw 2de handsje' te gaan....!!! MAW je koopt een nieuwe koelkast, werkt met een maand niet naar behoren en je krijgt er een occasion uit de kelder voor terug!!!!!! Ik betaal toch voor een nieuw toestel middels mijn abbonement, het moet niet gekker worden, MAAR dit wordt ook weer gecanceld nadat ik dit zeg, ligt het ineens toch weer aan netwerk en dan krijg je geen toestel???? Kan weg, en dan???? of korting, ik weet het ook niet meer, maar ga hier werk van maken, ik ben het na 1,5 maand klagen en (het voelt als ) zeuren zat. Kom met 1 sluitend verhaal en ligt het aan het netwerk (wat ik nog steeds niet geloof) zeg dan op welke termijn dat verholpen wordt, of nog beter meldt dit voordat een consument overstapt naar een toestel waarvan jullie weten, dat het bereik daar niet in orde is en laat het aan de consument over om dan een beslissing te nemen...... waardeloos

Reageer